Typ: IDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2004
Po wymianie uszczelki misy olejowej odkryłem zródło plam oleju pod silnikiem. Mianowicie, nad prawym przegubem wewnętrznym, na boku silnika od ściany groszkowej znajduje sie czujnik. Wydaje mi sie, ze jest to czujnik położenia wału. Widać spod niego wyraźny wyciek. I tu pytania do Was... Czy rzeczywiście jest o czujnik położenia wału, czy przypadkiem nie powinien byc pod nim olej (do sprzęgła nie mam żadnych wycieków) i najważniejsze - czym to uszczelnić?
SPAMU¦
Wysłany: Wto Maj 26, 2015 17:11 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Tak, to ten czujnik i RAVE mówi, że patrzy na koło zamachowe (na jego otwory co powoduje zmienne pole magnetyczne w czujniku).
Wydaje mi się, że nie powinno być pod nim oleju, bo między czujnikiem a kołem zamachowym musi być odpowiednia szczelina powietrza. Czujnik mieć uszczelkę typu o-ring (pomarańczowa na zdjęciu)
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum