Forum Klubu ROVERki.pl :: [Freelander] Wymiana silnika 20TN2
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[Freelander] Wymiana silnika 20TN2
Autor Wiadomość
umpapa 



Dołączył: 17 Lip 2014
Posty: 2



Wysłany: Czw Lip 17, 2014 23:09   [Freelander] Wymiana silnika 20TN2
Typ: TD Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1998

Witam,
Posiadam Ferdka 2.0TD ( 20TN2 ), silnik montowany w roverach sdi, hondach itp. Silnik powoli umiera, twarda praca, stuka w wydech, zagrzany dmucha z korka i odmy. Odpala na strzała, zimny ciepły. Na zagrzanym żarzy się kontrolka oleju na wolnych. Przy 100 obrotach więcej żarzenie ustępuje. Taki głośny klekot ;) Ale do rzeczy. Czy mogę mu wsadzić silnik ( niby ten sam ) od np. rovera 220, 420, 620, hondy accord itp? Silniki niby te same ale czy nie zdziwię się nagle, że mocowanie skrzyni jest inne i lipa. Gdzieś kiedyś na allegro porównywałem te same silniki z ferdka i z roverka i wydawało mi się, że inne było mocowanie skrzyni. Więc jak to Panowie jest?PZDR
Ostatnio zmieniony przez umpapa Pią Lip 18, 2014 13:00, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Czw Lip 17, 2014 23:09   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
sTERYD 
Klubowicz





Pomógł: 1131 razy
Dołączył: 19 Cze 2006
Posty: 10927
Skąd: ZGL / szczecin



Wysłany: Pią Lip 18, 2014 16:36   

powinno wszystko pasować.
_________________
W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia ;)
 
 
 
umpapa 



Dołączył: 17 Lip 2014
Posty: 2



Wysłany: Pią Lip 18, 2014 19:19   

Dzięki Steryd, fajnie jakbyś znał jeszcze odp na moje pytanie ;)
 
 
sTERYD 
Klubowicz





Pomógł: 1131 razy
Dołączył: 19 Cze 2006
Posty: 10927
Skąd: ZGL / szczecin



Wysłany: Pią Lip 18, 2014 23:20   

Z tego co kojarzę, to przy skrzyniach PG1 jest dodatkowy kołnierz do mocowania skrzyni z silnikiem. Ten kołnierz jest wymienny przy mocowaniu skrzyni PG1 do silników 1,8 więc może i do frelka zastosowali inny, bo przecież tam jest inna skrzynia.
Wg tego:
http://www.rimmerbros.co.uk/Item--i-LBB110660N
sam silnik się nie rożni od tego motnowanego w R600 R200 i R400
_________________
W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia ;)
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: [Freelander] FAQ z nr częsci
SyntaX Land Rover (Freelander, Range Rover itp.) 2 Czw Lut 08, 2018 14:05
SyntaX
Brak nowych postów Przyklejony: [Freelander] Linki do stron z przydasiami do Freelandera
sknerko Land Rover (Freelander, Range Rover itp.) 0 Czw Cze 02, 2016 09:32
sknerko
Brak nowych postów Przyklejony: [Freelander] Foto poradnik demontaż konsoli środkowej.
Proszę o przypięcie do FAQ
SyntaX Land Rover (Freelander, Range Rover itp.) 0 Nie Wrz 09, 2012 07:21
SyntaX
Brak nowych postów [Freelander] Wymiana silnika
pytlus Land Rover (Freelander, Range Rover itp.) 5 Pon Lip 20, 2009 06:26
pytlus
Brak nowych postów [Freelander] Wymiana poduszki silnika
stealth Land Rover (Freelander, Range Rover itp.) 0 Pon Kwi 01, 2013 13:16
stealth



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink