Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.4 Rok produkcji: 2003
Jakiś czas temu zaliczyłem HGF. Auto czekało u mechanika, i dziś dostałem telefon że w aucie jest krzywy blok i głowica i oba elementy do planowania. I teraz zaczynam zachodzić w głowę - bo o ile planowanie głowicy jest normalną sprawą w tym wypadku, to już planowanie bloku, po pierwsze muszę znaleźć kogoś kto to zrobi, a po drugie zdaje mi się że koszty będą tak niebotyczne że przerosną sens naprawy i po prostu nie chce ładować takich pieniędzy w ten silnik bo nie jest tego warty. Liczę że pomożecie podjąć decyzję bo opcje które biorę pod uwage to:
-swap - tylko na co? Tak żeby sensownie finansowo to wyszło..chodzą mi głowie hondowskie D16, B16 ale nie orientowałem się czy coś takiego wogole jest możliwe,
ewentualnie 1.8 turbo K-serie?
-wrzucić sam słupek z 14K4F? Choć tu oczywiście jest ryzyko że wdepne w to samo bagno
No i... czy jest na Śląsku ktoś kto rzetelnie by to zrobił? Bo niestety większość jak usłyszy ten silnik to od razu dziękuje
z góry dzięki za wszelką pomoc
[ Dodano: Pon Kwi 20, 2015 15:19 ]
Sprawa rozwiązana, autkiem zajmie się warsztat w Szczekocinach.
Temat do kosza
SPAMU¦
Wysłany: Pon Kwi 20, 2015 14:19 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum