Wysłany: Nie Wrz 20, 2009 13:41 [R420 D] Przepływomierz
Witam, czy orientuje się ktoś czy warto kupić ten zamiennik http://www.allegro.pl/ite..._600_honda.html czy to jest jakieś padło które nie będzie spełniało swojej funkcji ?
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
SPAMU¦
Wysłany: Nie Wrz 20, 2009 13:41 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Czytałem już go ale z tego co widzę to w tym od astry jest taka półokrągła kostka a u mnie jest prostokątna. A możesz napisać dlaczego nie warto kupować zamiennika ?
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
a rzeczywiście w SD są przepływki 4 pinowe a iDT i ten zamiennik 5 (o ile dobrze pamiętam)
Co do zamienników to tak jak pisze Krzysi3k5, z opini pisanych na forum przez użytkowników jak i naszych speców (mechaników) zamienniki nie są zbytnio trwałe
Coś mi świta, że ktoś kiedyś na forum robił testy i te zamienniki nawet jako nowe dawały złe wartości A w SD przepływka kontroluje chyba tylko EGR, więc ja bym na odpiętej jeździł
Coś mi świta, że ktoś kiedyś na forum robił testy i te zamienniki nawet jako nowe dawały złe wartości A w SD przepływka kontroluje chyba tylko EGR, więc ja bym na odpiętej jeździł
Ja mam 420 D, na odpiętej fajnie idzie ale pali jak smok
A jak jest z zakupem używanego bosha na allegro ?
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
o tutaj jest ten temat o którym wspominał Krzysi3k5,
http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=21629
sporo czytania, ale wiedze o przepływomierzach, zamiennikach i używkach będziesz miał w małym paluszku
mam problem bo chyba mi siadł przepływomierz gdyż samochód podczas jazdy zachowuje sie normalnie a jak eis zatrzymam to zaczynają mi lekko falować obroty . A oryginalny jest drogi wiec jak by ktoś mógłby mi podpowiedzieć jaki by pasował zamiennik to jest Rover 45 2000 r. 2.0 IDT
Mój Roverek to D/SD 420 - ten słabszy 86KM, bez IC.
Miałem wrażenia że idzie mułowato z dołu, dopiero po turbo 2-2.1RPM szedł OK, ale dość krótko, tzn. dało iśc z obrotami do 4k przy czym efektywnie przyśpieszał między 2 a 3,5k RPM. Wczoraj odłączyłem przepływkę. Jakbym w inne auto wsiadł. Ciągnie trudno mi powiedzieć, ale prawie od razu 1,5-1,6k i szybko się wkręca ... a co przyjemniejsze - kręci się tak do 4,3k RPM i to był ciąg przyśpieszenia ! Niestety nie miałem gdzie w Wawie potestowac tego bardzie z braku czasu, miejsca itp.
Nie mam pojęcia jak spalanie przy tym wychodzi póki co.
Wnioskuję, że moja przepływka jest albo uszkodzona, albo zasyfiona konkretnie.
Tak czy owak - mam zamówione zaślepki EGR - w środę planuję je wrzucić.
I teraz mam pytania (czytałem dużo na ten temat tu, ale trochę utonąłem w gąszczu informacji) :
- przepływka w SD /D (86KM) steruje tylko EGR ?
- jeśli jest poprawa w dynamice jazdy po jej odłączeniu to znaczy niedomaga?
- gdy zaślepię EGR to w moim modelu przepływka będzie zbędna ?
- czy przy zaslepionym EGR zostawię moją przepływkę podłączoną to nie będzie to miało żadnego już wpływu na nic?
- i jeszcze - czy w takiej sytuacji może całkiem ją zdemontować i wstawić kawał jednoczęściowej rury od filtra do Turbo ?
Wywal przeplwyke w SD calkiem i zaslep EGR, wniosek jest taki ze bledny sygnal dostawal ECU i mozliwe ze nie domykal EGR i przez to taki mol sie stal.
Ogolnie problem powyzej 4tys w SD jest ze pompa się tez domyka z dawka zeby nie dostała samozapłonu. Mozna wyciagnac trzpien ale w tedy moze zdarzyc sie ze nie uda sie juz auta zgasic bo bezie taka duza dawka paliwa ze zawor odcinajaca nie zamknie sie juz
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum