Typ: CDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2004
Panowie pomocy, proszę o drugą opinię.
Jestem świeżo po wymianie kompletnego sprzęgła z kołem dwumasowym - produkcja LUK. Po przejechaniu 2 km, załączyłem bieg wsteczny i pedał wpadł mi w podłogę, jedyna opcja aby wysprzęglić to zgaszenie silnika i podniesienie pedału sprzęgła.
Po tym fakcie przejechałem jeszcze ok 5 km, wszystkie przednie biegi wchodziły bez problemu, po czym na skrzyżowaniu na załączonym 1szym biegu pedał sprzęgła znów wpadł w podłogę.
Po tym fakcie mechanik próbował odpowietrzyć układ, ale nie poprawiło to sytuacji. Mechanik twierdzi, że nie ma innej opcji i tym razem to musi być pompa sprzęgła (która była wymieniana niecały rok temu).
Proszę o informację czy dane objawy pasują do diagnozy postawionej przez mechanika ?
Ostatnim razem za nową pompę z wymianą zapłaciłem 1000zł, tym razem chciałbym ją zregenerować ponieważ nie mam tyle kasy.
Czy orientujecie się może gdzie w trójmieście dobrze regenerują pompły sprzęgła ?
Z góry wielkie dzięki za wszelkie info.
SPAMU¦
Wysłany: Pon Lip 14, 2014 08:50 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
jesli przed wymiana sprzęgła bylo ok to nie mozliwe zeby pompka padla po wymianie. Sprawdź czy po odpowietrzeniu i wciśnięciu sprzęgła na łączeniu nad skrzynia nie leci plyn
dawidd możliwe, mnie zdechła też zaraz po wymianie sprzęgła, zregenerowałem, ale boncky już wtedy mówił ze korpus pompki jest do bani i wytrzymało to kilka tysięcy km (nawet nie dziesiąć) i teraz założona Tazu działa dobrze.
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
Dziękuje wszystkim za informacje.
Niestety zależy mi na czasie, a TAZU nigdzie lokalnie nie mogę znaleźć.
Ewentualnie może ktoś się orientuje, gdzie w trójmieście mógłbym dostać TAZU ?
Wyciąg tłoczek z pompki, dokładnie wyczyść go, koniecznie z zaworkiem zwrotnym, może wpadł syf z nowego wysprzęglika. Koniecznie odpowietrz według instrukcji z forum. U mnie od takiego zabiegu minęło 40000 km i pompka nadal działa
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum