Typ: CDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2000
Witam, zregenerowałem tłok pompki i było przez pewien czas ok. Ale zaczęły się problemy ze zmianami biegów prawdopodobnie mam wyciek na szybko złączce przy pompce, Ktoś może mi doradzić jak to uszczelnić, czy trzeba wymienić cały przewód lub może pompkę.
SPAMU¦
Wysłany: Nie Cze 08, 2014 07:58 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
mi dzisiaj rozerwalo szybko zlaczke sprzegla, jak wymienialem pompke myslalem zwiazac to drutem bo moze rozerwac jeszcze ale akurat nie mialem, czy dostane ten pierscien metalowy nadcinany w sklepie z czesciami do aut? mysle ze lepiej kupic nowy, tez jak by to nie moglo byc obydwa na gwint jedno wchodzi w drugie i zakrecam........
mam teraz pompke TAZU, ale czy z wysprzeglika szybkozlaczke (zolta oryginalna) da sie rozkrecic i czy jest tam gwint zeby mozna taki zlacznik zastosowac? czy poprostu trzeba uciac i dosztukowac cos z gwintem?
ulamal mi sie ten pierscien mam 2 czesci narazie wsadze je i skrece razem i owine drutem mysle
w sklepach nic podobnego nie maja, czy mozna dostac ten pierscien gdzies i jak to sie nazywa?
Pomógł: 6 razy Dołączył: 04 Maj 2009 Posty: 344 Skąd: Mazury
Wysłany: Pon Sie 31, 2015 08:11
Na pewno da się tą szybkozłaczkę rozebrać , bo mój mechanik taką mi wręczył i zastosował złaczkę do przewodów hamulcowych jak podał kolega karolj . Mam pompkę Tazu i miałem przeciek właśnie na złaczce.
Nie doczytałem dokładnie, nie wiem jak to jest przy oryginalnym wysprzęgliku ale nawet po ucięciu można połaczyć za pomocą typowych złączek do przewodów hamulcowych.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum