Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.4 16v Rok produkcji: 2000
Witam
Od trzech dni jestem szczęśliwym posiadaczem Roverka 25. Planuje niebawem wymienić rozrząd i chciałbym prosić o małą rade dotycząca zakupu oto właśnie takiego kompletu
Gratuluję i dołączę do pytania
Michał, pasek zdaje się powinien mieć 23mm, a ten z aukcji ma 26. Niech się doświadczeni wypowiedzą.
Dodatkowo czym różni się z samo naciągiem i bez? (auto tensioning/ non auto tensioning) i jaki wybrać?
http://www.rimmerbros.co.uk/Item--i-GRID001182
Pomógł: 2 razy Dołączył: 07 Mar 2012 Posty: 35 Skąd: Jaworzno
Wysłany: Sro Lut 19, 2014 12:58
Hej, też robiłem rozrząd w moim Roverku, w załączniku lista elementów wraz z przykładowymi cenami
Dodatkowo dokupiłem na allegro chyba za 30 zł blokade rozrządku, bardzo sie przydaje
w razie pytań pisz śmiało
Pasek SKF ok, górna półka, rolka to tylko prawdopodobnie pudełko SKF'a z INĄ w środku ale też jest ok. Co do pompy to AD Brend to polska hurtownia a nie producent. Nie wiem co oni tam pakują, prawdopodobnie nic najgorszego ale górnej półki tam nie znajdziesz
Pomógł: 2 razy Dołączył: 07 Mar 2012 Posty: 35 Skąd: Jaworzno
Wysłany: Sro Lut 19, 2014 15:48
Hej, rozrząd zmieniałemwe własnym zakresie przy pomocy znajomego.
Zajeło nam to koło 5 godzin z tego co pamietam.
tutaj link do aukcji z taką blokadą:
blokada
leszczu, witam widze ze jestes z białegostoku jestem tu nowy ale od razu z niezłym problemem odkręciło mi sie kolko pasowe zerwało klin na kole rozrzadu tym małym zebatym , masz mozliwosc zeby zadac kilka pytan?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum