Wysłany: Wto Sie 12, 2014 17:31 [R75] Błędy w Pasoft
Typ: CDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2003
Jako, że Roverek ostatnio trochę długo kręci przed odpaleniem (i nie ma znaczenia czy ciepły czy zimny - raz lepiej jest tak, raz tak) i w czasie jazdy zaświecił ostatnio "check engine", więc podłączyłem się z laptopem i dostałem takie błędy z BMW Scanner-a 1.4, niestety nie miały opisów:
3505 - Przeszukałem sieć i wychodzi, że to albo świece żarowe, albo przekaźnik świec w ECU - ktoś na forum miał z tym może już doświadczenie i wie którego elementu ten błąd dotyczy? Po usunięciu błędów pojawia się przy prawie każdym odpaleniu i tak.
1255 - Tutaj opcji znalazłem kilka, ale najbardziej prawdopodobna w CDT wydaje się być "Delivery fuel pressure sensor" i tutaj pytanie: chodzi o pompę w baku czy pod maską? Filtr paliwa ma niecały rok. Błąd po usunięciu zniknął, ale skądś być musiał, bo gdy sprawdzałem jakiś miesiąc temu nie miałem żadnych błędów.
0408 - Nie mam pewności, ale to chyba coś z EGR.
SPAMU¦
Wysłany: Wto Sie 12, 2014 17:31 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pogadaj z INPA - ona akurat ładnie opisuje błędy roverka w dieslu.
INPA wszelkie błędy pokazuje z dokładnością do kilometra oraz obrotów przy jakich wystąpił błąd. Przekaźnik świec żarowych występuje prawie w każdym diagnozowanym egzemplarzu. Nie zawsze musi to być przekaźnik, może być też świeca.
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
Dla silników naszych błędy jakie może pokazać PASoft BMWSCanner 1.4.0.9 to:
0100 Air Flow Sensor HFM
0105 Atmospheric Pressure Sensor
0110 Intake Air Temperature Sensor
0115 Coolant Temperature Sensor
0120 Pedal Position Sensor 1
0190 Rail Pressure Sensor
0200 Injector Cylinder 1
0201 Injector Cylinder 5
0202 Injector Cylinder 3
0203 Injector Cylinder 6
0204 Injector Cylinder 2
0205 Injector Cylinder 4
0220 Pedal Position Sensor 2
0235 Boost Pressure Sensor
0335 Crankshaft RPM
03E6 Exhaust Gas Recirculation Regulation
0400 Exhaust Gas Recirculation
0404 Exhaust Gas Recirculation 2
0480 Electric ECU Fan
0500 Vehicle Speed Sensor Signal
0560 Internal Reference Voltage
0600 DDE Error CAN Controller
0605 DDE Error
1190 Rail Pressure Regulation
1195 Rail Pressure Sensor
1250 Delivery Pump Relay
1255 Delivery Pump Pressure Sensor
1260 Delivery Pump Control System
1470 Boost Pressure Regulation
1612 DME Incorrectly Coded
1613 MAP Control
1640 DDE Error EEPROM or Coding
1A04 Aux. Heater
1DF0 Engine Stall
1DF5 EWS - Timeout
1E00 CAN Communication to ASC
1E05 Vehicle Speed Sensor
1E25 RPM Regulation
1E30 Boost Pressure Regulation or Actuator
1E31 Boost Pressure Regulation
1E35 Error During Switch off
1E40 A/D Converter
1E45 Capacitor Voltage 1 for Cyl 1, 2, 3
1E50 Capacitor Voltage 2 for Cyl 4, 5, 6
1E55 RPM Control
1E60 Power Supply Pedal Sensor 1
1430 Boost Pressure or Actuator
2800 DDE Power Supply
3000 Brake Light or Brake Light Test Switch
3005 Voltage Supply KL15
3505 Glow Plug System
3506 Glow Plug System 2
3510 DDE Main Relay
3515 AirCon Power Output
3520 Engine Boost Actuation
3565 High Pressure Pump
3580 High Pressure Pump Shut Off Valve
3596 Brake Light Switch
3600 Atmospheric Pressure Sensor
3605 Air Flow Meter HFM 1 or 2
3610 Exhaust Gas Recirculation System
3615 Exhaust Gas Recirculation System - Regulation
3620 Air Flow Meter HFM Signal
Ja sprowokowałem swój sterownik do uzyskania kilku standardowych błędów i pokryły się one z INPA:
u mnie to:
3505 - przekaźnik świec/świeca
1260 - pompa progowa niskie ciśniene
0400 - zawór recyrkulacji spalin EGR - wyłączony mapą
1E00 - błąd komunikacji CAN - czasami się zdarzy wtedy pokazuje się również ERR na miejscu TRIP1 zegarów.
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
Kwestia odpowiedniej instalacji i konfiguracji i jest w stanie wiele zdiagnozować a także uleczyć Wyczynowo jej funkcjonalność mogłaby być na poziomie T4 Kwestia odpowiedniej dokumentacji, której brak, ale o tym było już dawno, dawno temu
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
A powiedzcie mi czy BMW Scannerem mogę sprawdzić z którym czujnikiem klocków jest problem, bo klocki i tarcze mam w świetnym stanie i mechanior powiedział mi żeby go na kompie spr z którym z nich jest problem żeby niepotrzebnie nie rozbierać obu
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum