Witam wszystkich serdecznie, siedze juz od 1,5h i nigdzie nie znalazłem opini na temat tej furki http://otomoto.pl/mg-zr-x...-C32978870.html byc moze przeoczenie nie wiem, zmęczenie materiału? Przepraszam jak bylo ale mam po to auto 500km, a kiedys juz je widziałem stało duzo drożej. Pytanie moje moze ktos byl widział, wie dlaczego właściciel sie pozbywa i czy nie wejdzie sie z nim na jakas pokaźna min?
Dzieki za wszelkie rady i linki do tematów jak gdzies to bylo omawiane, ponieważ mam kilka informacji ze ktos kiedys byl widział i była lipa... Ale co kto i dlaczego nikt nie wie kto te ploty puścił..
Pozdrawiam was serdecznie Mat
Ostatnio zmieniony przez CarMatiu Pią Sie 01, 2014 13:18, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Pią Sie 01, 2014 00:39 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Tak nawet wczoraj patrząc tak myślałem ze to właścicielem jest tem Tomi ale zaniepokoiło mnie czemu zostało jego konto usunięte? No i tak auto ma służyć do celów typowo pojezdzawkowych, po bułki jeżdżę innym bolidem . Poprostu takie mam marzenie od dzieciaka zeby czyms szybszym posmigac i powygrywac, a jedynie to po aukcjach patrząc nie wyglada na szrota... Pytanie tylko jak jest naprawde? No i niestety moja wiedza w mg/rover nie jest zbyt obszerna, mozna powiedzieć ze to moj pierwszy elementarz
Sorki za brak polskich znaków ale pisze na ipadzie, a link niestety tak zmodyfikowalem bo nie uwiem jak na tym cudzie zrobic zarzut ekranu a tak wklejajac linka oszukalem troche przeznaczenie
Skoro typowo pojeżdżawkowy to przed zakupem obowiązkowo zweryfikować ile faktycznie ma mocy (to że szacują 170 nie oznacza że tyle ma), kondycja silnika i jak jest z realną wagą. To co jest w opisie trzeba brać z lekkim dystansem i mocno sprawdzić. Piszą tam o nastawach zawieszenia. Z opisu wynika że z regulowanych rzeczy są jedynie amortyzatory, a to mało.
Piszesz pojeżdżawkowy, jednak KJS np. szutrowy a trening gdzieś na lotnisku to dwie różne bajki. Do jednych i drugich potrzebujesz różnych kompletów opon, wysokości zawieszeń etc.
Ostatnia kwestia to wygrywanie
W klasie do 1800 czy też 2000 masz na pewno wszystkie civici B18 a nawet K20 które jednak mocą w 90% przewyższają moc szacowaną przez sprzedającego, do tego mają lepsze zawieszenie, szerzej dostępne.
Także jak już pojedziesz to dokładnie sprawdź całe auto czy zgadza się z opisem.
Ogólnie cena zła nie jest jeśli wszystko jest tak jak w opisie i auto jest sprawne.
_________________ R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
Pomógł: 142 razy Dołączył: 19 Mar 2009 Posty: 3960 Skąd: Pieszyce
Wysłany: Pią Sie 01, 2014 11:50
kumpel kupił clio z Williamsa 1.8, mysle ze tanszy a lepszy wybór w tej klasie, duzo czesci dostepnych itp
oczywiscie fajnie by bylo jakbys zrobil bardziej to mg, ale jakbym do zabawy kupowal na pojezdzawki to raczej nie R/MG
Skoro typowo pojeżdżawkowy to przed zakupem obowiązkowo zweryfikować ile faktycznie ma mocy (to że szacują 170 nie oznacza że tyle ma), kondycja silnika i jak jest z realną wagą. To co jest w opisie trzeba brać z lekkim dystansem i mocno sprawdzić. Piszą tam o nastawach zawieszenia. Z opisu wynika że z regulowanych rzeczy są jedynie amortyzatory, a to mało.
Piszesz pojeżdżawkowy, jednak KJS np. szutrowy a trening gdzieś na lotnisku to dwie różne bajki. Do jednych i drugich potrzebujesz różnych kompletów opon, wysokości zawieszeń etc.
Ostatnia kwestia to wygrywanie
W klasie do 1800 czy też 2000 masz na pewno wszystkie civici B18 a nawet K20 które jednak mocą w 90% przewyższają moc szacowaną przez sprzedającego, do tego mają lepsze zawieszenie, szerzej dostępne.
Także jak już pojedziesz to dokładnie sprawdź całe auto czy zgadza się z opisem.
Ogólnie cena zła nie jest jeśli wszystko jest tak jak w opisie i auto jest sprawne.
Wiadomo apetyt rośnie w miarę jeżdżenia, no wygrywać by się zawsze chciało, co do opisu to faktycznie nie ma tam wzmianki o jakimś topowym zawieszeniu. Raczej też nastawiam się bardziej na jazdę asfaltową niż szutrowo-polną (chociaż kto wie) no takie sprawy jak opony czy typowe elementy eksploatacyjne pomijam bo to musi swoje kosztować i to bez względu na auto... A z tego co się dowiadywałem to chyba mg nie odbiega specjalnie kosztami.
Pytanie takie troche egzotyczne Czy można robić swapy na jakieś jednostki z innych marek takich jak hondy? czy to będzie już duże druciarstwo ?
No i tak jak wspominałeś słowa klucze, co do PRZEWIDYWANEJ mocy oraz wagi... To po takim tekście zaświeca się lampka że jest jej tam raczej mniej jak więcej
Pytanie takie troche egzotyczne Czy można robić swapy na jakieś jednostki z innych marek takich jak hondy? czy to będzie już duże druciarstwo ?
Zależy co nazywasz druciarstwem. Ludzie rzucają silnikami jak chcą, w dzisiejszych czasach dorobienie półosi czy łap silnika (a praktycznie z grubszych rzeczy to akurat tu widzę problem) robi się bez większych problemów. Pod maską dużo miejsca nie ma ale kombinować zawsze można. Gdyby z tyłu nie było belki i buda była zdrowa to można bardzo fajne autko sobie zrobić do śmigania nawet jak ten silnik się wysypie (bo silnik to część wymienna).
_________________ R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
ja wiem czy egzotyczne, generalnie ja bym swapowal na 2.0T z rovera, bylo pare tak swapnietych
Niestety wtedy ląduje w klasie z Evo i Sti. Ale pewnie do pojezdzenia i odczuć z jazdy opcja jak najbardziej git.
NoPE napisał/a:
CarMatiu napisał/a:
nie uwiem jak na tym cudzie zrobic zarzut ekranu
Home+Power przytrzymaj do czasu dźwięku migawki.
Nie działa ten patent.
A jak z jakims lepszym zawiasem do tego? Jakies gwinty czy cos znane marki produkowaly? Oraz jak wyglada sprawa z grzebaniem w tym aucie, czy zestaw podstawowych narzędzi i troche znikomej wiedzy na temat mechaniki wystarczy by w nim cos samemu robic? To takie pytanie na szybko wysmarzylem bez przeczesywania neta nie gniewajcie sie jak cos
Tez zastanawiające jest to ze auto bylo strojone na ecu i nikt nie zrobił przy tym wykresów z hamowni? No wg mnie to podstawa jest zeby sprawdzic jak moc przebiega gdzie podniesc moment i jakie są efekty tego strojenia przed/po . No w auto nie wątpliwe zostało wpompowane troche pieniedzy, jest zjawiskowe to fakt, no ale czy moze pokazać pazur w klasie 1.8? Przy civicach ktore zapewne tyle kasy nie pochłonął... Nie wiem bije sie z myslalmi
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum