Forum Klubu ROVERki.pl :: [R75] Błędy w Pasoft
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R75] Błędy w Pasoft
Autor Wiadomość
wellman 




Pomógł: 54 razy
Dołączył: 28 Lis 2013
Posty: 934
Skąd: Przejdź do mapy

Rover 75

Wysłany: Wto Sie 12, 2014 17:31   [R75] Błędy w Pasoft
Typ: CDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2003

Jako, że Roverek ostatnio trochę długo kręci przed odpaleniem (i nie ma znaczenia czy ciepły czy zimny - raz lepiej jest tak, raz tak) i w czasie jazdy zaświecił ostatnio "check engine", więc podłączyłem się z laptopem i dostałem takie błędy z BMW Scanner-a 1.4, niestety nie miały opisów:

3505 - Przeszukałem sieć i wychodzi, że to albo świece żarowe, albo przekaźnik świec w ECU - ktoś na forum miał z tym może już doświadczenie i wie którego elementu ten błąd dotyczy? Po usunięciu błędów pojawia się przy prawie każdym odpaleniu i tak.

1255 - Tutaj opcji znalazłem kilka, ale najbardziej prawdopodobna w CDT wydaje się być "Delivery fuel pressure sensor" i tutaj pytanie: chodzi o pompę w baku czy pod maską? Filtr paliwa ma niecały rok. Błąd po usunięciu zniknął, ale skądś być musiał, bo gdy sprawdzałem jakiś miesiąc temu nie miałem żadnych błędów.

0408 - Nie mam pewności, ale to chyba coś z EGR.
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Wto Sie 12, 2014 17:31   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
MaReK 
Instytucja wspierająca


Pan
Wszechomogący :)


Pomógł: 131 razy
Dołączył: 07 Kwi 2005
Posty: 7985
Skąd: Warszawa/Mokotów

MG ZT

Wysłany: Wto Sie 12, 2014 17:40   

Pogadaj z INPA - ona akurat ładnie opisuje błędy roverka w dieslu.
INPA wszelkie błędy pokazuje z dokładnością do kilometra oraz obrotów przy jakich wystąpił błąd. Przekaźnik świec żarowych występuje prawie w każdym diagnozowanym egzemplarzu. Nie zawsze musi to być przekaźnik, może być też świeca.
_________________
Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu

dolny śląsk:marcin.misek
wielkopolska: longer86
 
 
 
MaReK 
Instytucja wspierająca


Pan
Wszechomogący :)


Pomógł: 131 razy
Dołączył: 07 Kwi 2005
Posty: 7985
Skąd: Warszawa/Mokotów

MG ZT

Wysłany: Wto Sie 12, 2014 23:25   

Dla silników naszych błędy jakie może pokazać PASoft BMWSCanner 1.4.0.9 to:

0100 Air Flow Sensor HFM
0105 Atmospheric Pressure Sensor
0110 Intake Air Temperature Sensor
0115 Coolant Temperature Sensor
0120 Pedal Position Sensor 1
0190 Rail Pressure Sensor
0200 Injector Cylinder 1
0201 Injector Cylinder 5
0202 Injector Cylinder 3
0203 Injector Cylinder 6
0204 Injector Cylinder 2
0205 Injector Cylinder 4
0220 Pedal Position Sensor 2
0235 Boost Pressure Sensor
0335 Crankshaft RPM
03E6 Exhaust Gas Recirculation Regulation
0400 Exhaust Gas Recirculation
0404 Exhaust Gas Recirculation 2
0480 Electric ECU Fan
0500 Vehicle Speed Sensor Signal
0560 Internal Reference Voltage
0600 DDE Error CAN Controller
0605 DDE Error
1190 Rail Pressure Regulation
1195 Rail Pressure Sensor
1250 Delivery Pump Relay
1255 Delivery Pump Pressure Sensor
1260 Delivery Pump Control System
1470 Boost Pressure Regulation
1612 DME Incorrectly Coded
1613 MAP Control
1640 DDE Error EEPROM or Coding
1A04 Aux. Heater
1DF0 Engine Stall
1DF5 EWS - Timeout
1E00 CAN Communication to ASC
1E05 Vehicle Speed Sensor
1E25 RPM Regulation
1E30 Boost Pressure Regulation or Actuator
1E31 Boost Pressure Regulation
1E35 Error During Switch off
1E40 A/D Converter
1E45 Capacitor Voltage 1 for Cyl 1, 2, 3
1E50 Capacitor Voltage 2 for Cyl 4, 5, 6
1E55 RPM Control
1E60 Power Supply Pedal Sensor 1
1430 Boost Pressure or Actuator
2800 DDE Power Supply
3000 Brake Light or Brake Light Test Switch
3005 Voltage Supply KL15
3505 Glow Plug System
3506 Glow Plug System 2
3510 DDE Main Relay
3515 AirCon Power Output
3520 Engine Boost Actuation
3565 High Pressure Pump
3580 High Pressure Pump Shut Off Valve
3596 Brake Light Switch
3600 Atmospheric Pressure Sensor
3605 Air Flow Meter HFM 1 or 2
3610 Exhaust Gas Recirculation System
3615 Exhaust Gas Recirculation System - Regulation
3620 Air Flow Meter HFM Signal

Ja sprowokowałem swój sterownik do uzyskania kilku standardowych błędów i pokryły się one z INPA:

u mnie to:

3505 - przekaźnik świec/świeca
1260 - pompa progowa niskie ciśniene
0400 - zawór recyrkulacji spalin EGR - wyłączony mapą
1E00 - błąd komunikacji CAN - czasami się zdarzy wtedy pokazuje się również ERR na miejscu TRIP1 zegarów.
_________________
Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu

dolny śląsk:marcin.misek
wielkopolska: longer86
 
 
 
Balas87 



Pomógł: 5 razy
Dołączył: 01 Lis 2010
Posty: 565
Skąd: rze



Wysłany: Sro Sie 13, 2014 09:39   

a Inpa jest w stanie usunąć błędy ?? widzę że kosztuje mniej niż 100 zł :))) czyli po taniości ...
 
 
MaReK 
Instytucja wspierająca


Pan
Wszechomogący :)


Pomógł: 131 razy
Dołączył: 07 Kwi 2005
Posty: 7985
Skąd: Warszawa/Mokotów

MG ZT

Wysłany: Sro Sie 13, 2014 10:05   

Kwestia odpowiedniej instalacji i konfiguracji i jest w stanie wiele zdiagnozować a także uleczyć ;) Wyczynowo jej funkcjonalność mogłaby być na poziomie T4 :) Kwestia odpowiedniej dokumentacji, której brak, ale o tym było już dawno, dawno temu ;)
_________________
Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu

dolny śląsk:marcin.misek
wielkopolska: longer86
 
 
 
pineska 




Pomógł: 6 razy
Dołączył: 28 Kwi 2011
Posty: 299
Skąd: Łódź

Rover 75

Wysłany: Czw Cze 11, 2015 21:51   

A powiedzcie mi czy BMW Scannerem mogę sprawdzić z którym czujnikiem klocków jest problem, bo klocki i tarcze mam w świetnym stanie i mechanior powiedział mi żeby go na kompie spr z którym z nich jest problem żeby niepotrzebnie nie rozbierać obu :-p
 
 
MaReK 
Instytucja wspierająca


Pan
Wszechomogący :)


Pomógł: 131 razy
Dołączył: 07 Kwi 2005
Posty: 7985
Skąd: Warszawa/Mokotów

MG ZT

Wysłany: Pią Cze 12, 2015 00:14   

To taki problem sprawdzić "oczami"? To jest tylko na dwóch osiach z prawej strony auta.
_________________
Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu

dolny śląsk:marcin.misek
wielkopolska: longer86
 
 
 
sash997 




Pomógł: 36 razy
Dołączył: 24 Mar 2009
Posty: 1654
Skąd: wieluń



Wysłany: Nie Cze 14, 2015 21:52   

Marek kiedyś mi wyskoczył błąd 1E00 i nie miałem err na wyświetlaczu,miałem go chyba ze 2 razy po czym nigdy więcej go nie było
_________________
-DIAGNOSTYKA I NAPRAWA PIECY I STEROWNIKÓW WEBASTO !
-NAPRAWA SILNIKÓW WENTYLATORA CHŁODNICY W ROVER 75
 
 
 
MaReK 
Instytucja wspierająca


Pan
Wszechomogący :)


Pomógł: 131 razy
Dołączył: 07 Kwi 2005
Posty: 7985
Skąd: Warszawa/Mokotów

MG ZT

Wysłany: Pon Cze 15, 2015 18:03   

sash997, to błąd canowski - połączenie ecu z trakcją/absem. Nie powinien mieć wpływu na ERR na wyświetlaczu.
_________________
Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu

dolny śląsk:marcin.misek
wielkopolska: longer86
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi [r75] Zmiana LSM i zaprogramowanie PaSoft'em
dawidd Rover serii 75, MG ZT 1 Sro Lut 26, 2014 11:07
apples
Brak nowych postów [r75] Jak w IPK włączyć cyfrowy prędkościomierz PASoft'em?
dawidd Rover serii 75, MG ZT 3 Nie Mar 02, 2014 14:47
MaReK
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi [R75] k-seria - co można robić BMW Scanner-em PaSoft?
pineska Rover serii 75, MG ZT 4 Pon Maj 19, 2014 22:13
sTERYD
Brak nowych postów [r75] Błędy
drut4 Rover serii 75, MG ZT 16 Nie Lut 09, 2020 16:15
kazek
Brak nowych postów [R75] Błedy ECM
Jaco_Krakow Rover serii 75, MG ZT 6 Czw Wrz 06, 2012 20:43
apples



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink