Typ: V6 Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 2.5 Rok produkcji: 2003
U mnie napięcia są takie na biegu jałowym:
- włączone światła mijania, audio harman: 14,1-14,2V
- światła + klima auto, audio harman: 13,6-13,7V
- światła, audio harman, klima w trybie szyby (full obroty) + ogrzewanie tylniej: 12,9-13V
w ostatnim punkcie przy lekkim przygazowaniu wzrasta do 14,1V
Aku sprawdzany w serwisie, jest OK, mierzony prąd rozruchowy 520A
Alternator wyczyszczony w polecanym serwisie powiedzieli, że póki co może tak być, szczotki, diody, uzwojenie w dobrym stanie, że mogą jeszcze regulator napięcia wymienić. Pytanie czy może spadać poniżej 13V pod obciążeniem j/w??
Przed rozłożeniem alternatora spadało do 12,2V, teraz po wyczyszczeniu trochę poniżej 13V więc różnica jest na plus.
Jak jest u Was, może ktoś sprawdzić?
Moim zdaniem poniżej 13,5V nie powinno, ale może ten typ tak ma. Błędów na kompie brak.
SPAMU¦
Wysłany: Czw Lip 03, 2014 11:37 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 591 razy Dołączył: 14 Sty 2009 Posty: 4888
Wysłany: Czw Lip 03, 2014 12:40
Micros, wg. procedury dla R75 i MG ZT system ładowania powinien dawać napięcie 13.2 - 14.8 V po zwiększeniu obrotów silnika i przy włączeniu max ilości odbiorników prądu . Uruchomić silnik , zwiększyć obroty do ustalenia napięcia ładowania w zakresie 13.2 - 14.8 , włączyć max odbiorników i napięcie ładowania powinno utrzymywać się miedzy 13.2 - 14.8 V.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum