Typ: V6 Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2000
Witam
Pytanie czy silnik v6 2.0 od R75 musi mieć chłodniczkę oleju, czy można ją wywalić?
Od 2 miesięcy składamy silnik co chwila coś się urywa. Podczas wkręcania chłodniczki pękł gwint w silniku. Mam tę część zapasową, ale wizja ponownego rozbierania silnika mnie przeraża. Czy można to miejsce zaślepić i po sprawie?
SPAMU¦
Wysłany: Czw Lut 12, 2015 09:43 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 86 razy Dołączył: 09 Maj 2013 Posty: 1730 Skąd: Ciechanów
Wysłany: Czw Lut 12, 2015 10:23
mateusz_35 napisał/a:
Od 2 miesięcy składamy silnik co chwila coś się urywa
Może odpuśćcie, silnik się składa przy pomocy klucza dynamometrycznego, wtedy się nic nie urywa. Do tego tez trzeba miec sporo wiadomości i umiejętności.
Bok silnika
Chłodniczkę wkręca się nad filtrem oleju, a nie do miski.
Przy wkręcaniu węża chłodniczki może śrubę udało się okręcić 2-3 razy i pękło.
Nic nie jest dokręcane na maxa. Wszystko kluczem dynamometrycznym i na klej.
Pech mnie prześladuje. Auto kupiłem w listopadzie na początku. Tylko raz zdążyłem zatankować. Cały czas coś się psuje.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum