Typ: TDi Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1999
Witam zaczne od początku oddałem auto do mechanika na wymiane kompresora klimatyzacji wszystko pięknie ładnie gdyby nie to ze podczas sprawdzania szczelności przy odpalonym aucie zabrakło im paliwa -.- pojawil sie problem. Auto nie odpala filtr paliwa ma rope i wytwarza cisnienie, pompe wtryskowa odpowietrzyłem przez kalamitke jednak nie podaje ona ropy do wtryskow ponadto gdy przekręcam zapłon by zagrzały się świece obrotomierz pokazuje 1,5 tys obrotow a jak zaczynam krecić silnikiem zaczyna wariować obrotomierz i predkosciomierz kompletnie nie wiem od czego auto odpala na plaku i nic pozatym potrzeboje PILNIE POMOCY !!!!! Rlover 200 2.0 w dowodzie wpisane TDI 105KM 1999r.
Ostatnio zmieniony przez adamek6334 Sob Kwi 26, 2014 13:07, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Czw Kwi 24, 2014 20:48 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
adamek6334 ! Ten temat zostanie usunięty jeśli nie poprawisz jego nazwy.
Na tym forum obowiązują ściśle określone zasady nazewnictwa tematów.
Proszę niezwłocznie zapoznać się z tym tematem
Aby zmienić nazwę tematu, musisz w pierwszym poście użyć funkcji
_________________ W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum