Tarcze 325mm miało tylko ZT 190 i 260 co za tym idzie oba te modele miały tez większe zaciski hamulcowe niz pozostałe modele. Dwa wyżej wymienione modele były wyposażone jedynie w felgi 18 i tylko takie nie będą ocierać. Zawsze pozostaje opcja dystansów na piaście lub jak koledzy proponowali następny komplet kół, albo powrót do orginalnych hamulców jakie były w R75
toż to pełen luksus ... poza oponami i felgami należy wprowadzić nowy standard zimowy zestaw hamulcowy mały zonk z tym, kwiatki zazwyczaj wychodzą po czasie
Podłącze się i zapytam: o to jakie 18'' felgi - chodzi o ET (inne niż oryginalne) - można bezpiecznie montować w 75 ? Tak żeby się potem przeglądowiec nie czepiał ... w 75 profil błotnika jest taki że "u góry" odstaje o wiele bardziej na bok auta niż "u dołu" ... nie wiadomo do którego miejsca mierzyć.
Pomógł: 591 razy Dołączył: 14 Sty 2009 Posty: 4888
Wysłany: Pią Gru 05, 2014 14:20
Punx napisał/a:
nie wiadomo do którego miejsca mierzyć.
koło , czyli opona i felga nie może wystawać poza obrys samochodu ( lusterek się nie liczy), czyli mierzy się do najbardziej wysuniętej części błotnika ( góra ).
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum