Typ: SDi Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1999
Witam, będąc ostatnio u mechanika, ten stwierdził, że zaczyna mi kapać z pompy wtryskowej. Jednak jako, że pompami się on nie zajmuje, uszczelnienia się nie podejmie. W Słotwinie koszt wymiany uszczelek i demontaż to ok 450zł, kwota może nie duża, ale mam ciężki finansowo okres i moje pytanie jest następujące:
Czym może grozić jazda z cieknąca pompą wtryskową?
Czy może dojść do sytuacji w której nagle i beż żadnego ostrzeżenia rozsypie mi się ona na środku drogi?
Wiem, że nikt nie jest wróżką i nie zna stanu technicznego pompy, więc pytam czysto teoretycznie.
Chciałbym się tak przekulać ze 2-3 miesiące.
Pozdrawiam, Rafał.
_________________ Dobry wywiad to podstawa do wygrania każdej wojny...
SPAMU¦
Wysłany: Czw Gru 18, 2014 16:58 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
predatoraf, Zależy jak bardzo cieknie, stać się nic nie stanie jedynie będzie nie ekonomiczna jazda po spalanie wzrośnie ponieważ paliwo wykapie
Wiesz skąd jest wyciek ?
[ Dodano: Czw Gru 18, 2014 17:24 ]
Przypomniało mi się takie zdjęcie gdzieś z jednych redneck forums Co w jakimś trucku miał gość wyciek z pompy wtryskowej i wyciek oleju z klawiatur i pod pompa oraz silnikiem miał takie miski na drutach do wykapowania oleju i ropy i potem co kilka dni dolewał
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
Pomógł: 142 razy Dołączył: 19 Mar 2009 Posty: 3960 Skąd: Pieszyce
Wysłany: Czw Gru 18, 2014 17:48
predatoraf, u mnie w Bielawie gość bierze 150 za boscha pompy średnio za uszczelnienie jak dużo jeździsz to po prostu może bardziej się opłacić uszczelnić przy takich kosztach?
Pomógł: 142 razy Dołączył: 19 Mar 2009 Posty: 3960 Skąd: Pieszyce
Wysłany: Czw Gru 18, 2014 19:10
predatoraf, od Tescia wziął 170 za pompe lucasa, wtedy mi mówił że za boscha bierze 150, tylko ze w sumie nie pytalem o jaki konkretnie model boscha chodzi u tescia 170 było za wyciagniecie uszczlenienie i wsadzenie na gotowo, w sumie tam zwykla pompa mechaniczna i latwiej tez chyba wyciagnac niz u nas. Jak chcesz wysle Ci nr na PW i sam podpytasz dokładnie ile by za Twój model pompy orientacyjnie wziął, tyle ze gosc jest zawalony robota i dlugo robi, ja np juz tydzien i jeden dzien czekam na auto - moze do soboty zrobi ale watpię .
mi tez cieknie gdzies od spodu kapie na chlodnice oleju a dalej na oslone silnika, tak jak wyzej napisano> efekt cieknacej pompy widac na liczniku po przejechanych kilometrach
Mi jak nie kapało to na 10L robiłem 230-240km... Jak kapało to 140km
A kapało z takiego o-ringu na jakimś tam czujniku (chyba kąta wtrysku), ciekło po kablu i dalej
Ale nie robiłem tego bo miałem drugą pompę, więc tylko przełożyłem
_________________ Sprzedam dużo gratów do R200 SDi
Dzisiaj doszedł kolejny problem, a mianowicie z odpaleniem samochodu. Chyba zajmę się tematem szybciej niż myślałem, bo zakładam, że ma to związek z cieknącą pompą
_________________ Dobry wywiad to podstawa do wygrania każdej wojny...
Naprawiłem wyciek w Pisarzowicach. Szef spoko gość
Wraz z wymianą filtra paliwa wziął 600zł. Teraz nie dość, że nie cieknie, samochód odpala błyskawicznie, to jeszcze dostał kilka KM i o wiele lepiej się zbiera
_________________ Dobry wywiad to podstawa do wygrania każdej wojny...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum