Wysłany: Nie Cze 22, 2014 11:53 [R200] nieznana wtyczka/cewka.
Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.4 16v Rok produkcji: 1998
Witam wszystkich. Jestem nowy na forum tak samo jak jestem zupełnie nowy w świecie Roverów. Ostatnio kupiłem pierwszego w swoim zyciu Roverka i staram się go poznać jak najlepiej. Stąd moja pierwsza prośba o pomoc.
Ostatnio z ojcem sprawdzaliśmy impulsator, ponieważ licznik nie działał. Jednakże przy wkładaniu impulsatora spowrotem, ojciec przypadkiem wyrwał jakąś wtyczkę z tylnej częsci silnika. Niestety ani ja ani on nie wiemy co to jest. Poniżej zamieszczam zdjęcie. Wiecie moze co to jest, do czego służy, gdzie dostać i znacie może przewidywany koszt takiego czegoś?
SPAMU¦
Wysłany: Nie Cze 22, 2014 11:53 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
to jest coś co zostało z czujnika położenia wału korbowego. Tego szukaj na alegru i na forum, wszystkiego się dowiesz. W kołnierzu silnika został jeszcze spory kawałek obudowy z mocowaniem.
_________________ W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia
I nie dawaj ojcu już więcej grzebać przy swoim aucie
Ja mojemu jak dałem się przejechać moim pierwszym autem to wsiadł, wcisnął sprzęgło i w tym momencie chlasnęła linka od tego czasu ma zakaz zbliżania się do moich aut
A co do tematu to mam takie pytanko... może trochę lamerskie, ale w sumie się nie znam... czy bez tego czujnika samochód odpala?
Witam, nie chcę zakładać nowego tematu, ponieważ mam podobny problem. Podczas wymiany skrzyni biegów natrafiłem na luźną wtyczkę która nie jest do niczego podpięta. wychodzi z wiązki za silnikiem pod kolektorem ssącym. Ktoś ma jakieś pomysły?
[ Dodano: Pon Lip 21, 2014 15:46 ]
Ok już znalazłem, zapomniałem wpiąć kostki od prędkościomierza. Nieaktualne