Forum Klubu ROVERki.pl :: [R45] problem z odpalaniem
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R45] problem z odpalaniem
Autor Wiadomość
seba11917 



Dołączył: 04 Paź 2014
Posty: 124



  Wysłany: Sob Paź 25, 2014 14:46   [R45] problem z odpalaniem
Typ: IDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2000

Prosze o pomoc.
Problem polega na tym gdy teraz zrobilo sie zimno
auto niechce odpalac. Swiece sprawdzone dobre,
akumulatoe tez. Zona pojechala do pracy i dzwoni
potem ze nie moze auta odpalic. Mialem nie daleko
wiec poszedlem i okazalo sie ze po podpompowaniu
gruszki auto odpalilo. W tamtym roku wymienialem ja
na nowa i przewod paliwowy od niej do pompy
i bylo w miare oki. W cieple dni ten problem znika.
Moje pytanie co to moze byc ze paliwo sie cofa do baku
skoro wymienilem gruszke zeszlego roku i bylo dobrze
do teraz a moze tez gdzies sie zapowietrza od pompy?
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sob Paź 25, 2014 14:46   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
bizon 




Pomógł: 108 razy
Dołączył: 01 Maj 2010
Posty: 2093
Skąd: Poznań

Rover 400

Wysłany: Sob Paź 25, 2014 14:57   

wywal gruszke i zostaw sam przewod. nawet jak sie zapowietrzy to przewod napelnia sie w mgnieniu oka, a gruszka niestety jest wieksza objetosciowo. zostaw sobie gruszke w garazu i przy wymianie filtra korzystaj z niej tylko
 
 
 
fredii 



Pomógł: 4 razy
Dołączył: 30 Gru 2011
Posty: 363

Rover 400

Wysłany: Sob Paź 25, 2014 15:01   

A mi wywalili tą gruszkę zaraz po zakupie gdy poszedłem na pierwszy przegląd. Powiedzieli, że będę miał przez nią same kłopoty np. z odpaleniem w zimie. Był też zawalony filtr paliwa. Faktycznie po wywaleniu gruszki samochód odpala nawet w największe mrozy za pierwszym razem.
Żonie parę miesięcy temu kupiłem Roverka i też na wstępie gruszka poszła do śmietnika. Może tutaj szukaj przyczyny?

O Pan Bizon mnie uprzedził :mrgreen:
Ostatnio zmieniony przez fredii Sob Paź 25, 2014 15:02, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
seba11917 



Dołączył: 04 Paź 2014
Posty: 124



Wysłany: Sob Paź 25, 2014 15:05   

No niewiem jak ja wywale i sie zapowietrzy przewod czy go odpale.
Teraz trzeba krecic pare razy i nic dopiero jak ja podpompoje
to odpala.

[ Dodano: Sob Paź 25, 2014 16:05 ]
Jak ja wywale to jak odpowietrze filtr paliwa itd.
 
 
bizon 




Pomógł: 108 razy
Dołączył: 01 Maj 2010
Posty: 2093
Skąd: Poznań

Rover 400

Wysłany: Sob Paź 25, 2014 15:13   

seba11917 napisał/a:
Teraz trzeba krecic pare razy i nic dopiero jak ja podpompoje
to odpala.


dlatego tyle trzeba krecic bo paliwo idace ze zbiornika musi napelnic cala gruszke, duza ob jetosciowo. przewody napelnia sie od razu i jest ciaglosc paliwa za filtrem
seba11917 napisał/a:
Jak ja wywale to jak odpowietrze filtr paliwa itd.

ja ja trzymam w garazu i przy wymianie dokladam, pompuje i zakladam sam waz. latwiej raz na rok isc do garazu po gruszke (i tak masz rozpiete wee wiec nic wiecej to wysilku nie kosztuje) niz sie meczyc potem wlasnie przy odpalaniu.
mozna tez zakladac zaworki przed gruszka, ale jak zaworek sie zabrudzi i nie trzyma to paliwo przy kreceniu musi zalac i gruszke i zaworek
 
 
 
seba11917 



Dołączył: 04 Paź 2014
Posty: 124



Wysłany: Sob Paź 25, 2014 15:22   

Mam putanie jak ja dokladasz przy wymianie filtra.
Jak ja odkrece i zaloze sam przewod to jak odpowietrze
filtr.

[ Dodano: Sob Paź 25, 2014 16:22 ]
Jak odkrece przewod przecierz to sie zaraz filtr zapowietrzy mam racje?
 
 
bizon 




Pomógł: 108 razy
Dołączył: 01 Maj 2010
Posty: 2093
Skąd: Poznań

Rover 400

Wysłany: Sob Paź 25, 2014 15:25   

seba11917 napisał/a:
Mam putanie jak ja dokladasz przy wymianie filtra.

no tak jakbym chcial ja wmontowac na nowo, ale nie trzeba opasek skrecac ani nic. napinasz na weze, pompujesz az filtr sie napelni, wypinasz gruszke, zakladasz przewody i skrecasz opaskami.

[ Dodano: Sob Paź 25, 2014 16:25 ]
seba11917 napisał/a:
ak odkrece przewod przecierz to sie zaraz filtr zapowietrzy mam racje?

po to masz filtr w najwyzszym miejscu zeby prawami fizyki paliwo w nim zostalo jak jest pelne. paliwo splynie tylko miedzy bakiem a filtrem. zaloz przezroczyste przewody odpal i zobaczysz jak w ulamku sekundy przewod sie napelni
 
 
 
seba11917 



Dołączył: 04 Paź 2014
Posty: 124



Wysłany: Sob Paź 25, 2014 15:30   

Dziekuje. Dzisiaj i jutro ide do pracy to w poniedzialek tak zrobie
jak mowisz i sie zobaczy.
 
 
bizon 




Pomógł: 108 razy
Dołączył: 01 Maj 2010
Posty: 2093
Skąd: Poznań

Rover 400

Wysłany: Sob Paź 25, 2014 15:35   

a z ciekawostek to jak masz sprawny akumulator i jest troche cieplej niz teraz to po wymianie filtra da sie odpalic samochod nawet bez zalewania filtra. troche pokrecisz i paliwo uzupelni filtr i zapali. a uklad paliwowy to nie uklad zamkniety zeby to powietrze zostawalo w nieskonczonosc
 
 
 
seba11917 



Dołączył: 04 Paź 2014
Posty: 124



Wysłany: Sob Paź 25, 2014 15:40   

Oki
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R45] problem z odpalaniem
magneto Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 9 Wto Mar 31, 2015 22:00
magneto
Brak nowych postów [R45] Problem z odpalaniem
ciekawostka
rafalq1 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 7 Nie Sie 24, 2008 12:41
NEOSSS
Brak nowych postów [R 45] Problem z odpalaniem :/
Monotonny Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 8 Wto Sty 05, 2016 17:30
Monotonny
Brak nowych postów [MG ZS] Problem z odpalaniem...
bad_gs Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 13 Sob Sty 18, 2014 11:37
bad_gs
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi [R45 iDT] Problem z odpalaniem
marcinZG Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 1 Czw Maj 01, 2014 22:05
Raptile



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink