Typ: wszystkie Rodzaj silnika: wszystkie Pojemnosc silnika: wszystkie Rok produkcji: wszystkie
Witam,
Mam mały problem, mianowicie podczas próby otwarcia maski złamała mi się w ręku ta dźwigienka do otwierania maski, która znajduje się po lewej stronie, tuż przy drzwiach na dole. Złamała się na tyle niefortunnie że nie za bardzo da się tym kikutem pociągnąć linkę która otwiera maskę.
I stąd moje pytanie. Próbować to skleić na kroplę np? Wydaje mi się że kropla tego nie zwiąże należycie i złamie się ponownie.
Pytam, bo mam słaby akumulator i może na dniach zajść potrzeba podładowania prostownikiem, i obawiam się trochę że będzie lipa.
Czy da się ten plastik wymienić jakoś bezinwazyjnie i bezprzypałowo?
_________________ Pozdrawiam,
pelson91
SPAMU¦
Wysłany: Sro Wrz 24, 2014 19:33 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
otwierasz zaślepkę w nadkolu wciskasz rękę, szukasz tego miejsca gdzie w plastiku linka od dźwigienki łaczy się z dwoma linkami idącymi do zamków, pogmerasz pogmerasz pociągniesz za linkę i otworzysz maskę, sprawdzone działa. A co do dźwigienki wymień całą razem z linką. Klejenie tego raczej nie ma sensu
Pomógł: 86 razy Dołączył: 09 Maj 2013 Posty: 1730 Skąd: Ciechanów
Wysłany: Sro Wrz 24, 2014 20:19
Linka zostaje ta sama. wymieniasz albo samą rączkę, albo całość z mocowaniem. Całość przykręcona jest na 2 śrubach pod klucz 8mm. Linke wypinasz bez większego problemu.
dzięki panowie za odpowiedzi wolną chwilą (może jutro?) poćwiczę otwieranie awaryjne, a w do przyszłego tygodnia mam nadzieję wyposażyć się w nową rączkę
dla uściślenia bo byłem sprawdzić u siebie... musisz wyciągnąć z nadkola tą plastikową obudowę gdzie łączą się linki. Szukaj na wyczucie u góry kawałek za lampą. Pancerz linki od dźwigienki otwierania musisz wyciągnąć z mocowania w tym plastiku, ale samą linkę pozostawić w mocowaniu z 2 linkami i ciągniesz mocno za pancerz aż pociągniesz obie linki. Trochę zagmatwany opis, ale lepsze to niż błądzić jak dziecko we mgle Powodzenia
Co do klejenia dźwigienki:
1. zdemontuj ją.
2. sklej kropelką
3. przewierć (z 3, 4 otwory) na przestrzał
4. wklej w otwory jakieś metalowe pręty lub najlepiej nagwintuj i wkręć śruby.
Co do klejenia dźwigienki:
1. zdemontuj ją.
2. sklej kropelką
3. przewierć (z 3, 4 otwory) na przestrzał
4. wklej w otwory jakieś metalowe pręty lub najlepiej nagwintuj i wkręć śruby.
eee takie trochę druciarstwo jeśli ma to wyglądać tak jak myślę
Pomógł: 86 razy Dołączył: 09 Maj 2013 Posty: 1730 Skąd: Ciechanów
Wysłany: Czw Wrz 25, 2014 21:45
Haha polecam się
[ Dodano: Czw Wrz 25, 2014 22:45 ]
Tylko nie przed 12 Własnie wiezie do mnie klient na lawecie 75, rano rusza w trasę 550km, a maglownica mu padła i pompa wspomagania do wymiany. Mam nocną robotę... wiec trzeba będzie spać do 12
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum