Forum Klubu ROVERki.pl :: MG ZT 190 Instalacja N2O
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
MG ZT 190 Instalacja N2O
Autor Wiadomość
dj_darco 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 18 Sty 2014
Posty: 239
Skąd: Przejdź do mapy

MG ZT

Wysłany: Czw Maj 08, 2014 19:59   MG ZT 190 Instalacja N2O

Po walkach z moim MG w doprowadzeniu silnika do fabrycznych 190 koni czas na hamownię a zaraz po instalacja podtlenku w firmie www.inochi.pl
Teraz nasuwa się pytanie czy poczciwy KV6 wytrzyma +50 KM/ +100Nm
Mam nadzieję że uda się przygotować samochód do zlotu
240 KM i 345 Nm wygląda całkiem miło. Teraz pytanie ze względu na to że jest to instalacja mokra powinienem coś zrobić z VISami? Nie chcę pożaru w komorach dolotowych :mrgreen:
_________________
Proste są dla szybkich samochodów, zakręty dla szybkich kierowców.
https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=92288&postdays=0&postorder=asc&start=40
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Czw Maj 08, 2014 19:59   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
rafalmis1 




Pomógł: 78 razy
Dołączył: 30 Kwi 2012
Posty: 2998
Skąd: Dynów

Rover 75

Wysłany: Czw Maj 08, 2014 21:34   

Były wersje z silnikami kv6 na kompresorze Splintexa o mocy 220 KM, ale była to jednostka nietrwala. Wypuszczona tylko na Australię. Blok chyba nie dawał rady i pękał
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
dj_darco 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 18 Sty 2014
Posty: 239
Skąd: Przejdź do mapy

MG ZT

Wysłany: Pią Maj 09, 2014 05:32   

Tylko że podczas używania kompresora jednostka jest obciążona praktycznie cały czas zwłaszcza na niskich obrotach co jest morderstwem dla v6. Zobaczymy czy instalacja zrobi krzywdę silnikowi już niedługo. Czekam tylko na urlop i wracam do polski zrobić instalacje. Ciekaw jestem jak opóźnić zapłon o 1° lub 2° przykładowo w tzw "locie"
_________________
Proste są dla szybkich samochodów, zakręty dla szybkich kierowców.
https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=92288&postdays=0&postorder=asc&start=40
 
 
 
rafalmis1 




Pomógł: 78 razy
Dołączył: 30 Kwi 2012
Posty: 2998
Skąd: Dynów

Rover 75

Wysłany: Pią Maj 09, 2014 09:09   

No to czekamy, na efekty :mrgreen:
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
dj_darco 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 18 Sty 2014
Posty: 239
Skąd: Przejdź do mapy

MG ZT

Wysłany: Pią Maj 09, 2014 09:22   

Mam nadzieję że do zlotu się wyrobię z wszystkim :mrgreen:
Póki co audio w proszku wentylator chlodnicy do wymiany linka gazu jeszcze lakierowanie. Montaż n2o cały dzień razem z podróżą do Łodzi.Tygodnia mi zabraknie na to wszystko ale jak tylko wrócę do pl to biorę się do roboty :) w razie wu to kv6 od kia carnival pasuje do,mojego MG? bo
mam pod nosem taki za darmocha prawie
_________________
Proste są dla szybkich samochodów, zakręty dla szybkich kierowców.
https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=92288&postdays=0&postorder=asc&start=40
 
 
 
sknerko 
Klubowicz





Pomógł: 333 razy
Dołączył: 16 Kwi 2008
Posty: 6617
Skąd: Czempiń/Poznań



Wysłany: Pią Maj 09, 2014 10:17   

Blok pasuje, głowica? to pewnie wałki trzeba by przekładać.
_________________
wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk" :D
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę :)
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
 
 
 
greg-si 
Klubowicz





Pomógł: 152 razy
Dołączył: 25 Paź 2008
Posty: 3530
Skąd: ze wschodu

Rover 400

Wysłany: Pią Maj 09, 2014 15:56   

dj_darco, pokaż wykres przebiegu mocy swojego KV
_________________
R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
 
 
dj_darco 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 18 Sty 2014
Posty: 239
Skąd: Przejdź do mapy

MG ZT

Wysłany: Pią Maj 09, 2014 16:08   

przed założeniem instalacji i po będą wykresiki :mrgreen: walczę jak lew o urlop bo chciałbym porobić z wozikiem jak najwięcej :)

[ Dodano: Pią Maj 09, 2014 17:08 ]
http://allegro.pl/silnik-...4182661583.html
Co sądzicie o tym dawcy organów? W razie niepowodzenia przy NITRO :)
_________________
Proste są dla szybkich samochodów, zakręty dla szybkich kierowców.
https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=92288&postdays=0&postorder=asc&start=40
 
 
 
BigBoyPL 




Pomógł: 36 razy
Dołączył: 20 Sty 2012
Posty: 754
Skąd: Śląsk



Wysłany: Pią Maj 09, 2014 16:41   

Zobacz sobie jaką ta kia ma skrzynię biegów, czy miejsca montażowe do dzwonu skrzyni w silniku są takie same jak w kv6 w Roverze.
 
 
greg-si 
Klubowicz





Pomógł: 152 razy
Dołączył: 25 Paź 2008
Posty: 3530
Skąd: ze wschodu

Rover 400

Wysłany: Pią Maj 09, 2014 17:16   

dj_darco, czyli nie wiesz że doprowadziłeś silnik do fabrycznych 190km
_________________
R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
 
 
dj_darco 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 18 Sty 2014
Posty: 239
Skąd: Przejdź do mapy

MG ZT

Wysłany: Pią Maj 09, 2014 19:51   

zrobiłem kilka startów od 0-100 fabryka podaje 8,2 mój ma średnio 8,3-8,5 najlepszy start 8,1 najgorszy 9,5 ale to jest 100 km/h licznikowe ciężko tu mówić o dokładności . Zobaczymy co pokażą wykresiki. ogólnie w porównaniu z tym co było na początku (powyżej 10sec.) to jest zdecydowana różnica. Ale nie ma się czemu dziwić. Filtr powietrza zabrudzony(dwa razy cięższy od nowego) kolektor ssący w oleju VISy popalone, układ wydechowy nieszczelny, świece pamiętające czasy hitlera do tego dwie nie z kompletu, instalacja gazowa kompletnie niewyregulowana, sonda lambda uwalona, wentylator od chłodnicy nie działa dobrze że silnik żyje. Szczerze to cud że dojechałem tym samochodem do domu od sprzedawcy. Grunt że ma na wszystkich cylindrach więcej jak 12,5 atm
_________________
Proste są dla szybkich samochodów, zakręty dla szybkich kierowców.
https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=92288&postdays=0&postorder=asc&start=40
 
 
 
szpynior 



Pomógł: 24 razy
Dołączył: 14 Mar 2011
Posty: 891
Skąd: Grudziądz



Wysłany: Pią Maj 09, 2014 20:03   

dj_darco, tak z ciekawości zapytam - Jaki koszt instalacji ?
 
 
dj_darco 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 18 Sty 2014
Posty: 239
Skąd: Przejdź do mapy

MG ZT

Wysłany: Pią Maj 09, 2014 20:54   

Instalacja mokra (gaz+paliwo) Wizard of Nos Street-Blaster 150i
3300 zł z montażem i napełnieniem butli 4,5kg + do tego hamownia 80zł

[ Dodano: Pią Maj 09, 2014 21:54 ]
Chłopaki obiecali zabrać samochód tylko na 8 godzin
_________________
Proste są dla szybkich samochodów, zakręty dla szybkich kierowców.
https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=92288&postdays=0&postorder=asc&start=40
 
 
 
rafalmis1 




Pomógł: 78 razy
Dołączył: 30 Kwi 2012
Posty: 2998
Skąd: Dynów

Rover 75

Wysłany: Pią Maj 09, 2014 21:35   

a gdzie możesz taką butle napełnić i jaki jest tego koszt??
ile razy/jaką ilość czasu na takiej butli będziesz mógł jechać na NOS-ie ??
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
tuners 




Pomógł: 21 razy
Dołączył: 22 Sie 2010
Posty: 1277
Skąd: Kraków

MG ZR

Wysłany: Pią Maj 09, 2014 22:02   

Taka Ciekawostka NOS czyli potocznie nitro to uwaga.... gaz rozweselający :-) . Więc jak widać działa na dwojaki sposób rozwesela wtryskiem bezpośrednim do płuc i pośrednio do silnika :-)
Kolejna Ciekawostka jak zrobić nitro w dieslu?
Można zamontować takie jak do benzyny ale niewspółmierne do kosztów
Lub lpg jako instalacja sucha +20/30% mocy w dieslu


Koniec Ciekawostek teraz pytanie czy to wytrzyma silnik i jak będzie reagował po zastrzyku
Na ostatnim zlocie r200 z nitrem po dawce w NOSek i dojściu do siebie (10-15sec po końcu zastrzyku energii) miał mniej mocy przez kilka min jak przed wstrzyknięciem kolejna prawa jak skrzynia w kv6 czy nagły zastrzyk jej nie uszkodzi? :-) . Pożyjemy zobaczymy nie bój się zaopatrzony na zlot będę jeszcze lepiej niż ostatnio :-)
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
dj_darco 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 18 Sty 2014
Posty: 239
Skąd: Przejdź do mapy

MG ZT

Wysłany: Pią Maj 09, 2014 22:21   

w butli jest 4,5 kg gazu w postaci płynnej ok 6,4 litra co daje nam 2.25 m3 gazu
idealna mieszanka N2O + paliwo to 3,5m3 : 1litr
Czyli butla wystarcza na spalenie dodatkowego 640 ml benzyny.
teraz teoretycznie przy otwartej przepustnicy na full mamy spalanie rzędu 25 l/100km potrzebujemy zysk mocy ok 35% czyli ok 35% więcej paliwa co daje 8,75 litra benzyny z nitro, czyli wystarczy nam gazu na 7 km Tyle teorii a praktyka pokaże swoje :)
Tankowanie 300 zł butli przeznaczonej do tuningu 4,5 kg w Inochi.pl
Można też zatankować gaz medyczny butle 10L ok 7 kg po 20 zł kg + dzierżawa butli 1 zł dzień lub za rok 265 zł w firmie Messer wysyłka na cały kraj, tylko nie wiem czy takie coś można kupić bez problemu. To trzeba obadać

[ Dodano: Pią Maj 09, 2014 23:21 ]
tuners napisał/a:
kolejna prawa jak skrzynia w kv6 czy nagły zastrzyk jej nie uszkodzi?

Skrzynia pewnie wytrzyma gorzej ze sprzęgłem może sobie nie poradzić ale jest nowe (podobno) poprzedni właściciel wymienił niedługo przed sprzedażą
_________________
Proste są dla szybkich samochodów, zakręty dla szybkich kierowców.
https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=92288&postdays=0&postorder=asc&start=40
 
 
 
tuners 




Pomógł: 21 razy
Dołączył: 22 Sie 2010
Posty: 1277
Skąd: Kraków

MG ZR

Wysłany: Sob Maj 10, 2014 06:58   

Spytaj w firmach gdzie dobijają butle przemysłowe ja biorę azot do koparek więc może i podtlenek azotu mają :-)
Druga sprawa nitra używa się jako strzału jakbyś chciał całoś wykorzystać na raz czy dwa to niestety ale silnik R.I.P.
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 11 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Sob Maj 10, 2014 07:50   

heheh :D 190KM bankowo nie ma, jestem tego pewien :) a od końcowego wyniku też bym troche odjął ;) obawiam się, że te zabawy będą Cię kosztowały nowy silnik :)
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
dj_darco 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 18 Sty 2014
Posty: 239
Skąd: Przejdź do mapy

MG ZT

Wysłany: Sob Maj 10, 2014 08:42   

tuners napisał/a:
Spytaj w firmach gdzie dobijają butle przemysłowe ja biorę azot do koparek więc może i podtlenek azotu mają :-)
Druga sprawa nitra używa się jako strzału jakbyś chciał całoś wykorzystać na raz czy dwa to niestety ale silnik R.I.P.

pytałem w hurtowniach z gazami technicznymi w okolicach Wadowic i niestety nikt nie ma N2O może w Krakowie ktoś będzie miał. Na pewno w hurtowniach medycznych można takie coś kupić ale nie wiem czy nie potrzebne jest jakieś pozwolenie lub jakiś inny papierek. A co do strzału na 7 km to ciekawe by to było gdzie wypłynęły by tłoki :mrgreen: do miski czy przez wydech :hurra: a tak serio to jeden strzał może trwać kilkanaście sekund, bo później temperatura wszystko niszczy. Taka butla 4,5 kg na 20 strzałów powinna wystarczyć może nawet troszkę więcej.

[ Dodano: Sob Maj 10, 2014 09:42 ]
Markzo napisał/a:
heheh :D 190KM bankowo nie ma, jestem tego pewien :) a od końcowego wyniku też bym troche odjął ;) obawiam się, że te zabawy będą Cię kosztowały nowy silnik :)

no cudów nie ma silnik ma swoje 12 długich lat może katowany nie był ale w nieodpowiednich rękach to on był na pewno. Co do śmierci silnika to liczę się z tym. przy każdym rodzaju tuningu jest ryzyko. To jest eksperyment przecieram szlaki :) zobaczymy, liczę że się uda. Jeśli się uda może ktoś spróbuje to samo, jeśli nie będzie nauczka dla wszystkich czego nie robić z KV6 :mrgreen:
_________________
Proste są dla szybkich samochodów, zakręty dla szybkich kierowców.
https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=92288&postdays=0&postorder=asc&start=40
 
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 11 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Sob Maj 10, 2014 08:48   

dj_darco napisał/a:
no cudów nie ma silnik ma swoje 12 długich lat może katowany nie był ale w nieodpowiednich rękach to on był na pewno. Co do śmierci silnika to liczę się z tym. przy każdym rodzaju tuningu jest ryzyko. To jest eksperyment przecieram szlaki zobaczymy, liczę że się uda. Jeśli się uda może ktoś spróbuje to samo, jeśli nie będzie nauczka dla wszystkich czego nie robić z KV6

długo bawiłem się z KV6, to dobry ale nie pancerny motor... korby niezbyt grube, tłoki z cienkim denkiem, wysokie CR. Na Twoim miejscu olałbym to nitro, a za tą kasę ogarnął porzadny wydech. Kolektory, potem aż po końcowy tłumik ;) zdecydowanie bezpieczniejsze i lepsze rozwiązanie, bo moc by była cały czas ;) a powiem CI, że kolektory wydechowe to najsłabszy element całej tej układanki ;) tylko nie kupic janspeeda, bo on potrafi dodać 1KM xD tylko w PL firmie zrobić dobry wydech ;) dolotu nie musisz ruszać, ew. wkładkę kupić ;) wtedy remap i będziesz miał bezawaryjne fajne auto ;) do tego całkiem szybkie ;)
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R620Ti] MBC - instalacja.
Marshall7 Tuning mechaniczny 8 Sro Paź 12, 2011 10:14
Marshall7
Brak nowych postów [R220SD] Instalacja elektrycznych lusterek
Nextassy Tuning mechaniczny 3 Pon Kwi 26, 2010 20:16
michu1123
Brak nowych postów [r200 97r] Instalacja nitro a silnik :)
donmulanka Tuning mechaniczny 9 Wto Gru 02, 2008 10:29
donmulanka
Brak nowych postów [R214Si 16V 1994r.] drugi AKU, drugi ALT, nowa instalacja?
Ma to sens Waszym zdaniem?
pixel_1916 Tuning mechaniczny 10 Sob Sty 09, 2010 16:39
greg-si



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink