Wysłany: Sob Sie 09, 2014 13:36 [R75] Centralny zamek z pilota zamyka / nie otwiera.
Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.8 Rok produkcji: 1999
Cześć wszystkim, chciałbym krótko przedstawić problem w moim Roverze 75.
1. Centralny zamek - z pilota nie mogę otworzyć lewej strony (drzwi kierowcy + tylne pasażera), otwiera się tylko prawa strona. Kluczykiem otwierają się bez problemu drzwi kierowcy (tylne lewe niestety nie). Jeśli chodzi o zamykanie z pilota - wszystko działa, drzwi się zamykają.
2. Sterowanie lusterkiem góra/dół po stronie kierowcy również nie działa, w boki bez najmniejszych problemów.
Na własną rękę jeszcze nic nie próbowałem, najpierw chciałbym prosić o pomoc / rady i informację.
Pytanie jakie mi się nasuwa, czy te dwie rzeczy mają ze sobą coś wspólnego, ewentualnie w jaki sposób można taką usterkę naprawić i jaki byłby jej koszt? Czy to elektronika, czy może problem natury fizycznego uszkodzenia siłowników itp.
Problemy z centralnym zamkiem przeczytałem, jednak nie udało mi się dotrzeć do podobnego mojemu specyficznemu przypadkowi, który wydaje mi się być powiązany też z sterowaniem lusterkiem.
Dzięki z góry za pomoc.
SPAMU¦
Wysłany: Sob Sie 09, 2014 13:36 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Jakbyś chciał się pobawić to wystarczy kupić jeden zamek najlepiej z tylnych drzwi za 50 zł od angola porozbierac zamki i wymienic po jednym silniczku.Troche zabawy ale tanim kosztem bedzie wszystko sprawne. Na forum są gdzieś zdjecia jak zamek pozniej poskłądac.
Pomógł: 86 razy Dołączył: 09 Maj 2013 Posty: 1730 Skąd: Ciechanów
Wysłany: Nie Sie 10, 2014 12:42
Juz sie paru użytkowników przekonało jak łatwo uszkodzić zamek kierowcy podczas wymiany silników. Wiec sie trzeba zastanowić czy jest sens się bawić. No jesli fundusze są bardzo ograniczone to wiadomo. Ale ogólnie zamek kierowcy jest strasznie podatny na bledy naprawiającego. Reszte zamków mozna spokojnie reanimować.
Pomógł: 86 razy Dołączył: 09 Maj 2013 Posty: 1730 Skąd: Ciechanów
Wysłany: Pon Sie 11, 2014 20:39
Sprzedaje nowe silniczki i to ja wrzucałem opis na forum, więc temat znam Tak jak pisałem zamek kierowcy jest podatny na błędy, reszta zamków jest bezproblemowa i do ogarnięcia.
Pomógł: 14 razy Dołączył: 08 Kwi 2008 Posty: 301 Skąd: Kraków
Wysłany: Pon Sie 11, 2014 22:09
Jakie błędy Rozbierałem ten zamek naście razy i nigdy nie było z tym problemów. Podziel się uwagami co do tych błędów, jest to tak prosta budowa, że nie wiem jak coś tam można źle złożyć. On jest identyczny jak pozostałe, z tym że ma gniazdo na cięgno otwierania z kluczyka. Pytam z czystej ciekawości, Roverka nie mam już od roku ale często siedzę na tym forum, a kwestia zamków szczególnie mnie interesuje. Z ciekawości powiem, że jestem teraz posiadaczem E90 i zamki ma prawie identyczne, i też już jeden wymieniłem.
[ Dodano: Pon Sie 11, 2014 23:05 ]
AdaskoC napisał/a:
Sprzedaje nowe silniczki i to ja wrzucałem opis na forum, więc temat znam Tak jak pisałem zamek kierowcy jest podatny na błędy, reszta zamków jest bezproblemowa i do ogarnięcia.
Tak z ciekawości, czego opis wrzucałeś na forum? z tego co widzę jesteś tu od 2013 roku, a z chłopakami walczyliśmy z tym w 2011 i to z powodzeniem.
Odnoszę wrażenie, że na siłę chcesz coś komuś sprzedać, pół biedy jak za przyzwoite pieniądze.
[ Dodano: Pon Sie 11, 2014 23:09 ]
AdaskoC napisał/a:
.......... Ale ogólnie zamek kierowcy jest strasznie podatny na bledy naprawiającego. Reszte zamków mozna spokojnie reanimować.
Pomógł: 86 razy Dołączył: 09 Maj 2013 Posty: 1730 Skąd: Ciechanów
Wysłany: Pon Sie 11, 2014 22:53
Miałem inne konto, ale ktoś mi hasło złamał i jakies głupoty pisał itp. Pomijam już ten fakt.
Sam mi silniczek pierwszy podsyłałes.
Powiem Ci że ja nie miałem problemów nigdy, ale duzo uzytkowników pisało mi o problemach i może którys się odezwie w tym temacie.
Tyle lat na forum i nie wdziałem Twojego tematu o zamku
Nie chce nic sprzedać na siłę, tym bardziej elementów zamka Wypuściłem kilka kompletów silniczków na forum i na tym koniec. Obecnie wszystkie silniczki nowe jak są to lecą do UK, po prostu u nas sie nie opłaca sprzedawać. Ogólnie większość trudno dostępnych częsci do 75 leci do UK z PL. Składane lusterka itp z tego co znam rynek. Nie udzielam się już w tym temacie, troche zbytnio wjeżdzacie na użytkownika(mnie ).
Miałem inne konto, ale ktoś mi hasło złamał i jakies głupoty pisał itp. Pomijam już ten fakt.
To wielka szkoda, że go pomijasz. Ja nie widzę nawet pół grama śladu, żeby konto Adsik było w jakimś stopniu "złamane". Była jedna próba logowania z błędnym hasłem w okolicach 2013 roku.
Pisząc:
AdaskoC napisał/a:
Sprzedaje nowe silniczki i to ja wrzucałem opis na forum, więc temat znam
AdaskoC napisał/a:
Ewentualnie odkupię zamek kierowcy na częsci jak będziesz chciał sie pozbyć
AdaskoC napisał/a:
Wiec sie trzeba zastanowić czy jest sens się bawić. No jesli fundusze są bardzo ograniczone to wiadomo. Ale ogólnie zamek kierowcy jest strasznie podatny na bledy naprawiającego. Reszte zamków mozna spokojnie reanimować.
oraz kasując swoje posty na temat naprawy tychże zamków, oraz modyfikując inne posty wraz ze swoim profilem, żeby wyglądało na włam
Dla mnie wygląda to tak. Znalazłeś sobie sposób na wyciągnięcie kilku złotych od ludzi. Przeszkadzał Ci w tym biznesie Twój własny temat (do czego się przyznałeś) dlatego postanowiłeś go usunąć przyjmując wersję o "ataku na konto" W normalnej sytuacji, gdy takie rzeczy komuś się dzieją (przypadki do policzenia na palcach jednej ręki) ofiara informuje administrację i pomaga jej się odzyskać konto. Z Twojej strony nic takiego nie było
Myślę, że kolega kerbi już w poście wyżej obnażył Twoje zamiary
Poza tym. Nie jesteś jedyny, który reanimuje zamki i nie wprowadzaj zamętu twierdząc, że robota przy zamku "europejskim" od kierowcy jest nadzwyczaj trudna niż w przypadku innych zamków i nie warto tego robić Jest to b. proste i każdy kto ma trochę zdolności manualnych jest w stanie to ogarnąć.
Temat do zamknięcia. Wszystkie informacje wyczerpujące temat, są już w kilku innych postach na tym forum.
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum