Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.4 16v Rok produkcji: 1999
Witam
Pierwszy post i dziwny problem...
otóż pękł mi wspornik mocujący alternator ten górny. ale to nie z nim problem.
okazało się ze brakuje śruby która mocuje alternator do łapy(tej z napinaczem ) na dole;/
nie wiem czy pękła i wypadła czy nie było jej od jakiegoś czasu
mam z tym następujący problem, otóż w łapie otwory są na śrubę 10 a w alternatorze 12
jest tylko taki frez wyglądający jak miejsce na nakrętkę albo łepek śruby.
nie mogę znaleźć nigdzie żadnego rysunku który pokazywał by jak to ma być mocowane
myślałem ze jest przelotowo skręcone jedną śruba i tak zrobiłem ale wtedy alternator ma luz jest lekko pod kątem kiedy dokeciłem go do górnego wspornika... czy przychodzi tam jakaś tuleja czy może jakiś inny sposób mocowania ?
z góry dziękuje za pomoc
SPAMU¦
Wysłany: Czw Sty 22, 2015 17:09 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
No wielkie dzięki Kolego bardziej obrazowej odpowiedzi nie mogłem dostać
w takim razie u mnie jest coś nie tak.u mnie nie ma mowy o takim ścisku w tym dolnym mocowaniu.
mam tam luz.. jak ten górny wspornik pękł to alternator autentycznie żył tam sobie własnym życiem bo dolnej śruby nie było(przynajmniej jak otwarłem maskę) tylko nie rozumiem jak taki kawał śruby mógł wypaść musiała by się rozsypać na kilka części ..albo było ciasno się trzymało i może łapa się rozgięła. Archiwum X
Dolna śruba altka, bez takiego trzpienia dystansowego co jest w sadzony od strony pasków do otowro gdzie śruba przechodzi, ma straszny luz i jej tak nie skręcisz bez tego trzenia Przedzej dolna łapa pęknie ponieważ bez tego trzpienia jest jakiś luz miedzy tymi widełkami a latkiem jakieś 5mm, Jak sie wszystko skręca, śruba w ciągnie trzpień przez otwór w stronę obudowy alta i sie kontruje i w tedy wszystko siedzi.
Wymieniałem ostatnio na taki altek jak ty pokazałeś w 1.8 VVC
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
ta tulejka z lewej (od strony pasków) strony którą widać na filmiku ? to posiadam..
u mnie jest luz tyle co kolega na filmie pokazuje że śruba ma luz w alternatorze.
będę miał chwile to może ogarnę video albo zdjęcia i pokaże o co chodzi.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum