Forum Klubu ROVERki.pl :: [R45 1.8 2000r] problem z obrotami i moca.
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R45 1.8 2000r] problem z obrotami i moca.
Autor Wiadomość
tomaszo81 




Dołączył: 21 Lis 2007
Posty: 82
Skąd: Wrocław



Wysłany: Sro Sty 21, 2015 18:26   [R45 1.8 2000r] problem z obrotami i moca.
Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.8 Rok produkcji: 2000

Witam

Problem wygląda następująco : Ok tys.km temu silnik zaczął slabnac. Później na zimno na jalowych obrotach zaczął bardzo nierówno pracować. Wymieniłem kable do świec oraz swiece-bez efektu. W komputerze wyskoczyly bledy : Czujnik obrotów walka rozrządu, wysokie ciśnienie w kol.paliwowym, lambda nr2 nie działa i tyle. Nie pali sie zadna lampka na konsoli. Wymieniłem czujnik położenia walka rozrządu -bez efektu. Po przejechaniu w międzyczasie ok 200 km. Auto po nocnym postoju ledwo odpalilo. Teraz stan jest taki ze odpala ale od razu wchodzi na tak niskie obroty ze ledwo sie kreci na jalowych a co najciekawsze jak otwieram przepustnice to silnik wogle nie reaguje tylko ciągle ledwo mieli i co chwile gaśnie. W losowych momentach ciągłego manewrowania przepustnica zaskakuje i wybija sie na wyższe obroty. można w tedy swobodnie manewrując przepustnica kontrolować obroty. Jednak jak rusze to auto nadal jest strasznie slabe i jak tylko przymknę przepustnice i zlapie jalowe obroty to znów zaczyna mielić ledwo co i juz manewrowanie przepustnica nic nie daje. Pozatym jak tak ledwo mieli to czuć benzynę , jednak wycieku brak.

Proszę o poradę co należało by jeszcze sprawdzic, ewent. jaka może być przyczyna ?



Pozdrawiam
Tomek
Ostatnio zmieniony przez tomaszo81 Sro Lut 11, 2015 14:11, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sro Sty 21, 2015 18:26   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Necropoleis 




Dołączył: 01 Maj 2013
Posty: 4

Rover 45

Wysłany: Wto Sty 27, 2015 23:55   

Zapchany filtr paliwa na maksa?
 
 
Dr.Stein 




Pomógł: 4 razy
Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 159
Skąd: Wrocław



Wysłany: Sro Sty 28, 2015 15:31   

może filtr paliwa albo pompa paliwa pada ?
 
 
kolin17_71 



Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 33
Skąd: Przejdź do mapy



Wysłany: Sro Sty 28, 2015 22:15   

ale jak śmierdzi paliwem to znaczy że go przelew. wysokie ciśnienie w kolektorze co to znaczy bo ja jak podpoiłem swojego roverka 420 si to odczyt podciśnienie był w granicy 0.36 bar natomiast 1 oznacza ciśnienie atmosferyczne a 0 podciśnienie równe 1 bar. więc jeśli odczyt z komputera był w granicy 1 to znaczy że masz nieszczelność w układzie
 
 
milky 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 26 Kwi 2012
Posty: 36



Wysłany: Czw Sty 29, 2015 09:46   

Ale w takiej sytuacji też sprawdzić np filtr paliwa, o czym już wspomnieliście. Powinno się go wymieniać co jakiś czas zresztą sam koszt wymiany nie jest duży, tutaj sobie można też poczytać http://www.iparts.pl/arty...ieniac,116.html
 
 
tomaszo81 




Dołączył: 21 Lis 2007
Posty: 82
Skąd: Wrocław



Wysłany: Wto Lut 03, 2015 01:00   

Dzieki za podpowiedzi.
Filtra paliwa nie wymienialem jeszcze. Zapomniałem dodać ze auto ma sekwencje gazu i na gazie jest dokladnie taka sama lipa wiec to mi nie wygladalo na filtr paliwa skoro gaz ma to smo. Chyba ze jest jakiś czujnik ciśnienia paliwa etc.

Czy we wrocku jest możliwość podpięcia sie do testbooka ? Bo auto juz 3 dzien jest meczone w kolejnym warsztacie i juz im sie tez pomyśl skonczyly.
zalaczam wydruki z odczytu błędów z komputera z poprzedniego warsztatu - to z okresu jak jeszcze autem jakos dalo się jechac i nie wpadalo w dziurę jalowych obrotów.
W warsztacie w ktorym jest teraz nie maja interfejsu wiec nie można sprawdzić jak wygląda obecna sytuacja z bledami .
Czy zdarza sie ze uszkodzeniu ulega komputer silnika ?

Wymienie filtr paliwa od reki - ale nie mam pewności czy to przyczyna.
Kolejne podpowiedzi będą dla mnie bardzo cenne.


------------------------
Juz nie mam pomyslow.
Oddam auto chyba do Fatimexu we wrocku, może Oni coś znajdą...

-------------------------
Fatimex walczy...


Pozdrawiam serdecznie
Tomek
_________________
Pozdrawiam
Tomek
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [MG ZS idt 113ps] Problem z mocą
kaza Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 5 Sob Lis 02, 2013 08:58
kaza
Brak nowych postów [R400] 1,4SI Problem z mocą
JEFF Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 2 Czw Maj 14, 2015 08:28
Heron
Brak nowych postów [r45] nagły problem z mocą po deszczu
karooo Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 5 Pon Gru 09, 2013 13:09
karooo
Brak nowych postów [R45, 1,6] Problem z mocą samochodu do 3 tyś. obrotów.
pakison Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 1 Sob Sie 27, 2011 23:47
darood
Brak nowych postów [R 45+ lpg] problem z obrotami
panwilli Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 20 Pią Lip 06, 2012 12:10
leszczu



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink