Forum Klubu ROVERki.pl :: [MG ZR 160] Zamula na niskich obrotach i na zimnym
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[MG ZR 160] Zamula na niskich obrotach i na zimnym
Autor Wiadomość
Tuner 



Dołączył: 21 Wrz 2014
Posty: 16



  Wysłany: Pon Wrz 22, 2014 23:55   [MG ZR 160] Zamula na niskich obrotach i na zimnym
Typ: VVC Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.8 Rok produkcji: 2002

Witam. Otóż mam taki problem, który bardzo mnie denerwuję. Z góry mówię że jestem mechanikiem, i nie oczekuję idiotycznych odpowiedzi, tylko odpowiedzi poważnych, ludzi którzy siedzą w ROVERZE / MG bardziej niż ja. Ja się dopiero uczę brytyjskiej myśli technologicznej :)

Otóż tak. Jadąc zimnym samochodem, czasem potrafi zaszarpac... Ale ok, da się wytrzymać. Ale mając ciepły silnik dzieje się tak - jadąc na wysokim biegu na niskich obrotach (do 2tyś), po chwili potrafi zaszaprac i potrafi zamulić. Wcisnę sprzęgło, trochę przegazuję i wszystko wraca do normy i znów jedzie fajnie przez jakiś czas, ale problem porwaca... Jeśli zredukuję bieg, ciągnie w całym zakresie obrotów bez żadnych problemów, moc ma. "CHECK" nie świeci. Auto kupiłem z wyciętym katalizatorem. Jest wstawiona rura odpowiadająca średnicy całego układu, lecz za katalizatorem jest sonda lambda. Kata nie ma, jak już pisałem jest rura. Czy ta oto sonda może podawać błędny odczyt? Jadąc dynamicznie nie ma żadnego problemu. Ale gdy chcę jechać max cicho i max eco pojawia się wyżej wymieniony problem. Co robić? Auto świeżo kupiłem, więc dopiero go poznaję... Jest jeszcze stożkowy filtr powietrza założony. Kable zapłonowe są nowe.

Z góry dziękuję za pomoc i pozdrawiam :)
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pon Wrz 22, 2014 23:55   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
NoPE 




Pomógł: 51 razy
Dołączył: 12 Lis 2012
Posty: 1422

MG ZR

Wysłany: Wto Wrz 23, 2014 21:02   

Tuner napisał/a: