Typ: wszystkie Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.8 Rok produkcji: 2003
Witam
Potrzebuje bardzo cenna informacje... bez tego polscy chlopi nie moga wyjsc w pole:P
Tak na poważnie potrzebuje sie dowiedziec jak w silniku 1.8 jest ustawiony wieniec zaplonowy. #Sprawa bardzo prosta trzeba ustawic 1 lub 4 tlok w pozycji TDC
#Zobaczyc na ktory zab patrzy czujnik polozenia walu
#Jezeli w tej pozycji nie patrzy na Zab to prosze o podobnie innego ustawienia
Od razu uprzedze odpowiedzi "ze sie nie ustawia" albo podobne. Po prostu pisalem w innym miejscu i nie dostalem odpowiedzi. Potrzebuje konkretnej odpowiedzi
[ Dodano: Wto Paź 18, 2016 22:21 ]
Ja na prawde potrzebuje tego ustawienia... może ktos jest z warszawy i moglby wdostepnic silnik do pomiarow... Chetnie podjade, pomoge, sprawdze samemu zebym tylko wiedzial gdzie...
SPAMU¦
Wysłany: Wto Paź 18, 2016 21:21 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 1 raz Dołączył: 03 Paź 2015 Posty: 52 Skąd: Warszawa
Wysłany: Sro Paź 19, 2016 16:53
Niestety problem jest taki ze ten moj rave nie dziala, bralem od kolegi u niego smiga a u mnie pokazuje blad:( haker ze mnie marny i pewnie nie umiem czegos ustawic albo wgrac.... chyba ze ktos by mi udostepnil zdjecie tylko tego schematu???
W niektórych wersjach trzeba zmienić datę na bodajże wcześniejszą niż maj 2002 (?). Poszukaj kolega Longer86 wrzucał linka do wersji, w której nie trzeba daty zmieniać.
Tak jest to wersja z 2005-07-19 dla ZT/75 Przedlift i Polift model UK oraz Export o raz osobno dla V8. Prawdopodobnie przed powstaniem płytki Xpart albo to jakiś mod.
Dodatkowo ktoś w 2008 roku zpachował plik expire.api dzięki czemu licencja nie wygasa. Niestety dalej nie można używać tego Rave bez windowsa z zainstalowanym specjalnym acrobat readerem.
Pomógł: 1 raz Dołączył: 03 Paź 2015 Posty: 52 Skąd: Warszawa
Wysłany: Pon Lut 13, 2017 22:46
Znalazlem ustawienie wienca w Rave tylko czy ktos moglby wyjasnic jak to zrobic? Sa dwa zdjecia na tym widzianym od 'boku' jest inne ustawienie a na tym widzianym od 'przodu' jest inne ustawienie??
A zeby nie bylo tak latwo to wstawiam wal w pozycji TDC a czujnik jest ustawiony w pozycji '0' silnik odpala tylko trzeba dlugo krecic i mam wrazenie ze kazdy cylinder musi zalapac oddzielnie jak w starym dieslu
[ Dodano: Pon Lut 13, 2017 22:46 ]
Zwracam sie jeszcze raz z prośbą o sprawdzenie ustawienia wienca. Ustawienie z rava nie obejmuje silnika po lifcie. Dlatego chcialbym to sprawdzic fizycznie na silniku
Ostatni akapit. Zęby są rozłożone co 10 stopni, ale 4 brakuje. Gdy tłok 1 jest w TDC (górne martwe położenie) to brakujące zęby są położone 80, 120, 270 i 300 stopni przed czujnikiem.
[ Dodano: Wto Lut 14, 2017 00:06 ]
Silnik po lifcie jest dokładnie taki sam.
_________________ W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum