Wysłany: Nie Sie 17, 2014 07:54 [R25 2.0idt] problem z odpowietrzeniem hamulcow
Typ: IDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2000
Witajcie, wczoraj pojawil mi sie sport problem... Mianowicie wymienilem dwa zaciski przednie I chcialem odpowietrzyc robilem to juz z 20 razy a wczoraj pojawil sie problem.. Wisdomo jedna is w aucie ja przy zaciskach auto z abs I odpowiednio prawy tyl lrwy tyl ptawy przod lewy przod po zrobieniu okolo 3 powtorzen pedal non stop w podlige... Zastosowalem jeszcze inna metode mianowicie napompowalem pedal wlaczylem zaplon odkrecilem dwa xaciski tyl zakrecilem I to samo z przodem jednak prawie zadnych rezultatow pedal ciut twarszy ale I tak nie stawial oporu przed podloga... Pomocy
SPAMU¦
Wysłany: Nie Sie 17, 2014 07:54 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Tak jak rapciak pisze.
Pompuj pedałem tak że będzie tak twardy że ledwo się wciśnie.
Tak z 6-7 razy napompuj.
Potem trzymaj wciśnięty ile tylko masz siły w nogach (Ja to robię obiema nogami)
a druga osoba odkręca odpowietrznik.
Może dosłownie wystrzelić płyn jak będzie pęcherzyk powietrza.
Pilnuj poziomu płynu w zbiorniczku.
Możesz sobie założyć wężyk na odpowietrznik i podstawić butelkę/słoik by stary płyn do niego zlatywał.
W tych autach z racji konstrukcji pompy trzeba naprawdę mocno wdusić pedał by się dobrze odpowietrzyło.
Też miałem dużo zabawy z odpowietrzaniem ale najskuteczniejsze okazały się dwie metody które znalazłem tu na forum :
1. Wyposażyć się w 4m przewodu gumowego , jeden koniec na odpowietrznik , jeden do zbiorniczka i pompowanie pedałem długo około 300-400 ml na każde z kół . 2. Zdjęcie zacisku i odpowietrznik skierowany max do góry i wkręcałem tłoczki przy odkręconym odpowietrzniku . Wtedy wyszło mi parę bąbelków po regeneracji tylnych zacisków.
No i standardowo też odpowietrzałem, ale najskuteczniejsza metoda była ta pierwsza która opisałem.
Pomógł: 5 razy Dołączył: 17 Lis 2012 Posty: 235 Skąd: Przejdź do mapy
Wysłany: Nie Sie 17, 2014 10:50
Odpowietrzasz stockowe zaciski Lucasa?
Jeżeli tak jest jeszcze jeden myk wynikający z tego że odpowietrzniki w tych zaciskach są "na dole".
Ściągasz zacisk pompujesz aż tłoczek się wysunie, odwracasz zacisk tak aby odpowietrznik był u góry, odkręcasz odpowietrznik najlepiej z założonym wężykiem na niego i zanurzonym w jakimś naczyniu z płynem i wciskasz tłoczek żabką lub czymś podobnym pilnując żeby odpowietrznik był w tym momencie u góry zacisku.
Kiedyś z tym walczyłem odpowietrzałem kilkadziesiąt razy i nic nie pomagało zastosowałem taką opcję jak Ci podałem, powtórzoną może z 3 razy na zacisk aż do braku powietrza w płynie i pedał skała. Ewidentnie w przewodach nie miałem już pęcherzyków, a w zacisku zostało ich dość sporo i przy normalnej procedurze nie szło ich usunąć.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum