Typ: Si Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1997
Błagam o pomoc wiem że temat był wałkowany na forum setki razy ale przeczytałem wszystkie posty związane z tym problemem, a mianowicie z falującymi obrotami na BP i LPG. sprawdziłem silnik krokowy i go wyczyściłem, ustawiłem TPS czujnik położenia przepustnicy, sprawdziłem czujniki temperatury( cieczy i powietrza zasysanego), , wymieniłem przewody i świece zapłonowe, cewkę zapłonową zamontowałem na kielichu i wyczyściłem styki, sprawdziłem sondę lambda oraz wartości MAP sensora (przez komputer gazu),
[imag]http://i59.tinypic.com/2yty91h.png[/imag]
wyczyściłem styki w ECU i zapryskałem kontaktem.
Niestety nic nie dało efektów co to jeszcze może być????
czy sonda jest ok??
A tutaj filmik z pracy silnika czy sonda jest ok??
[ Dodano: Czw Kwi 24, 2014 20:19 ]
pomyłka przy dodawaniu foto tu jest ok
SPAMU¦
Wysłany: Czw Kwi 24, 2014 19:19 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Jakby miał nieszczelność przy kolektorze to MAP pokazywałby niższe podciśnienie. Tymczasem na screenie powyżej widać, że jest prawidłowe - 0,33. Ja stawiam na uwalony czujnik położenia przepustnicy (TPS). Ewentualnie.... nie włącza Ci się wentylator chłodnicy w czasie rozgrzewania?? U mnie też wzrastały obroty przy niesprawnym czujniku temperatury płynu chłodzącego (przy termostacie)
Praca sondy OK.
BTW Jakie masz ciśnienie gazu normalnie i jaka listwa? Bo 1,74 to rozumiem chwilowe po cut-off. B. wysoki mnożnik, nie zapętla Ci wtrysków przy 5-6tys obr/min lub nagłym przyspieszaniu?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum