Typ: CDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2003
Pytanie do guru roverowej elektryki.
Chętnie "uaktywniłbym" sobie funkcję sprawiającą, że delikatne przechylenie dźwigi kierunków powoduje od razu 3 mrugnięcia zamiast jednego.
Poszperałem trochę w sieci, ale jedyne co znalazłem to teoretycznie uniwersalny "moduł", który miały taki efekt powodować (o, coś takiego: http://bartsoft.pl/produk...kowskazow.html) oraz info, że w LCM w BMW E46 od wersji softu v36 taką opcję można było sobie włączyć.
Jako, że nasze LSM wydają się być podobne do tych z E46, może jakiemuś magikowi już udało się to odnaleźć lub potwierdzić, że tego z całą pewnością nie mamy?
Z drugiej strony ewentualna opcja z tym uniwersalnym ustrojstwem - gdzie by to podłączyć i jak to się ma do LSM?
SPAMU¦
Wysłany: Pią Kwi 10, 2015 22:47 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Chętnie "uaktywniłbym" sobie funkcję sprawiającą, że delikatne przechylenie dźwigi kierunków powoduje od razu 3 mrugnięcia zamiast jednego.
Podbijam, bo ja też o tym myślałem. TO fajna opcja, miałem to w Skodzie Fabii i bardzo mi się spodobała. Idealne rozwiązanie w trasie, jak się jedzie na tempomacie i wykonuje manewry wyprzedzania.
Jakieś pomysły, MaRek ? Ty znasz odpowiedzi na wszystkie pytania
_________________ Wolę pchać Rovera niż jeździć Golfem
oraz info, że w LCM w BMW E46 od wersji softu v36 taką opcję można było sobie włączyć.
To prawda. Odpowiada za to funkcja:
CYCL_TI_BLK, którą ustawiasz albo na normalną pracę, albo na 3 mrugnięcia.
Do przełączenia w BMWScanner lub NCSExpert.
Nie nie wiem czy tak odległy CI jak 36 czy 37 będzie w stanie obsłużyć wszystko inne w naszych autach. Nie twierdzę też na 100%, że nie można tego uzyskać w naszym, bo teoretycznie DRLów bez kierunków się nie dało, a jednak HarryVIP pokazał co innego. W przypadku jednak kierunków dla leniuchów, wydaje mi się, że procek w naszym LSMie nie ogarnia tego.
cin1391 napisał/a:
TO fajna opcja, miałem to w Skodzie Fabii i bardzo mi się spodobała. Idealne rozwiązanie w trasie, jak się jedzie na tempomacie i wykonuje manewry wyprzedzania.
Kwestia gustu chyba Mnie to wkurza w obecnym zastępczym Aurisie
cin1391 napisał/a:
Jakieś pomysły, MaRek ? Ty znasz odpowiedzi na wszystkie pytania
No można zrobić to co kolega w filmie z linku powyżej, ale... to już dokładka do instalacji fabrycznej, czego ja bardzo nie lubię
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum