Wysłany: Sro Sty 21, 2015 18:26 [R45 1.8 2000r] problem z obrotami i moca.
Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.8 Rok produkcji: 2000
Witam
Problem wygląda następująco : Ok tys.km temu silnik zaczął slabnac. Później na zimno na jalowych obrotach zaczął bardzo nierówno pracować. Wymieniłem kable do świec oraz swiece-bez efektu. W komputerze wyskoczyly bledy : Czujnik obrotów walka rozrządu, wysokie ciśnienie w kol.paliwowym, lambda nr2 nie działa i tyle. Nie pali sie zadna lampka na konsoli. Wymieniłem czujnik położenia walka rozrządu -bez efektu. Po przejechaniu w międzyczasie ok 200 km. Auto po nocnym postoju ledwo odpalilo. Teraz stan jest taki ze odpala ale od razu wchodzi na tak niskie obroty ze ledwo sie kreci na jalowych a co najciekawsze jak otwieram przepustnice to silnik wogle nie reaguje tylko ciągle ledwo mieli i co chwile gaśnie. W losowych momentach ciągłego manewrowania przepustnica zaskakuje i wybija sie na wyższe obroty. można w tedy swobodnie manewrując przepustnica kontrolować obroty. Jednak jak rusze to auto nadal jest strasznie slabe i jak tylko przymknę przepustnice i zlapie jalowe obroty to znów zaczyna mielić ledwo co i juz manewrowanie przepustnica nic nie daje. Pozatym jak tak ledwo mieli to czuć benzynę , jednak wycieku brak.
Proszę o poradę co należało by jeszcze sprawdzic, ewent. jaka może być przyczyna ?
Pozdrawiam
Tomek
Ostatnio zmieniony przez tomaszo81 Sro Lut 11, 2015 14:11, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Sro Sty 21, 2015 18:26 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
ale jak śmierdzi paliwem to znaczy że go przelew. wysokie ciśnienie w kolektorze co to znaczy bo ja jak podpoiłem swojego roverka 420 si to odczyt podciśnienie był w granicy 0.36 bar natomiast 1 oznacza ciśnienie atmosferyczne a 0 podciśnienie równe 1 bar. więc jeśli odczyt z komputera był w granicy 1 to znaczy że masz nieszczelność w układzie
Ale w takiej sytuacji też sprawdzić np filtr paliwa, o czym już wspomnieliście. Powinno się go wymieniać co jakiś czas zresztą sam koszt wymiany nie jest duży, tutaj sobie można też poczytać http://www.iparts.pl/arty...ieniac,116.html
Dzieki za podpowiedzi.
Filtra paliwa nie wymienialem jeszcze. Zapomniałem dodać ze auto ma sekwencje gazu i na gazie jest dokladnie taka sama lipa wiec to mi nie wygladalo na filtr paliwa skoro gaz ma to smo. Chyba ze jest jakiś czujnik ciśnienia paliwa etc.
Czy we wrocku jest możliwość podpięcia sie do testbooka ? Bo auto juz 3 dzien jest meczone w kolejnym warsztacie i juz im sie tez pomyśl skonczyly.
zalaczam wydruki z odczytu błędów z komputera z poprzedniego warsztatu - to z okresu jak jeszcze autem jakos dalo się jechac i nie wpadalo w dziurę jalowych obrotów.
W warsztacie w ktorym jest teraz nie maja interfejsu wiec nie można sprawdzić jak wygląda obecna sytuacja z bledami .
Czy zdarza sie ze uszkodzeniu ulega komputer silnika ?
Wymienie filtr paliwa od reki - ale nie mam pewności czy to przyczyna.
Kolejne podpowiedzi będą dla mnie bardzo cenne.
------------------------
Juz nie mam pomyslow.
Oddam auto chyba do Fatimexu we wrocku, może Oni coś znajdą...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum