Forum Klubu ROVERki.pl :: [R200 1,4 8v] Słabszy po naprawie wydechu
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R200 1,4 8v] Słabszy po naprawie wydechu
Autor Wiadomość
Felipe987 




Pomógł: 5 razy
Dołączył: 08 Sie 2011
Posty: 102
Skąd: Radom



Wysłany: Pon Lip 21, 2014 10:28   [R200 1,4 8v] Słabszy po naprawie wydechu
Typ: i Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.4 8v Rok produkcji: 1998

Witam :)
Miałem dziurawe portki (mowa oczywiście o rurze za kolektorem, nie o spodniach ;) ), przerdzewiało dookoła flanszy oraz sondy lambada i co za tym idzie silnik dosyć głośno pierdział. Kupiłem używane portki w ładnym stanie, wymieniliśmy i zauważyłem, że samochód jakoś gorzej się zbiera. Nie wiem, może to subiektywne odczucie, ale próbuję to sobie tłumaczyć tym, że przez nieszczelności w wydechu zaciągane było powietrze, sonda identyfikowała to jako ubogą mieszankę, sterownik wydłużał czas wtrysku i silnik pracował (chociaż o tym nie wiedział :D ) na bardziej dynamicznej bogatej mieszance. Jak myślicie? Możliwe jest coś takiego? Czy coś się stało z sondą, może jakaś adaptacja przepustnicy by się przydała? Przed naprawą aż się chciało mocniej depnąć, włączał się tryb Bogusia z M3 ;) Teraz jakoś mniej ochoty do przyspieszania ma autko. Dodam, że wcześniej z wydechu było czuć paliwem, teraz czegoś takiego nie zauważyłem. Pojeżdżę jakiś czas i zobaczę co ze spalaniem.
_________________
Był: ROVERek: 200 1.4i 1998r.,
Jest: ROVERek: 75 1.8 2002r. SilverStone Edition, MG ZR 160+ 2005r.
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pon Lip 21, 2014 10:28   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
robsson78 




Pomógł: 63 razy
Dołączył: 21 Lut 2010
Posty: 1498

Rover 200

Wysłany: Pon Lip 21, 2014 16:26   

U mnie jest odwrotnie, jak mam dziurkę w wydechu to jest słabszy.
_________________
Niewiedza kosztuje.
Autor zastrzega sobie prawo do zmiany zdania bez podania przyczyny.
 
 
Felipe987 




Pomógł: 5 razy
Dołączył: 08 Sie 2011
Posty: 102
Skąd: Radom



Wysłany: Pon Lip 21, 2014 17:36   

Nie wiem jak u Ciebie, ale u mnie dziury były tylko przed sondą i stąd przyszło mi coś takiego do głowy :) Wcześniej wymieniałem katalizator na tłumik w obudowie katalizatora i tłumik środkowy.
_________________
Był: ROVERek: 200 1.4i 1998r.,
Jest: ROVERek: 75 1.8 2002r. SilverStone Edition, MG ZR 160+ 2005r.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: [R200/25, MG ZR] Workshop Manual ROVERki.pl
sknerko Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 23 Sro Paź 03, 2018 13:24
Prescenn
Brak nowych postów [R200]pomoc przy naprawie HGF?
kamilosbos Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 8 Pią Sty 24, 2014 19:50
scorpion
Brak nowych postów [R200 1,6 16V] Pomocy !! nie odpala po naprawie HGF
bizon9ek Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 14 Czw Sty 15, 2009 10:35
PTE
Brak nowych postów [r200] Po naprawie HGF wysoka temperatura wody
zibik21 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 16 Sro Lis 28, 2012 00:26
zibik21
Brak nowych postów [R200 '98]Gdzie naprawię niewracające wycieraczki?
woj. dolnośląskie, Głogów
Gość Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 2 Sro Maj 05, 2010 14:17
Skiba



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink