Typ: V6 Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 2.5 Rok produkcji: 2002
Prawdopodobnie zaczyna mi padać trzecie światło stopu. Świecą wszystkie diody, ale zdecydowanie ciemniej niż dotychczas. Podmiana modułu świateł niczego nie zmienia, więc został wykluczony z podejrzanych. Na Aledrogo jest sporo używek. Różnica w obudowie pomiędzy kombi a sedanem jest widoczna gołym okiem. Pytanie czy sam pasek z diodami jest taki sam? Znalazłem raptem trzy posty o zbliżonej tematyce, ale dotyczące raczej metod przyklejania lampy. Ma ktoś wiedzę w tym zakresie, ewentualnie fotki świata bez obudowy?
SPAMU¦
Wysłany: Pon Gru 22, 2014 00:16 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Napięcie i połączenia posprawdzam dziś po południu. Dopiero wczoraj wieczorem zauważyłem problem. Zastanawiam się jak tą lampę zdemontować bez zniszczenia czy urwania. Plastikowa budowa jest dość luźna, ale nie na tyle żeby pod nią zajrzeć. W sumie teraz mi się przypomniało, że kilka dni wcześniej tylna szyba w miejscu gdzie jest trzeci stop była bardzo zaparowana. Wręcz woda się tam skropliła. Dokładnie wąski pasek wielkości lampy stopu. Nie wiem czy jest jakiś związek, ale wcześniej nigdy takiego zjawiska nie zauważyłem. Teraz też szyba jest sucha jak zawsze.
a okablowanie sprawdziłeś? może gdzieś masa słaba?
Masa pewnie ok była, bo tylna wycieraczka i grzanie szyby działało, a to jedna wiązka. Podejrzewam wilgoć. Przegoniłem dziś MG-ka 250 km, dodatkowo wiatr wieje ostro cały dzień, lampa wyschła i wszystko wróciło do normy. Nie zdążyłem nawet zdemontować, a teraz już nie ma po co. Chyba że znowu lampa zeświruje.
SeniorA moja farelka jest wykreślona z listy zakazanych i w sumie używam jej tylko w aucie zimą jak coś dłubię na podwórku. Szkoda zupy kotłować. Pąd tańszy.
HarryVip gdybys dalej mial problem z tym swiatlem stopu to mam kompletny wlacznie z obudowa w stanie idealnym,wymontowalem na szrocie z rozbitego R 45,dalem za to swiatlo 10 Euro,za tyle tez odstapie,w styczniu ok 12 bede w Polsce moge zabrac to swiatlo ze soba
Pozdrawiam
nie bede zakaldac nowego tematu
3 swiatlo stop przestalo swiecic przy chamowaniu
lampke wyjelem sobie podpielem na kabelkach do akumulatora i swieci wzielem miernik do kostki 0 napiecia gdzie szukac przyczyny? w ostatecznosci pociagne kabel z lamp
dzis rano jezdzilem wszystko bylo oki wieczorem wyjechalem z garazu i tak brak wszyskich stopow prak lewego swiatla mijania brak lewego tylniego i bocznego kierunku (przedni dziala) kierunek mruga normalnie i na dodatek prak podswietlenia zegarow i przyciskow od szyb nawiewow i zegrka
czyzby jak ruszalem kablemi przy przelaczniku to cos poruszylem??dodam ze po zgaszeniu silnika zaden komunikat o przepalonych zarowkach nie wyskakuje
czy modul swiatel moge odpiac na podlaczonym akumulatorze??
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum