Typ: CDTi Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2003
Niedługo szykuje mi się przegląd, a wraz z nim chciałbym powymieniać filtry, oleje i różne duperele. Czytałem, że sportowy filtr, np. TAKI jest znacznie trwalszy od zwykłego papierowego i ma lepszą "przepustowość". Jest znacznie droższy od zwykłego, ale nie trzeba go wymieniać na nowy co roku, wystarczy wyczyścić, przedmuchać i umyć. Używał ktoś ? Chciałbym poznać wasze opinie.
SPAMU¦
Wysłany: Czw Lis 06, 2014 09:26 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Ja mam w swoim K&N już trzy lata ale kupiłem zamiennik oryginalnego tzn taki sam rozmiar, różnic nie zauważyłem po za oszczędnością tyle że mam v6 silnik nie wiem czy odczujesz różnice przy swoim.
Pomógł: 24 razy Dołączył: 14 Mar 2011 Posty: 891 Skąd: Grudziądz
Wysłany: Pią Lis 07, 2014 14:30
Satyavan, a więc tak. Miałem filtr i go sprzedałem. Hamownia pokazała iż na filtrze sportowym ubyło parę koni i kilkanaście Nm. Dodatkowo filtry K&N to są filtry mokre, które znacznie skracają żywotność przepływki. Najlepsze wyniki uzyskałem na filtronie
co do cięcia harmonijki to zauważyłem jeden minus, może i ciągnie więcej powietrza, ale z tym powietrzem również więcej syfu do środka, co skraca żywotność każdego filtra powietrza
szpynior, co to znaczy ten boost i chip o którym tu piszecie, to jest jakaś dodatkowa puszka czy co? Tu jeden gość w swoim roverku ma taki niebieski filtr powietrza jak na zdjęciu i narzeka ciągle że mu dużo pali, w trasie jakieś 8,2 litra ropy. Mój roverek w trasie spala zdecydowanie mniej, czy to może mieć jakiś związek? Może był przez poprzednika chipowany?
_________________ Od 1996 roku Rover 416 Si
Od 2016 roku Rover 25 Lift
Pomógł: 24 razy Dołączył: 14 Mar 2011 Posty: 891 Skąd: Grudziądz
Wysłany: Sro Lis 12, 2014 14:31
janio, Chip - chiptunning po OBD2,
Co do niebieskiego fitra to może mieć Pipercrossa . Co do spalania po dość mocnej mapie w granicach 9-10 miasto, 7-8 trasa .
Pomógł: 24 razy Dołączył: 14 Mar 2011 Posty: 891 Skąd: Grudziądz
Wysłany: Czw Lis 13, 2014 18:30
janio, DS150 czyli Delphi nie zmieni mapy. Fejs jest narzędziem diagnostycznym .Mapy zmieniasz najczęściej i najtaniej interfejsem Galletto 1260 . Już po pierwszej modyfikacji bez nawet mechanicznych przeróbek czuć różnicę w kulturze pracy od samego dołu. Jak masz diesla to radzę zagłębić wiedzę w oprogramowanie INPA oraz BMW Scanner. Obydwa moim zdaniem w naszych R w dieslu zrobią dużo więcej niż DS 150
szpynior, zacznę się w to bawić, przynajmniej spróbuję dopiero może gdzieś od lutego, teraz nie mam tyle czasu. Chciałem zapytać czy jak temu gościowi zamontuję na próbę mój sterownik od silnika, ten co jest przy filtrze kabinowym to nic się nie stanie? Mój roverek na pewno nie jest chipowany a gość ma dokładnie takiego samego tylko kolor inny. Słyszałem że od automatycznej skrzyni biegów można podmieniać sterowniki, a jak jest od silnika? Mam drugie pytanie, czy może wystarczy skopiowanie samej pamięci z tego sterownika, mam taką możliwość?
_________________ Od 1996 roku Rover 416 Si
Od 2016 roku Rover 25 Lift
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum