Wysłany: Czw Maj 29, 2014 18:50 [MG ZR] problem z immo
Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.4 16v Rok produkcji: 2004
witam wszystkich,mam nastepujacy problem, konkretnie chodzi o to ze otwieram samochod pilotem ,wkladam kluczyk przekrecam w pozycje 2 i zaczyna pipac i pokazuje sie kontrolka,dopiero po nacisnieciu przyciska pilota moge odpalic inaczej nie odpale,czy to jest normalne?czy tak powinno byc?martwie sie poniewaz mam 2 kluczyki ale jeden pilot i w dodatku obudowa peknieta a konkretnie jeden gumowy guzik, i naciskam na guzik przez tasme oklejona pilotem bezposrednio na te blaszke ,boje sie ze w koncu sie zepsuje i nie bede mial pilota zeby wylanczac to piszczenie. pomozcie ps.gdzie moge dostac obudowe do pilota mg zr?chyba ze moj pilot nie jest oryginalny taki jajowaty ksztalt ,myslalem ze da rade przelozyc caly srodek do pilota z rover 200 ale ten ma inny ksztalt.
SPAMU¦
Wysłany: Czw Maj 29, 2014 18:50 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Wysłany: Pią Maj 30, 2014 15:32 [MG ZR] problem z immo
baterii nie wymienialem, bo pilot dziala,tylko cala obudowa jest peknieta i niemam tych gumek i naciskam palcem bezposrednio na te styki,boje sie ze w koncu to padnie.a kodu immo niemam niestety, i to nie jest oryginalny pilot bo oryginalny jest razem z kluczem wbudowany to jest taki jajowaty- 433MHz CE CEL 5652 made in ireland , tak na nim pisze
ok ,wrzuce ale troche to potrwa,musze zrobic zdj aparatem .wgram zdj na compa i posle.mam nadzieje ze pomozesz
[ Dodano: Sob Maj 31, 2014 17:38 ]
przesylam chyba dojdzie probuje.
[ Dodano: Sob Maj 31, 2014 17:43 ]
przesylam ,aj
[ Dodano: Sob Maj 31, 2014 17:45 ]
kurka nie umiem, zdjecie pilota mam na pulpicie compa, wchodze na wysylanie posta,na dole gdzie piszenazwa zalacznika jest prostokacik przegladaj,wchodze mam zdj robie dodaj zalacznik i nic, raz pisalo ze rozmiar za duzy ,ale glupi jestem ajj
[ Dodano: Sob Maj 31, 2014 18:35 ]
tylko jest taka sprawa nawet jak bede mial taka obudowe to facet ktory koduje klucze powiedzial ze przelozy mi moja plytke i wlozy do nowej obudowy,tylko ja zauwazylem ze ona sie nie otwiera? jest tylko naciecie do polowy okregu pilota wiec jak to wyjmie i jak baterie wymieniaja.natomiast pilot z rovera 200 jak mialem to normalnie mozna bylo go otworzyc na dwie czesci
na allegro niema tego pilota, a ten pilot nie otwiera sie w calosci na dwie polowki, niewiem czy da rade przelozyc plytki. na ebay trzeba miec jakies konto?
[ Dodano: Sob Maj 31, 2014 20:30 ]
szukalem na allegro s-part tomateam itd niema ,moze ktos wie gdzie mozna dostac ten pilot niewiem ktos ma informacje ze gdzies jest mg na czesci i posiada taki pilot,prosze o pomoc ,jak cos na emaila kontakt.pilne
Mam podobną sprawe co kolega z tym pipczeniem po przekręceniu na zapłon. Jeśli mam nowy pilot i baterie to co może być powodem tego że czasem nie wyczuwa pilota?
Wysłany: Wto Cze 03, 2014 14:11 [MG ZR] pilot immo
z tym pipczeniem to jest tak umnie ze,od momentu otwarcia samochodu pilotem masz 30sekund na odpalenie samochodu wtedy pipczenia nie bedzie bo immobilaiser nie zdazy sie uzbroic,natomiast jezeli otworzysz auto i poczekasz nie wyrobisz sie w te 30 sekund to wtedy po przekreceniu kluczyka w pozycje 2 zacznie pipac i trzeba wylaczy pilotem i dopiero odpalic tak jest u mnie niewiem czy tak powinno byc ale wydaje mi sie ze tak,takie zabezpieczenie przed zloidziejami ktorzy otworza auto i nie zdaza odpali w ciagu 30 sek wtedy zalaczy sie blokada pipczenie.pozdrawiam
Wysłany: Wto Cze 03, 2014 19:05 [MG ZR] pilot immo
kurcze,czyli nie powinno tak byc?to co teraz? co to jest ten transponder? lub z pilotem co sie dzieje?wole sie zabezpieczyc wrazie czego.mamtylko 1 pilot i nieznam kodu immobilaisera,gdyby cos sie dzialo,to jest wogole taka mozliwosc jak czyszczenie komputera i dorobienie 2 pilotow, po takim czyszczeniu podobno nie bedzie juz blokady stacyjki?
Jeśli wszystko jest w porządku to nie panikuj. Ja mam tak samo. Jak w ciągu jakiegoś czasu po wejściu do auta nie odpalę silnika to dioda zapala. Zawsze tak było i to normalne.
Pilot jest na tym samym kółku co kluczyk czy na innym ?
_________________ Niewiedza kosztuje.
Autor zastrzega sobie prawo do zmiany zdania bez podania przyczyny.
Jak w ciągu jakiegoś czasu po wejściu do auta nie odpalę silnika to dioda zapala
Tak, zgadza się. Poprzedniego postu nie uściśliłem. Po 30s następuje unieruchomienie auta (passive immo) ale w żadnym wypadku nic nie powinno piszczeć przy próbie uruchomienia auta niezależnie od czasu. Piszczenie świadczy o pasywnym unieruchomieniu, bo komp nie otrzymał z pilota właściwego kodu lub sygnału w ogóle.
Transponder to taka cewka przy stacyjce, która "wykrywa" pilot.
Kodu EKA chyba nikt z forum do swojego auta nie zna, a powinien być w książce serwisowej lub chociaż w instr. obsługi. Jego znajomość wiele problemów z immo by rozwiązała...
I tak, maldini, jest możliwość wyczyszczenia kompa ale zaprogramowanie od nowa kosztuje sporo.
Kroki jakie ja bym poczynił to:
-wyciągnięcie baterii z pilota i jego ponowna re-synchronizacja (wątpliwy krok)
-użył funkcji samodiagnostyki ECU, żeby wykluczyć jego uszkodzenie.
-poprawił zimne luty w pilocie
-ostatecznie rozebrał stacyjkę i tam grzebał z kabelkami
-już na końcu przyjrzał się trasie kabli do ECU
-wydaje mi się też, że wiązka klapy może również sypać.
ale w żadnym wypadku nic nie powinno piszczeć przy próbie uruchomienia auta
Jak nie powinno jak dioda świeci a immo trzyma.
Jeśli dioda się zapali po 30 sec to przy próbie odpalenia słychać pik..pik..pik ale wystarczy wcisnąć przycisk na pilocie i można odpalać.
Inaczej wygląda sprawa jak nie otwiera się drzwi kierowcy, np.
jadę, zatrzymuję się, gaszę silnik, nie otwieram drzwi kierowcy (nie wysiadam) wtedy dioda od immo nie zapali się wcale, lecz wystarczy otworzyć drzwi kierowcy i się zapala.
Dodam jeszcze że u mnie sprawa może wyglądać inaczej bo mam dwa piloty.
Jeden od immo, drugi od centralnego.
_________________ Niewiedza kosztuje.
Autor zastrzega sobie prawo do zmiany zdania bez podania przyczyny.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum