Typ: SDi Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1998
Witam,
proszę o pomoc w diagnozie. Roverek jedzie ładnie i nagle zaczyna tracić moc, szarpie niekiedy gaśnie, po chwili wszystkie objawy "chorobowe" znikają i ciągnie ładnie. Dzieje się to bardzo nieregularnie. Po sprawdzeniu kompa pokazuje tylko błąd "64 nastawiacz dozujący paliwo".
Słynną wiązkę przy pompie wraz z kostką sprawdziłem w każdym milimetrze i bez efektu, zakładam więc że problem jest faktycznie w nastawiaczu. I tu moja prośba: gdzie w pompie zlokalizować tą część, czy pomaga tzw czyszczenie czy tylko wymiana oraz czy jest to możliwe w warunkach domowych bez specjalistycznego sprzętu.
Proszę o pomoc, sytuacja tragiczna - auto zostało z rodziną nad morzem ja musiałem wrócić do Gliwic pociągiem (dla autka to ponad 600 km + kamping).
Ostatnio zmieniony przez mario1 Pon Lip 21, 2014 06:49, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Nie Lip 20, 2014 13:50 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Sprawdź potencjometr przy pedale gazu ponoć też potrafi się popsuć i trzeba go wyczyścić, ale moim zdaniem powinieneś spróbować jednak tę wiązkę rozpiąć bo jak silnik pracuje to generuje drgania a one mogą generować przerwy ja tak miałem i wszystkie przewody niby pokazywały styk jak mierzyłem ale jednak wystarczyło nawet mocniej poruszać tą kostką i samochód inaczej jeździł.
Natomiast jak padła pompa to chyba z racji na sytuacje kup sobie używaną i wrzuć ją na miejscu nie trzeba do tego warsztatu z tego co wiem ale później dobrze by było ją ustawić na kompie tak jak fabryka wydała.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum