Wysłany: Pią Lip 04, 2014 21:41 [R618Si] Jakie powinny być prawidłowe luzy zaworów ?
Typ: Si Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.8 Rok produkcji: 1996
Witam; mam fajowego R 618 Si ; auto bezawaryjne ale od jakiegoś czasu brakuje mu poweru szczególnie dotkliwe przy wyprzedzaniu.Niby przyśpiesza ale jak 70 kM a nie 115.Planuję regulację luzów zaworowych, ale nie wiem jakie są prawidłowe nastawy. I jeszcze jedno; jak ruszam i zmieniam biegi agresywnie i kręcę do 4 -5tys to i roverek lepiej się zbiera, jak jest to jazda normalna - brakuje mu szwunga jak to mówi mój kolega mechanik.Motor 1850cm 16V 115kM przejechane tylko 138 tys.km.Proszę o rady
SPAMU¦
Wysłany: Pią Lip 04, 2014 21:41 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Wysłany: Nie Lip 13, 2014 13:03 [R618Si] Jakie powinny być prawidłowe luzy zaworów ?
Dzięki dla senior Martinez ; regulacja się powiodła ( ssące 0,25 wydech 0,30), jest lekka poprawa ale mam nowy ból głowy; na pasku rozrządu jest logo Honda koloru niebieskiego i obawiam się ,że może to być nominalny pasek z fabrycznego montażu, czyli pasek w wieku lat 18 i przebiegu 138 tys.Może ktoś się orientuje, czy są w sprzedaży takie paski ?. Z wyglądu bardzo ładny,pompa wody cicha,do rolki napinającej też bym się nie czepiał,(poprzedni, pierwszy właściciel od którego 5 lat temu kupiłem roverka gwarantował,że rozrząd zmieniał,zresztą on sprowadził auto rok wcześniej; nowy akumulator nowe opony i radio, nowe klocki,generalnie autko lala- więc czemu miałem nie wierzyć) Wierzę że coś poradzicie
Koledze według tego co zrozumiałem chodzi raczej o to czy to ori rozrząd sprzed 200tys kilometrów czy jest szansa kupić taki gdzieś i założyć...
Kupić i założyć to nie.. ale jeśli Twoj Rover był serwisowany np. przez jakiegoś dziadka lub to zadbany samochód po prostu być może był serwisowany w serwisie Hondy bo to w sumie accord V. Musiałbyś się spróbować dowiedzieć od poprzedniego właściciela jak ma sie temat a jak nie masz takiej możliwości to na spokojnie powoli przyjrzyj się zużyciu paska ... w jakim jest stanie ogólnym (wyślizganie przez kilometry wyjechane na rolkach), spękania i innego typu defekty... Jak będzie w naprawdę dobrym stanie to jest opcja, że po prostu rozrząd wymieniony w ASO.
Patrząc na ogrom garażowych partaczy i domowych mechaników być może po prostu ktoś w trosce o silnik pojechał z tym do Hondy.
A co do pompy itd.. kup preparat do mycia silników (15zł w markecie) i umyj to wszystko i zobacz czy to wszystko to już stare 20letnie graty czy może nowe graty tylko, że ori
Jak chcesz to mogę podać Ci nr katalogowe OEM Hondy tylko, że to nie ma sensu. Cena kompletu to około 1700zł. (z pompą wody).
Zakładając dobry zamiennik wystarczy.
I radzę mimo wszystko wymienić, a nie przyglądać się w jakim jest stanie.
To naprawdę wyjdzie Ci tylko na dobre, ale zrobisz jak uważasz.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum