Brt, Chciał bym Niestety nie, ale ma być montowana do ZR'a Chyba najpierw będzie porobione jeszcze więcej info na temat głowicy kolektorów, pompy wtrysków
Jestem ciekaw czy ciszej to pracuje niż L-seria
Po tych fotach wygląda to trochę jak by to było robione na szybko Spawanie w kolektory, termopara w wydechu, wiec to jakiś silnik chyba z testów G-serii jest. Jedynie EDC do tego dorwać
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
Remigiusz nie myślałeś kiedyś aby zbudować własne ECU do common raila, na konkretną pompę i wtryskiwacze wykorzystując jako bazę silnik z serii-L
Pomysł aplikacji tego do serii-L przyszedł mi do głowy jakieś dwa lata temu, ale nigdy nie przyszło mi do głowy aby wyszukać czy były jakieś prototypy takiego silnika, a tu proszę.
Mnie osobiście bardzo interesuje kształt tłoków, czy jest taki sam jak w serii-L ?
Z mojego punktu widzenia temat jest bardzo ciekawy.
Ja konkretnie myślałem aby pójść w takim kierunku aby wykorzystać dostępne silniki z serii-L.
Wiem że brzmi to trochę szalenie, ale modyfikacje ograniczyły by się do dopasowania wtryskiwaczy do gniazd (podejrzewam że dało by się dobrać coś pod wymiar z elektromagnetycznych – są one relatywnie tanie w stosunku np. do piezo ceramicznych) , pompa tu wybór jest ogromny no i sterowanie, to byłby największy problem.
Jest jeszcze inna droga przełożyć cały układ CR z jakiegoś innego samochodu razem ze sterownikiem.
Nie wiem jeszcze jak jest z kołem zamachowym w CR na 100% jest używana większa ilość zębów niż 4 (jak mam to miejsce w klasycznych SDI, dostajesz osiem pulsów na cyckl pracy), nie wiem jak jest w silnikach ITD z vp30/44. (Tam są cztery zęby czy więcej ?).
No i zastanawiało mnie zawsze jak się ma do tego kształt tłoka, w różnych materiałach na ten temat panuje raczej pogląd że tłoki pod układy CR są specjalnie profilowane.
Co do reszty osprzętu to nadal pozostaje seria-L ? czy jest jeszcze coś co pominąłem ?
Co do budowy ECU, powiem tak wszystko zależy od determinacji, co dla ciebie było by większym wyzwaniem hardware czy software ?
Z tego co pamiętam to miał być to silnik na pompo wtryskach a nie na cr , druga sprawa w cr bym się nie pchał zbyt czułe to na dalsze modyfikacje zresztą wystarczy podgląd na grupe vag tam najlepsze przyrosty mają na pompowtryskach i na zwykłej pompie bo cr nie lubi szaleństw,jakby dostał tyle smogu co moj teraz to by się listaw zatkała xd
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Ok. Ale on to w końcu uruchomił ? Bo z tego co tam czytałem to widziałem że pisał do SIEMENSA aby udzielili mu wsparcia ze sterownikiem (z marnym skutkiem).
Jakkolwiek tamten post był datowany na sierpień 2014 więc od tamtego czasu wiele mogło się zmienić.
Co do wtryskiwaczy to są piezo-elektryczne - to już gorzej wysterować.
No i dochodzi jeszcze dodatkowy czujnik z wałka rozrządu ...
No i nic tam nie mogę znaleźć na temat koła zamachowego ile ma zębów 60 -2
Ci angole nie mają jakieś konsekwencj w dzialaniach na przyszly rok trzeba im pokazać że te ich mody to wciągniemy na dzieńdobry
250 musi pęknąć u nas do przyszłego
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum