Typ: Si Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1995
Witam,
przeszukałem forum dotyczące tego modelu ale nie znalazlem podobnego przypadku. Ogólnie auto jezdzi bez zarzutu, ale pod warunkiem zamknietych przednich okien. W srodku jest normalny zapach. Jezeli otworze okno (okna) w drzwiach przednich (niezaleznie czy stoje w korku czy jade 120km/h) w srodku zaczyna smierdziec spalinami. Uprzedzajac pytania: nie kopci, spala normalnie 7,5 - 8,5 litra. Smrod spali tez nie jest w stylu spalonego oleju, ale bardziej jakby byla dziura w tlumiku. Sprawdzałem od kolektora do samego konca - wszedzie jest caly, a na laczeniach tez nie kopci. Czy ma ktos jakis pomysl co mozna sprawdzic?
pozdrawiam
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Wto Lut 15, 2011 17:13, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Pon Kwi 26, 2010 22:24 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
jacek81, poproś kogoś, żeby wcisnął gaz do dechy, a Ty w tym czasie (z zatyczkami na uszach ) schyl się i dokładnie obejrzyj, czy gdzieś nie przepuszcza spalin, ale to na 99% musi być przepuszczanie tłumika, bo innego logicznego wyjścia nie widzę - kwestia ustalenia tego miejsca.
_________________ Lincoln Continental `77 *** M-B 320E *** M-B E500
EGR w benzynach nie występuje. Mi też łącze elastyczne pierdziało i smierdziało spalinami w całym aucie, zobaczymy jak się dziś będzie zachowywać po wymianie caluśkiej ruły łącznie z plecionką
[ Dodano: Sro Kwi 28, 2010 10:39 ]
a przynajmniej o EGR w benzynie nie słyszałem, bo w dieslach to jest
Odgrzewam starego, ale ważnego dla mnie kotleta, ale do rzeczy :
Jakiś czas temu pokonując osiedlowy garb usłyszałem otarcie jakiegoś elementu o owy garb.
Dnia następnego wsiadam do auta, odpalam i słyszę metaliczne odgłosy porównywalne do ocierania metalu o metal plus jakieś brzęczenie.Odgłosy są tylko jak jest wrzucony luz, gdy nawet leciutko dodam gazu następuje cisza.Podczas jazdy także cisza.
Użyłem do pomocy google, który podpowiada mi, że uszkodziłem złącze elastyczne wydechu.
Teraz mam pytanie :
Czy złącze elastyczne wydechu znajduję się w okolicach fotela kierowcy ?
Już wyczytałem, że przez to czuć spaliny w aucie co jest irytujące i zapewne niebezpieczne dla zdrowia.
_________________ Był R 216 Gti, później R 600 SDI, a teraz Opel Vectra C
Ja też stawiam na EGR. F18 go mam więc i może byc w F20..
Sprawa ma się tak..
Czyszczenie - nie opłacalne - mało co daje.
Regeneracja - droga - mało daje
Nowy - daje dużo aaale. Cena zabójcza i nie wiem czy dorwiesz..
Sposób na to ? Kawałek blaszki docięty na wzór EGR i go po prostu zaślepić. Nie którzy jeszcze moczą go w ekstrakcyjnej i dopiero zaslepiają ale tak czy tak. Najlepiej zaślepić i zapomniec
Jak chcesz to pisz w temacie to zrobie Ci mini tutorial bo robiłem to kilka dni temu i mam wszystko świeże więc rozkręcić itd to kilka minut.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum