Typ: CDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2004
Panowie proszę o pomoc, nie wiem jak dostać się do swojego samochodu
Mój roverek przez ostatnie 2 tygodnie stał w garażu nieruszany.
W dniu dzisiejszym usłyszałem dziwny dźwięk wychodzący z syreny zamontowanej pod maską, zapewne jest to sygnał informujący o tym, że akumulator niedługo rozładuje się do 0.
Próbowałem otworzyć samochód z pilota i nic, zero reakcji.
Wkładam kluczyk i próbuje nim kręcić, a on ani drgnie.
Innymi słowy jestem w ciemnej d.... ponieważ nie mam jak otworzyć samochodu.
Czy uważacie że dobrym pomysłem jest napryskanie WD40 w szczelinę zamka ?
Czy jest jakiś sposób żeby otworzyć maskę ? Mógłbym wtedy podładować aku i otworzyć z pilota.
Wszelkie informacje, które mogą mi pomóc mile widziane.
W ostateczności skorzystam z usług ślusarza, znacie kogoś sprawdzone w trójmieście ?
SPAMU¦
Wysłany: Pią Sty 02, 2015 20:49 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Nad lewym nadkolem(od kierowcy) jest linka od maski. Włóż rękę przez otwór do wymiany żarówki i wyczujesz linkę. Mocno pociągnij i otworzy się maska. Korzystaj z szukajki bo było nie raz.
Maskę można otworzyć awaryjnie przez klapkę w lewym nadkolu. Poszukaj na forum bo było już o tym i nawet wrzucałem filmik jak otwieram awaryjnie w niecałą minutę.
_________________ Jeżdżę spokojnie bo nie ma czym poszaleć
W sumie to trochę dziwne rozwiązanie, że rozładowuje się do takiego stanu w którym nie można uruchomić auta. O ile ja potrafię sobie z tym poradzić i wielu innych użytkowników dzięki temu forum, o tyle jest grono ludzi którzy nie korzystają z dobrodziejstw internetu i przy takim zdarzeniu są uziemieni. Ja posiadam akurat wersję z dużym wyświetlaczem i z tego co pamiętam z instrukcji powinna wyświetlić się ikona akumulatora przy zbyt małym napięciu, oczywiście przed uziemieniem auta.
Właśnie sprawdziłem i przepraszam pomyliłem się. Pokazuje ikonę przy braku ładowania. Pomyliło mi się z rozładowaną baterią pilota. Potrafi pokazać baterię pilota, a swojej już nie
Hm. Gdy zdarzył mi się podobny przypadek, zamknięte auto, zepsuty zamek kierowcy i rozładowane aku - wchodziłem przez bagażnik (otwierasz otwór do nart, sięgasz do dźwigni pozwalającej położyć siedzenia i wchodzisz). Wydaje się szybciej niż grzebanie z linką. Otwierasz maskę i... jeśli drzwi były zamknięte z pilota to niestety musisz wyjść tą samą drogą.
W moim przypadku rozładowanie aku po kilku dniach nieużywania auta było spowodowane usterką diod w regulatorze napięcia przy alternatorze.
_________________ "Mówisz, że możesz - to możesz. Mówisz, że nie możesz - to nie możesz.
Więc sobie wybierz."
Pomógł: 591 razy Dołączył: 14 Sty 2009 Posty: 4888
Wysłany: Sob Sty 03, 2015 17:33
thorgalxxx napisał/a:
Potrafi pokazać baterię pilota, a swojej już nie
pokazuje . Jak napięcie spadnie w okolice 10 V do 11 , to podczas uruchamiania silnika gaśnie wyświetlacz i po uruchomieniu wyświetla LOW BATTERY i ikonkę z (-/+V), przez 5 sek.
Wysłany: Nie Sty 04, 2015 10:31 Czy jest ktoś z Trójmiasta kto zechciałby mi pomóc ?
Jeszcze raz dziękuje za wszystkie odpowiedzi.
Wolałbym sam tego nie tykać, więc ponawiam swoje pytanie.
Czy jest ktoś z trójmiasta kto zechciałby mi pomóc ?
Bardzo chętnie odwdzięcze się finansowo lub jakimś gadżetem (szczegóły na priv).
Ewentualnie czy znacie jakiegoś ślusarza ,który by pomógł nie rozwalając przy okazji niczego więcej ?
To jest banalnie proste. Nie ma co zepsuć. Wkładaj łapę i ciągnij
SeniorA napisał/a:
thorgalxxx napisał/a:
Potrafi pokazać baterię pilota, a swojej już nie
pokazuje . Jak napięcie spadnie w okolice 10 V do 11 , to podczas uruchamiania silnika gaśnie wyświetlacz i po uruchomieniu wyświetla LOW BATTERY i ikonkę z (-/+V), przez 5 sek.
Jestem na 99% pewny, że nic nie wyświetlił a autem jeżdżę tylko ja.
Może ktoś ma dokładniejszą instrukcję ? Najlepiej ze zdjęciami poglądowymi.
Jeśli ktoś mógłby coś więcej napisać mi na priva to będe niezmiernie wdzięczny.
Na życzenie mogę podesłać skan dowodu rejestracyjny wraz z dowodem osobistym w celu udowodnienia, że jestem właścicielm R75.
Nie próbowałem jeszcze ponieważ musiałem zorganizować narzędzia, będe musiał ściągnąć koło, ponieważ nie jest skręcone i ewentualnie nadkole.
Zamierzam się za to zabrać dzisiaj.
Pomógł: 591 razy Dołączył: 14 Sty 2009 Posty: 4888
Wysłany: Wto Sty 06, 2015 15:49
adam3city, w tym przypadku wystarczy podwindować auto , wykręcić śrubę mocujacą pokrywę w nadkolu , przesunąć ją do góry i ją wyciągnąć , dostęp do linek otwarty.
Serio... skoro linki się nie "wyhaczyły" to nie prościej (i szybciej) wejść przez bagażnik i otworzyć normalnie?
kwestia wprawy, zależy kto co szybciej... maskę otworzę raz dwa, bez ściągania koła i kombinowania, zaślepka od wymiany żarówek w nadkolu jest bez śruby więc maska szybciej niż gramolenie się przez bagażnik gdzie zawadza subwoofer
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum