Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.4 16v Rok produkcji: 2000
witam.
Mam następujący problem.
Ostatnio dałem do mechanika samochód żeby ustawił zapłon, wszystko działało bez problemu, wjechał do garażu,
gdy przyjechałem odebrać auto to po włożeniu kluczyka nie chce odpalić,
świeci się czerwona dioda i po przekręceniu kluczyka piszczy i nic, pompa paliwa działa, centralny działa ale tylko z kluczyka bo pilot nie działa.
doszliśmy jednak do pewnego rozwiązania : gdy podgrzeje pilota na grzejniku lub suszarką to wtedy pilot zadziała, otworzy się i zamknie samochód i po tym zabiegu można odpalić auto.
po zgaszeniu i odpaleniu po paru min znowu problem się powtarza. przy zamknięciu kluczykiem drzwi centralny działa, kierunki migną 3 razy, dioda chwile mruga szybko a po chwili już mruga normalnie, po otworzeniu drzwi kierunki migną raz i zapala się czerwona dioda i nie idzie odpalić. podgrzeje pilot i znowu odpala.
wcześniej nie było problemu otwierał i zamykałem kluczykiem ale odpalał na dotyk.
Pomoże ktoś?
SPAMU¦
Wysłany: Sob Sty 17, 2015 11:42 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 1 raz Dołączył: 25 Wrz 2013 Posty: 15 Skąd: Przejdź do mapy
Wysłany: Sob Sty 17, 2015 18:17
Woltomierz może pokazać prawidłowe napięcie w baterii pilota, pod obciążeniem napięcie może spadać poniżej progu zadziałania.
Bateria nie jest droga, wymiana nie nastręcza trudności, proponuję wymienić.
Woltomierz może pokazać prawidłowe napięcie w baterii pilota, pod obciążeniem napięcie może spadać poniżej progu zadziałania.
Bateria nie jest droga, wymiana nie nastręcza trudności, proponuję wymienić.
dobrze kupie baterie i sprawdzę, ale jakby ktoś jeszcze miał taki problem i go rozwiązał proszę tu pisać,
skoro pomaga podgrzanie to trzeba będzie jeszcze poprawić luty. z tą baterią to przy okazji. Ponadto mierzyłeś baterie pewnie w domu, a na dworze jak jest chłodno, to napięcie jej spada, jak jest słaba, to tym bardziej znacząco.
Immo nie rozbroi bez baterii w pilocie, bo pilot emituje kod radiowy, a antena przy stacyjce tylko go łapie.
_________________ W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia
skoro pomaga podgrzanie to trzeba będzie jeszcze poprawić luty. z tą baterią to przy okazji. Ponadto mierzyłeś baterie pewnie w domu, a na dworze jak jest chłodno, to napięcie jej spada, jak jest słaba, to tym bardziej znacząco.
Immo nie rozbroi bez baterii w pilocie, bo pilot emituje kod radiowy, a antena przy stacyjce tylko go łapie.
a kto może mi poprawić luty? bo się nie znam na tym za bardzo. jakiś elektryk czy ktoś inny?
wiec tak :
pilot ma zmienioną baterię, był też w serwisie rtv i stwierdził gościu że nie ma jak sprawdzić go bo działa na innej częstotliwości niż on ma miernik czy coś, ale stwierdził że powinien działać,
został sprawdzony i teraz już w ogóle nie działa nawet po podgrzaniu, cały czas immo zablokowane.
co robić? jak teraz odpalić auto?
Teraz to jedynie kodem odbloowującym cztero cyfrowym TUTAJ masz instrukcję jak go wbić. Wystarczy wbić go raz i immo jest nieaktywne do momentu użycia pilota lub odłączenia akumulatora.
A teraz to na co czekasz bo przecież nie masz kodu immo. Zgadłem ?
Potrzebny jest komputer tzw. TestBook/T4 po podłączeniu można odczytać kod.
_________________ Niewiedza kosztuje.
Autor zastrzega sobie prawo do zmiany zdania bez podania przyczyny.
Teraz to jedynie kodem odbloowującym cztero cyfrowym TUTAJ masz instrukcję jak go wbić. Wystarczy wbić go raz i immo jest nieaktywne do momentu użycia pilota lub odłączenia akumulatora.
A teraz to na co czekasz bo przecież nie masz kodu immo. Zgadłem ?
Potrzebny jest komputer tzw. TestBook/T4 po podłączeniu można odczytać kod.
tak zgadłeś, na pilocie są jakieś cyferki małe ale raczej to nie jest kod, a tak w skrócie kto mógłby to naprawić całkowicie? i ile takie coś by kosztowało?
Naprawić całkowicie tzn. nowy pilot dokupić (używany sprawny) i dokodowanie go.
Nie wiem skąd jesteś, kto to może zrobić i ile kosztuje, niech się wypowie ktoś bardziej obeznany.
Czytałem post w którym użytkownik leszczu wpominał że można dokodować nowy pilot jakoś inaczej ale wiem czy czegoś nie pomieszałem.
Drugim rozwiązaniem jest podłączyć pod komputer T4, odczytać kod i odblokować nim według instrukcji.
_________________ Niewiedza kosztuje.
Autor zastrzega sobie prawo do zmiany zdania bez podania przyczyny.
Naprawić całkowicie tzn. nowy pilot dokupić (używany sprawny) i dokodowanie go.
Nie wiem skąd jesteś, kto to może zrobić i ile kosztuje, niech się wypowie ktoś bardziej obeznany.
Czytałem post w którym użytkownik leszczu wpominał że można dokodować nowy pilot jakoś inaczej ale wiem czy czegoś nie pomieszałem.
Drugim rozwiązaniem jest podłączyć pod komputer T4, odczytać kod i odblokować nim według instrukcji.
dziękuje za pomoc. jak sie wszystko zorientuje to napisze.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum