Po walkach z moim MG w doprowadzeniu silnika do fabrycznych 190 koni czas na hamownię a zaraz po instalacja podtlenku w firmie www.inochi.pl
Teraz nasuwa się pytanie czy poczciwy KV6 wytrzyma +50 KM/ +100Nm
Mam nadzieję że uda się przygotować samochód do zlotu
240 KM i 345 Nm wygląda całkiem miło. Teraz pytanie ze względu na to że jest to instalacja mokra powinienem coś zrobić z VISami? Nie chcę pożaru w komorach dolotowych
Były wersje z silnikami kv6 na kompresorze Splintexa o mocy 220 KM, ale była to jednostka nietrwala. Wypuszczona tylko na Australię. Blok chyba nie dawał rady i pękał
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Tylko że podczas używania kompresora jednostka jest obciążona praktycznie cały czas zwłaszcza na niskich obrotach co jest morderstwem dla v6. Zobaczymy czy instalacja zrobi krzywdę silnikowi już niedługo. Czekam tylko na urlop i wracam do polski zrobić instalacje. Ciekaw jestem jak opóźnić zapłon o 1° lub 2° przykładowo w tzw "locie"
Mam nadzieję że do zlotu się wyrobię z wszystkim
Póki co audio w proszku wentylator chlodnicy do wymiany linka gazu jeszcze lakierowanie. Montaż n2o cały dzień razem z podróżą do Łodzi.Tygodnia mi zabraknie na to wszystko ale jak tylko wrócę do pl to biorę się do roboty w razie wu to kv6 od kia carnival pasuje do,mojego MG? bo
mam pod nosem taki za darmocha prawie
Blok pasuje, głowica? to pewnie wałki trzeba by przekładać.
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
zrobiłem kilka startów od 0-100 fabryka podaje 8,2 mój ma średnio 8,3-8,5 najlepszy start 8,1 najgorszy 9,5 ale to jest 100 km/h licznikowe ciężko tu mówić o dokładności . Zobaczymy co pokażą wykresiki. ogólnie w porównaniu z tym co było na początku (powyżej 10sec.) to jest zdecydowana różnica. Ale nie ma się czemu dziwić. Filtr powietrza zabrudzony(dwa razy cięższy od nowego) kolektor ssący w oleju VISy popalone, układ wydechowy nieszczelny, świece pamiętające czasy hitlera do tego dwie nie z kompletu, instalacja gazowa kompletnie niewyregulowana, sonda lambda uwalona, wentylator od chłodnicy nie działa dobrze że silnik żyje. Szczerze to cud że dojechałem tym samochodem do domu od sprzedawcy. Grunt że ma na wszystkich cylindrach więcej jak 12,5 atm
Taka Ciekawostka NOS czyli potocznie nitro to uwaga.... gaz rozweselający . Więc jak widać działa na dwojaki sposób rozwesela wtryskiem bezpośrednim do płuc i pośrednio do silnika
Kolejna Ciekawostka jak zrobić nitro w dieslu?
Można zamontować takie jak do benzyny ale niewspółmierne do kosztów
Lub lpg jako instalacja sucha +20/30% mocy w dieslu
Koniec Ciekawostek teraz pytanie czy to wytrzyma silnik i jak będzie reagował po zastrzyku
Na ostatnim zlocie r200 z nitrem po dawce w NOSek i dojściu do siebie (10-15sec po końcu zastrzyku energii) miał mniej mocy przez kilka min jak przed wstrzyknięciem kolejna prawa jak skrzynia w kv6 czy nagły zastrzyk jej nie uszkodzi? . Pożyjemy zobaczymy nie bój się zaopatrzony na zlot będę jeszcze lepiej niż ostatnio
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
w butli jest 4,5 kg gazu w postaci płynnej ok 6,4 litra co daje nam 2.25 m3 gazu
idealna mieszanka N2O + paliwo to 3,5m3 : 1litr
Czyli butla wystarcza na spalenie dodatkowego 640 ml benzyny.
teraz teoretycznie przy otwartej przepustnicy na full mamy spalanie rzędu 25 l/100km potrzebujemy zysk mocy ok 35% czyli ok 35% więcej paliwa co daje 8,75 litra benzyny z nitro, czyli wystarczy nam gazu na 7 km Tyle teorii a praktyka pokaże swoje
Tankowanie 300 zł butli przeznaczonej do tuningu 4,5 kg w Inochi.pl
Można też zatankować gaz medyczny butle 10L ok 7 kg po 20 zł kg + dzierżawa butli 1 zł dzień lub za rok 265 zł w firmie Messer wysyłka na cały kraj, tylko nie wiem czy takie coś można kupić bez problemu. To trzeba obadać
[ Dodano: Pią Maj 09, 2014 23:21 ]
tuners napisał/a:
kolejna prawa jak skrzynia w kv6 czy nagły zastrzyk jej nie uszkodzi?
Skrzynia pewnie wytrzyma gorzej ze sprzęgłem może sobie nie poradzić ale jest nowe (podobno) poprzedni właściciel wymienił niedługo przed sprzedażą
Spytaj w firmach gdzie dobijają butle przemysłowe ja biorę azot do koparek więc może i podtlenek azotu mają
Druga sprawa nitra używa się jako strzału jakbyś chciał całoś wykorzystać na raz czy dwa to niestety ale silnik R.I.P.
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Spytaj w firmach gdzie dobijają butle przemysłowe ja biorę azot do koparek więc może i podtlenek azotu mają
Druga sprawa nitra używa się jako strzału jakbyś chciał całoś wykorzystać na raz czy dwa to niestety ale silnik R.I.P.
pytałem w hurtowniach z gazami technicznymi w okolicach Wadowic i niestety nikt nie ma N2O może w Krakowie ktoś będzie miał. Na pewno w hurtowniach medycznych można takie coś kupić ale nie wiem czy nie potrzebne jest jakieś pozwolenie lub jakiś inny papierek. A co do strzału na 7 km to ciekawe by to było gdzie wypłynęły by tłoki do miski czy przez wydech a tak serio to jeden strzał może trwać kilkanaście sekund, bo później temperatura wszystko niszczy. Taka butla 4,5 kg na 20 strzałów powinna wystarczyć może nawet troszkę więcej.
[ Dodano: Sob Maj 10, 2014 09:42 ]
Markzo napisał/a:
heheh 190KM bankowo nie ma, jestem tego pewien a od końcowego wyniku też bym troche odjął obawiam się, że te zabawy będą Cię kosztowały nowy silnik
no cudów nie ma silnik ma swoje 12 długich lat może katowany nie był ale w nieodpowiednich rękach to on był na pewno. Co do śmierci silnika to liczę się z tym. przy każdym rodzaju tuningu jest ryzyko. To jest eksperyment przecieram szlaki zobaczymy, liczę że się uda. Jeśli się uda może ktoś spróbuje to samo, jeśli nie będzie nauczka dla wszystkich czego nie robić z KV6
no cudów nie ma silnik ma swoje 12 długich lat może katowany nie był ale w nieodpowiednich rękach to on był na pewno. Co do śmierci silnika to liczę się z tym. przy każdym rodzaju tuningu jest ryzyko. To jest eksperyment przecieram szlaki zobaczymy, liczę że się uda. Jeśli się uda może ktoś spróbuje to samo, jeśli nie będzie nauczka dla wszystkich czego nie robić z KV6
długo bawiłem się z KV6, to dobry ale nie pancerny motor... korby niezbyt grube, tłoki z cienkim denkiem, wysokie CR. Na Twoim miejscu olałbym to nitro, a za tą kasę ogarnął porzadny wydech. Kolektory, potem aż po końcowy tłumik zdecydowanie bezpieczniejsze i lepsze rozwiązanie, bo moc by była cały czas a powiem CI, że kolektory wydechowe to najsłabszy element całej tej układanki tylko nie kupic janspeeda, bo on potrafi dodać 1KM xD tylko w PL firmie zrobić dobry wydech dolotu nie musisz ruszać, ew. wkładkę kupić wtedy remap i będziesz miał bezawaryjne fajne auto do tego całkiem szybkie
_________________ to boost or to boost even more - that's a question
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum