Wysłany: Nie Sie 10, 2014 18:22 [R All] Czujnik ruchu/pochylenia auta
Typ: wszystkie Rodzaj silnika: wszystkie Pojemnosc silnika: wszystkie Rok produkcji: wszystkie
Witam!
Chcę się z Wami podzielić pewnymi obawami, które podejrzewam spora część z Was również posiada. Chodzi o felgi. Ja kiedy miałem zwykłe 15'ki Rovera jakoś nieszczególnie się o nie martwiłem jednak teraz kiedy w okresie letnim użytkuje 17-calowe Ronale zaczęła mnie dręczyć jakaś obsesja na punkcie że może mi je sobie ktoś pożyczyć na wieczne nieoddanie...Auto nie stoi na strzeżonym parkingu tylko pod blokiem, a zdarzały się u mnie już często kradzieże kołpaków, a kiedyś widziałem w okolicy Mitsubishi na cegłach
Ciągle myślę jak ochronić swoje auto przed taką ewentualną kradzieżą (obecnie posiadam tylko śruby zabezpieczające) - do głowy przychodzą mi 2 pomysły:
1. Czujnik ruchu z alarmem - tylko wtedy każde uderzenie czy dotkniecie wiąże się z włączeniem syreny.
2. Czujnik pochylenia - wg. mnie rozwiązanie o wiele lepsze - syrena włączała by się gdy tylko kradziej próbowałby podnieść auto. Najlepszy byłby taki co uzbrajał by się razem z fabrycznym alarmem. Do tej pory znalazłem w internecie takie coś:
Czujnik przechylenia .
Czy ktoś może już montował coś takiego? Jak Waszym zdaniem by to się sprawdziło? Zapraszam do wyrażania opinii
Pozdrawiam
SPAMU¦
Wysłany: Nie Sie 10, 2014 18:22 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
he he, myślałem i o tym - tylko o 2 różnych a nie 4 ale wolałbym coś co by mnie i informowało że z autem cos się dzieje i odstraszało potencjalnego złodzieja
to może taki wyjący alarm jak przy otwieranych drzwiach czy oknach... zamontować na wahacze. Jak podniesie auto i wahacz opadnie na sam dół to rozłączy obwód i wyje. Przekaźnikiem wyłączyć ze stacyjki w trakcie jazdy żeby nie wyło po wjechaniu w dziurę
Ale to się sprawdzi tylko na idealnie poziomym parkingu, każde zaparkowanie na nierówności pochyleniu spowoduje zadziałanie czujnika, albo nie zadziałanie
_________________ Pozdrawiam Andrzej
Rover 800, byl 214 Si 95
FSO 125p 1.4 16V MPI
Jawa 350
Wiem AndrewS, dlatego napisałem, że widzę problem w kącie przechyłu. 15 stopni za mało a 90 (przelewowe rtęciówki) znów za dużo.
Pomysł longer'a jest dobry. Jednak coś mi się zdaje, że na śrubach zabezpieczających się skończy
pineska rozwiązań 'pod blokiem' jest kilka: w/w lub halogen oświetlający na czujnik ruchu albo kamera z tablicą informacyjną o monitorowaniu (nawet atrapa z diodą zadziała). Administracja powinna się zgodzić jeśli parkuje tam więcej aut. A jak masz okna na parking to tym bardziej problemu nie ma.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum