Już od pół roku poszukuję MGF'a dla siebie. To co rzuca mi się w oczy, to niestety właściciele tych aut często nie mają pojęcia z jakimi samochodami mają do czynienia. Na pytanie o ostatnie pompowanie gruszek robią wielkie oczy.
Ale do rzeczy, widziałem kilka ciekawych egzemplarzy stojących nisko. Zbyt nisko. Chciałbym was zapytać, czy jest jakiś sposób żeby sprawdzić czy zawieszenie w danych samochodzie wystarczy napompować, czy np trzeba bedzie wymieniać gruszki. Np jakas wartość graniczna, że jak siedzi niżej niż xxx to raczej już trzeba wymieniać.
Pozdrawiam!
SPAMU¦
Wysłany: Pią Sty 16, 2015 11:29 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
zasadniczo gruszki rzadko kiedy sa uszkodzone, najczesciej gubia po prostu cisnienie
jak ogladasz samochody to sprawdzaj czy nie widac zaciekow na gruszkach, w okolicach ich wentylow, czy wentyle nie sa ponadrywane
pompowanie to zasadniczo zaden problem, byle nie byl to plyn do LHM bo takie hece tez juz widzialem, wiec jak uslyszysz cos o plynie z citroena to uciekaj od takiej sztuki jak najdalej
zdarza sie ze koroduja lozyska ( igielkowe, sa kalamitki do smarowania !!) wahaczy gornych, badz na to uczulony, niby robota wzgl. prosta i relatywnie tania ale po co ci to??? przy podnoszeniu auta sprawdzaj czy kolo swobodnie opada
_________________ '99 r400 16k16 sedan JFR na czesci ( anglik ) pytac na priv
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum