Typ: Ti Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1996
Witam,
Jest parę tematów na forum ale żadnej konkretnej odpowiedzi.
Czy mogę wstawić do siebie te wahacze wybierając model pod Accorda IV lub V?
Wyglądają identycznie i często oznaczenia są te same jednak cena dwukrotnie niższa.
SPAMU¦
Wysłany: Wto Sty 13, 2015 21:01 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 6 razy Dołączył: 25 Mar 2013 Posty: 370 Skąd: Częstochowa
Wysłany: Wto Sty 13, 2015 21:21
Witam, przerabiałem ten temat u siebie w zeszłym roku tylko w R600 SDi. Fizycznie były dwa rozstawy śrub, kupiłem początkowo bardzo tani wahacz z firmy KAMOKA (około 30zł). Zaryzykowałem kupując i okazało się że miał rozstaw śrub 19cm u mnie w autku było jednak 18cm. Skończyło się na tym, że wymieniłem sam sworzeń. Na 100% firma Delphi robi wahacze z rozstawem 18cm. a w jakim sklepie byś nie pytał to odpowiedzą Ci , że według katalogu wahacze do Acorda i R600 są takie same a w rzeczywistości to nie prawda.
Pomógł: 6 razy Dołączył: 25 Mar 2013 Posty: 370 Skąd: Częstochowa
Wysłany: Wto Sty 13, 2015 22:07
Nie szukaj do Accorda, mi ktoś sugerował, że da się je dopasować przesówajac śruby ale tam jest ewidentnie inny rozstaw tych widełek wiec nie będą działać - sprawdzałem doświadczalnie Modele Delphi do R600 Sdi miały oznaczenia TC941 oraz TC942 zależnie od tego czy prawa czy lewa strona i tu parę osób potwierdziło, że tak jest. Co do tego z KAMOKA to kosztował dokładnie 27zł i miał 24 miesiące gwarancji to nie była promocja tylko regularna cena znalazłem jakiś sklep przypadkowo w necie i zamówiłem w ciemno
A u siebie wstawiłem nowy sworzeń bo te wahacze są tak fajne, że da się je regenerować, sworzeń kosztował mnie 70zł a wyprasowanie i wprasowanie go 10 zł bo zawiozłem wyjęty wahacz do firmy od zawieszeń
Pomógł: 6 razy Dołączył: 25 Mar 2013 Posty: 370 Skąd: Częstochowa
Wysłany: Czw Sty 15, 2015 21:14
Jeśli chodzi ci o tuleje przy śrubach to są wymienne z tego co się orientuje. U mnie były w BDB stanie wiec ich nie ruszałem. Fakt, że lepiej wstawić całe nowe wahacze, ale jeśli jest luz tylko np na sworzniu to może warto regenerować ale to już musisz sam zdecydować.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum