Typ: Ti Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2005
Cześć. Zrobiliśmy swap'a w moim er45 przerobionym na ZS i mam problem z obrotkiem. Mianowicie- instalacja w aucie poliftowa, silnik 2.0T. Po podpięciu kabla z 12 pinu pod kabel idący na obrotek nie ma żadnej reakcji, kiedy podpiąłem kabelek idący od licznika pod jeden z kabli modułu zaplonowego obroty są ale jakieś takie za niskie jakieś 2 razy. teraz pytanko czy jak wezmę sygnał z 2 przewodów modułu ilość impulsow/częstotliwość zwiekszy sie?? Remi wyrysował mi takie coś : czy to zadziała???
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Ostatnio zmieniony przez maniu48 Sro Lis 26, 2014 20:16, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Sro Lis 26, 2014 19:49 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Tego mi nie mówiłeś Czyli tak jak mówiłem masz polowe częstotliwości tylko na zegarach bo brakuje drugiej polowy i masz jak by pauzę w sygnale. Wiec się tobie nie wydaje a masz 2x mniejsze obroty na liczniku
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
Pomógł: 35 razy Dołączył: 12 Paź 2012 Posty: 456 Skąd: Radom
Wysłany: Sro Lis 26, 2014 20:54
Komp to MEMS 1.9 ? Zauważyłem przy swapach na VVC w 125p/Polonezach, że obrotomierze na MEMSie3 działają bez problemu (jedynie przy WOT był problem, ale rezystor 5k Ohm załatwia temat), a na MEMSie 2J (czyli pochodnej 1.9) w ogóle nie dygał.
Może wystarczy wlutować właśnie rezystor 5k Ohm między sygnał, a zasilanie obrotomierza.
Odgrzeje kotleta, bo mam taki sam problem
Wiem, ze Maniu, połączył oba sygnały z modułu przez diody i potem prosto na obrotek.
Problem mam tylko z doborem odpowiednich diod... Maniu pisał że dal 1N007, ale nie mogę takich nigdzie znaleźć ich specyfikacji także...
Próbowałem użyć innych diod prostowniczych, ale z marnym skutkiem, nie mam w ogóle wskazania na obrotomierzu. Jedynie w przypadku kiedy podłączyłem jeden z przewodów sygnałowych bez diody a drugi poprzez diodę uzyskałem prawidłowe wskazania, ale silnik kulał niestety, czyli gdzieś tam się sygnał zapętlał...
Teraz tak, czy po prostu użyłem nie właściwych diod? Czy coś innego mam nie tam?
Problem rozwiązany Ja to dupa jestem Myślałem ze w memsie 1.9 od t serii sygnał na obrotek leci z modułu zapłonowego, a okazuje się ze leci z ECU, podłączyłem jak w OEM i obrotek śmiga aż miło
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum