Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.8 Rok produkcji: 2004
Witam wszystkich forumowiczów na wstępie dodam ze nie pisze ze swojego konta ponieważ do mojego nowo założonego nie mogę się zalogować więc pisze z kumpla konta ale do rzeczy, kilka dni temu nabyłem MG auto już przy oględzinach nie chciało jeździć jechało do max 2-3 tys i potem się dławiło musiałem wcisnąć sprzęgło aby obroty spadły i po wbiciu wyższego biegu przyspieszało znów do 3k i je odcinało ale ta usterke udało się usunąc okazało się ze kabel biegnący od klemy minusowej do karoserii był na drut patęcie a dokładniej na wkręcie do karoserii założyłem nową kleme i kabel minusowy do karoserii i można było autem jakoś jechać ale na tym nie koniec. MG miało również zbyt wysokie obroty na kompie wyskoczyl błąd "potencjometr przepustnicy zwarcie do masy " wiec zmieniłem potencjometr na używkę która leżała w garażu i teraz pięknie trzyma obroty ale do rzeczy auto do 4tys obr. jedzie ok po wyżej tzn od 4-7 tys jest wyczuwalne szarpanie około 6 szarpnięć przy przyspieszaniu np. na 3 biegu od 4-7k na gazie jest to samo przucz tego na gazie tez lekko przerywa po niżej 4 tak jak by wypadał zapłon na którymś z cylindrów lecz nie zawsze tak jest naj częściej przy mocniejszym wciśnięciu pedału gazu. świece zmieniłem lecz nie na irydowe które kosztowały 200zł tylko platynowe NGK za 110zł mam nadzieje ze to nie przez moją oszczędność MG mi teraz przerywa jutro zmienię kable na NGK bo sa jakieś No name i nie zbyt młode chyba ale nie widze na nich przebicia wiec pytanie do was gdzie dalej szukac jak usterka nie zniknie jutro po zmianie przewodów zapłonowych ? będę bardzo wdzięczny za jakieś sensowne propozycje
Ostatnio zmieniony przez Macfly Czw Lut 19, 2015 22:00, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Sro Lut 18, 2015 21:26 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Tak kolego kupiłem to bordowe z myślenic a co do sprawy przerywania ja założyłem dziś przewody zapłonowe NGK i przerywanie po niżej 4 tys ustało ale zostało to po wyżej 4 tyś a co do świec ja załorzylem nowe platynowe czy coś takiego cztero elektrodowe ale skoro proponujesz zwykłe swiece to dziś przeżuce swiece z mojego Poldka 16k4f mam tam zwykłe NGK bo nie chce kupować kolejnych świec bo już za te dałem ponad stówę ale dzięki za pomoc
a co do świec ja załorzylem nowe platynowe czy coś takiego cztero elektrodowe ale skoro proponujesz zwykłe swiece to dziś przeżuce swiece z mojego Poldka 16k4f mam tam zwykłe NGK bo nie chce kupować kolejnych świec bo już za te dałem ponad stówę ale dzięki za pomoc
założyłeś coś, co rzadko działa niestety Kup denso K20tt i będzie śmigał. Świece z 4-ma elektordami miał Kozik w swoim VVC i nie jeździło to... ustaw do tego jakąś przerwę sensowną, z 0,75mm na wszystkich i testuj.
_________________ to boost or to boost even more - that's a question
Panowie dzięki za pomoc udało się usunąc usterkę winne były zaśniedziałe styki na cewkach zapłonowych przy tych sprężynkach a świece dałem Denso takie jak proponowałeś sa tanie bo za komplet dałem 33;80 i teraz MG zapierdziela.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum