mam do was pytanie .. musze kupic sprzeglo ale jaka wybrac firme?
-valeo - cena 720 zl
-luka cena okolo 800
-national cena 470
-MecARm cena 500
mozecie sie wypowiedziec cos na ten temat ? nie wiem czy kupowac drrozsza czy moze jakis tanszy zamiennik ale tez nie chcialbym zeby se zepsula po 2misiacach ..
moze tez ktos ma do zaproponowania lepsza cene ?:)
Paul: Takie pytania to nie tutaj - przenoszę do właściwego działu
_________________ pozdro
Ostatnio zmieniony przez Paul Pon Wrz 07, 2009 21:52, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Pon Wrz 07, 2009 18:54 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 564 razy Dołączył: 27 Mar 2009 Posty: 5678
Wysłany: Pon Wrz 14, 2009 08:59
Dobre opinie słyszałem o NATIONAL.
Co do LUKa to kiedyś sprzedawali sprzęgła ewidentnie regenerowane i wkładali w nowe pudełka. Nie wiem jak teraz. Np. TRW większość przekładni kierowniczych również sprzedaje po regeneracji w swoich zakładach.
Pomogła: 70 razy Dołączyła: 24 Sie 2007 Posty: 1716 Skąd: Zabrze
Wysłany: Pon Wrz 14, 2009 09:06
Mam LUKa jakoś ponad rok i wszystko jest ok, sprzęgło ewidentnie było nowe. Kupowane tutaj http://allegro.pl/item736...5_400_nowe.html to jest do benzyny, ale warto zadzwonić, bo Pan jest konkretny i sensownie doradza, a nie wszystko ma wystawione.
Pomógł: 564 razy Dołączył: 27 Mar 2009 Posty: 5678
Wysłany: Pon Wrz 14, 2009 10:05
PopaY drugi raz masz problem z czytaniem moich postów. Nadinterpretacja. Napisałem że słyszałem dobre opinie a nie że jest najlepsze.
LUKa sprzęgła wyglądają nawet te po regeneracji jak nowe ponieważ je piaskują, zmieniają zużyte elementy itp. Ślady po poprzednim użytkowaniu widać najczęściej na słoneczku docisku po pracy łożyska oporowego.
Pomógł: 44 razy Dołączył: 13 Sie 2009 Posty: 986 Skąd: ..: R-M :..
Wysłany: Pon Wrz 14, 2009 11:31
apples, nie mam problemu z czytaniem. Po prostu słyszałeś dobre opinie tylko o jednym produkcie, który de facto jest najtańszy. A jak widać, rzadko się tak dzieje, o czym inni użytkownicy napisali poniżej Twojej wypowiedzi.
yagher, pamiętaj, że sprzęgła można też regenerować. Zapytaj u siebie w okolicy, może jest firma, która się tym zajmuje.
A co do nowych sprzęgieł to zastanowiłbym się jaki przebieg chcesz jeszcze zrobić swoim R. Jeśli >100tys. km to zainwestowałbym w Valeo lub Sachsa jeśli mniej to wziąłbym Nationala. Nie znaczy to oczywiście, że National nie wytrzyma więcej, zależy to od wielu czynników (głownie od kierowcy )
nie moglem tak dlugo czekac i zakupilem przed tym jak napisaliscie sprzeglo firmy MecArm .. jest to jakas firma wloska .. zbaadalem rynek .. tzn pytalem kilka sklepow ktorzy handluja nimi na allegro ,niby nie miejli jeszcze zadnych zwrotow .. sprzegla te produkowane sa do wielu aut i sa na rynku kolo 2 lat
na sprzeglo luka nie bylo mnie stac bo okolo 800zl trzeba liczyc .. za te zaplacilem polowe tego bo otrzymalem dobry rabat..
nationala nie bylem pewien i nie wieidzalem zadnych komentarzy o nim ..
.. zobaczymy jak bedzie ..
tak czy inaczej dzieki za wypowiedzi
Ja również zastanawiałem się nad Mec Armem (polecał mi je mechanik twierdząc że wkłada je do T-czwórek), ale ze względu na brak opinii innych osób (w tym forum) - wybrałem Nationala.
Przejechałem ok 1500 km. Na razie jestem zadowolony - szczególnie w korkach - lżej chodzi.
no i mnie dopadlo/ ostatni jakis pech mnie przesladuje
co brac nationala czy tego mecArm??
objawy mam takie ze na biegu 1,2,3 przy spokojenej jezdzie samochod jako tako ciagnieg
ale na biegu 4 i 5 sprzeglo sie calkowiecie slizga powyzej 2tys obr i przy takim normalnym wciskaniy gazu/ jesli dodaje gaz bardzo spokojnie to przyspiesza tez na tej 4,5
czy to sprzeglo padnie mi calkowicie w najblizszym czasie mam zaplanowana podru (w dwie strony 700-750KM da rade na takim sprzegle bo nie zdarze wymienic tego sprzegla do srody;/)
a wic powidzcie ryzykowac tyle KM z tym sprzeglem??
wydaje mi sie ze dzis doprawilem to sprzeglo przez zbyt ostra jazde i zle traktowanie sprzegla
oki to bede prowadzil do mechanika niech to sprawdza
dzwonilem do znajemego ktory jest przedstawicielem czesci kilku firm i powidzial mi ze ma valeo ale twierdzi ze do mojego modelu sa dwa typy.
czy to mozliwe?? czy cos pomylil??
i nadal szukam godnej polecenia firmy produkujacej sprzegla
No ja myślę, że to może być ta łapa sprzęgła. Ona dość często się zapieka.
Nawet z tego co pamiętam użytkownik HuMaX kupił sprzęgło, a okazało się, że łapa była zapieczona.
A jeśli nie łapa to Valeo będzie ok.
Dwa typy? Do iDT? A czym one się różnią niby?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum