Typ: CDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: wszystkie
Może komuś się przyda, zakupiłem sobie uniwersalną pompkę paliwa(zewnętrzną 4 BAR), miałem dość już chińskich oryginałów. Na zakupionej pompce co prawda przejechałem dopiero jakieś 3 tyś km. Ciśnienie daje o wiele lepsze niż chińszczyzna, spokojnie mogę jeździć na niej do zapalenia rezerwy pomimo uszkodzonej pompki w baku. Przeróbka kabli dziecinnie łatwa, dolot do pompki trochę szerszy niż niż w oryginale. Koszt owej pompki o ile pamiętam coś ok. 150zł z przesyłką. Sprzedawca ma wystawione na allegro takie same pompki po ok 80zł ale tureckie. Po rozmowie telefonicznej z nim polecił mi identyczną ale made in germany no i niestety droższą. Ja póki co jestem zadowolony. Postaram się wrzucić fotkę pompki. Pozdrawiam
_________________ szkoda mi go będzie
SPAMU¦
Wysłany: Wto Cze 10, 2014 09:28 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Tak, ta jest turecka, na mojej jest made in germany, koszt 130zł+wysyłka 20zł, nie przyglądałem się jakiego jest producenta. Z wyglądu obie są identyczne , kto kogo podrabia nie wiem. Sprzedawca po usłyszeniu że do diesla od razu zaproponował tą droższą. Nie wstawię też linka bo kupiłem przez telefon. Moja ostatnia pompka made in china albo coś w tym stylu zaczęła przeciekać od góry i to mnie skłoniło do poszukania czegoś porządniejszego w rozsądnej cenie. [/center]
Tak, ta jest turecka, na mojej jest made in germany, koszt 130zł+wysyłka 20zł, nie przyglądałem się jakiego jest producenta. Z wyglądu obie są identyczne , kto kogo podrabia nie wiem. Sprzedawca po usłyszeniu że do diesla od razu zaproponował tą droższą. Nie wstawię też linka bo kupiłem przez telefon. Moja ostatnia pompka made in china albo coś w tym stylu zaczęła przeciekać od góry i to mnie skłoniło do poszukania czegoś porządniejszego w rozsądnej cenie. [/center]
Tak z ciekawosci.... w baku nie dziala... to gdzie ta jest zamontowana? I do benzyniarza jak rozumiem tez mozna jak by co?
Ostatnio zmieniony przez Kris Wto Cze 17, 2014 15:38, w całości zmieniany 1 raz
Witam
Podpinam się pod temat,bo dopadła i mnie awaria pompy paliwa w moim benzyniaku.Jest jak wszyscy piszą ze poniżej 1/4 paliwa i problem z odpaleniem.Chyba trochę się do tego sam przyczyniłem bo zdarzyło się mi jechać kilka razy na t.z oparach i być może jakiś szmuc zassało.
A moje pytanie jest czy można taką pompę uniwersalną zastosować w benzyniaku,lub czy może jest jakaś opcja czyszczenia czy naprawy pompy,czy tylko opcja wymiany.
Na używkę to jakoś słabo reflektuję bo miałem teraz trochę koszmaru z używaną chłodnicą (skończyło się na zakupie nowej) a znowu koszt nowej pompy jest nie mały.
Pozdrawiam
Witam
Podpinam się pod temat,bo dopadła i mnie awaria pompy paliwa w moim benzyniaku.Jest jak wszyscy piszą ze poniżej 1/4 paliwa i problem z odpaleniem.Chyba trochę się do tego sam przyczyniłem bo zdarzyło się mi jechać kilka razy na t.z oparach i być może jakiś szmuc zassało.
A moje pytanie jest czy można taką pompę uniwersalną zastosować w benzyniaku,lub czy może jest jakaś opcja czyszczenia czy naprawy pompy,czy tylko opcja wymiany.
Na używkę to jakoś słabo reflektuję bo miałem teraz trochę koszmaru z używaną chłodnicą (skończyło się na zakupie nowej) a znowu koszt nowej pompy jest nie mały.
Pozdrawiam
mi Marian zrobił... jakiś tam wkład wymienił... i chodzi jak trzeba. Zapytaj go... BTW jaki masz objaw? Bo mi przerywał jak dodawałem gazu.
Witam
Podpinam się pod temat,bo dopadła i mnie awaria pompy paliwa w moim benzyniaku.Jest jak wszyscy piszą ze poniżej 1/4 paliwa i problem z odpaleniem.Chyba trochę się do tego sam przyczyniłem bo zdarzyło się mi jechać kilka razy na t.z oparach i być może jakiś szmuc zassało.
A moje pytanie jest czy można taką pompę uniwersalną zastosować w benzyniaku,lub czy może jest jakaś opcja czyszczenia czy naprawy pompy,czy tylko opcja wymiany.
Na używkę to jakoś słabo reflektuję bo miałem teraz trochę koszmaru z używaną chłodnicą (skończyło się na zakupie nowej) a znowu koszt nowej pompy jest nie mały.
Pozdrawiam
mi Marian zrobił... jakiś tam wkład wymienił... i chodzi jak trzeba. Zapytaj go... BTW jaki masz objaw? Bo mi przerywał jak dodawałem gazu.
U mnie jest tak ze jak odpali to jazda, czasami odpali ale nie wchodzi w obroty gaszę i jeszcze raz odpalam a przy rezerwie to praktycznie nie ma szans na odpalenie.
Pozdrawiam
Bys a jaki masz silnik
Mi zaraz po swapie ot tak sobie po prostu nie odpalił pod sklepem. Winny był filtr paliwa chyba bo gdy go wyjąłem auto odpaliło (to pewnie jest ten wkład, bo filtr jest w obudowie)
_________________ Jeżdżę spokojnie bo nie ma czym poszaleć
Bys a jaki masz silnik
Mi zaraz po swapie ot tak sobie po prostu nie odpalił pod sklepem. Winny był filtr paliwa chyba bo gdy go wyjąłem auto odpaliło (to pewnie jest ten wkład, bo filtr jest w obudowie)
2,0 benzyna,ale u mnie jak jest powyżej 1.4 paliwa problemu nie ma
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum