Wysłany: Pią Paź 24, 2014 20:23 [75] Problem z odpalaniem.... POMOCY
Typ: V6 Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2000
Witam. Jestem posiadaczem R-75 2.0v6 +LPG
Od jakiegoś czasu mam problem z odpalaniem.. kreci kręci i kręci po jakimś czasie odpala. Nie ma reguły czy zimny czy ciepły, raz pali raz nie.
Byłem u elektryka i pokazało mi błąd przepustnicy wlotowej i wylotowej jak i błąd synchronizacji wałka rozrządu z wałem.
Zamówiłem czujnik wymieniłem i w ogole nie odpalił..
Na starym pali. Mam pytanie czy przepustnica ma wpływ na to odpalanie ? że tak kręci i kręci...
POMOCY
SPAMU¦
Wysłany: Pią Paź 24, 2014 20:23 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Elektryk wykasował błędy, dziś sprawdzałem to były te niżej podane
Niektóre z tych błędów mogą być pewnie spowodowane jazdą na gazie...
P1477- EVAP Emission Control LDP Circuit Malfunction
P1473- EVAP Emission Control LDP Circuit Open Circuit
P0155 -obwód nagrzewania sondy lambda wadliwe dzialanie
P0152 -obwod sondy lambda wysokie napiecie
Tylko że czasami pali, czasami nie... nie ma reguły czy zimny czy ciepły. Dziś rano odpalił sprawdziłem błędy i potem odpalałem go z 3 razy.. a za 4 nie odpalił już wcale...
Pomógł: 591 razy Dołączył: 14 Sty 2009 Posty: 4888
Wysłany: Sob Paź 25, 2014 10:15
kody błędów P1477 i P1473 w systemie Siemens 2000 EMS jaki jest w kV6 dotyczą siłowników VIS ( 2 ma zwarcie do masy i jest zamknięty ) a nie EVAP . Nie ma tu nic o przepustnicy i dolocie, sonda też nie ma wpływu na odpalenie silnika.
Doszedł ten czujnik który umieściłem w linku... i nie działa.. auto nie odpala... Wkładam stary auto za drugim razem odpala... Co może być nie tak skoro to nowy czujnik czy ma na to wpływ wiązka kabli od niego ? bo tam miałem zabezpieczenia 2 na 2. A u mnie w R-75 jest 2 na 1... dzwoniłem do gościa i mówił żebym spiłował te zabezpieczenia i wtedy wejdzie. no i weszło ale nie chodzi... czy tą wiązkę trzeba podłączyć jeszcze inaczej ?????? ????
POTRZEBNA SZYBKA POMOC
czy trzeba coś zmieniać w tych wtyczkach
Wiem że są 2 rodzaje ;
- w przypadku silników 4-cylindrowych jest to YSB002390, Ten mi się wydaje że mam bo ząbki nie pasują i gość mówił żebym spiłował to wtyczka wejdzie.
- w przypadku silników v6 jest to YSB002450. - musze mieć tego ?
[ Dodano: Pią Paź 31, 2014 23:35 ]
Zamówiłem używkę o nr takich samych jak ten co miałem i chodzi
Tylko dlaczego nowy czujnik nie działa a używka chodzi... dziwne...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum