Podobno minimalna bezpieczna dla redaktora to 30'.
Ja miałem mieć u siebie brc sterownik ale gazownik nie potrafił się pozbyć delikatnego szarpniecia przy przełączaniu b/g i g/b.
_________________ Jeżdżę spokojnie bo nie ma czym poszaleć
weź pod uwagę tez wtryski. Zimne sie kleją i przy zbyt niskiej temp potrafi przy przełączaniu szarpać. Chociaż ja sobie ustawiłem ne 25 i śmigam już dłuuugo. Nie zmienia to faktu ze wyższa temp jest "lepsza" dla całego układu lpg ale gorsza dla portfela kierowcy
ja mam właśnie ustawione 45' i tak sobie myśle ze to za duzo troszke. a duza różnica będzie w czasie przełączania jeśli ustawię 25 lub 30 , czy szkoda sie bawić w takie małe różnice?
no to ustawie sobie na 30 moze zeby nie przegiąć na zbyt mało zeby mi sie tam nie burzył roverek, dzis nawet pojade i zobacze jak bedzie reagował, a swoją drogą to ciekawe czemu taka wysoka temperatura jest ustawiona skoro napewno gazownik wiedział ze mozna nizej
daj 35 i bedzie dobrze, nie zbankrutuje sie jak pochodzi minute dluzej na benie, a poki silnik zimny to nawet jak przelaczysz na gaz szybciej to wtedy go spala i tak wiecej jak na temp roboczej, wiec zadne oszczednosci
Przy poprawnym montażu 30' jest temperaturą komfortową tzn. zarówno latem jak i zimą przełączenie powinno być nieodczuwalne. Przy 25' przy dużych mrozach potrafi szarpnąć jak przełączy się np. w trakcie przyspieszania i wynika to nie tylko z nieprecyzyjnego dawkowania w tej temperaturze, ale też z niestabilności mieszanki LPG poniżej pewnego pułapu.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum