Ja sam muszę przeprowadzić taką operację u siebie, bo już widać trochę zmatowiałe reflektory. Już raz to robiłem i byłem zadowolony z efektu - wtedy działałem na fiacie Barchetta i korzystałem z instrukcji zamieszczonej na końcu posta. Wyszło bardzo podobnie do tego co przedstawił autor instrukcji.
Warto zwrócić uwagę na kwestię lakieru bezbarwnego.
Cytat:
Aby ochronić tworzywo lakierujemy je lakierem bezbarwnym. Co ciekawe, użycie lakieru akrylowego powodowało powstawanie na powierzchni klosza charakterystycznej mgiełki, nie udawało się uzyskać 100% przezroczystości. Kolejna zakupiona puszka ("uniwersalny lakier bezbarwny") radziła sobie o wiele lepiej. Lakier nanosimy z odległości ok. 20-30 cm ruchem jednostajnym na całą powierzchnię klosza. Początkowo będzie on mętny, jednak po kilku chwilach wyklaruje się. W kilkuminutowych odstępach nanosimy kolejne warstwy. Pełne utwardzenie lakieru następuje po dość długim okresie czasu. Polerkę zaleca się więc przeprowadzić w czasie ok. kilku tygodni po lakierowaniu.
kolego zobacz czy u ciebie odpada w miejscach gdzie cały czas pada światło czy w różnych niekoniecznie z tym związanych. Jeśli w miejscach gdzie pada światło to lakier po prostu się nagrzewa itd.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum