Wysłany: Nie Lis 09, 2014 22:20 [All] T300 skaner, co sądzicie?
Typ: wszystkie Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: wszystkie Rok produkcji: wszystkie
Interesuje mnie opinia bardziej obeznanych w temacie diagnostyki.
Czy warto pchać się w skaner T300? Nie jest koszmarnie drogi, bo jakieś 450zł. Na zagranicznym forum go polecają, a bynajmniej nie mają większych zastrzeżeń poza tym, że nie diagnozuje serii L.
Dla samego kasowania i programowania immo lub EKA wg mnie warto. Sądzę, że nawet biorąc 20zł od diagnozy (oczywiście po cichu) od okolicznych właścicieli R i MG cena zwróciłaby się z nawiązką w krótkim czasie.
Nie ukrywam też po prostu interesuje mnie takie grzebanie w autkach
Proszę o sugestie, zady i walety
SPAMU¦
Wysłany: Nie Lis 09, 2014 22:20 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Kolego oprócz programowania pilocików i zgrywania ecu nic więcej nie zrobisz niż samym elm327. Ostatnio na allegro był używany SBB za 310zł i też o tym pisałem.
Co do zakupów na aliexpress to ostatnio zamawiałem części serwisowe do monitorów i paczką zainteresował się od razu urząd celny. Każdą paczkę prześwietlają i jeśli jest jakaś elektronika to otwierają. Na szczęście kwota była mniejsza niż objęta cłem ale w twoim przypadku tak nie będzie.
Zgodnie z sugestią kolegów sTERYD i rafalmis1 prześwietlam Autocom 2013.3
Mam pewien dylemat, bo te chińskie interfejsy rzekomo nie mają wszystkich funkcji, jak oryginalny ale wciąż szukam informacji, który z tych podróbek będzie najlepszy. O jakiś chip chodzi.
Dzięki za przestrogę z cłem - będę miał na uwadze.
czip ci jest potrzebny do R75 i innych BMW pozostałe roverki da radę bez czipa, a i tak jest on do zdobycia na znanym rynku części używanych i można go spokojnie samemu wlutować.
_________________ W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia
Szukaj starego autocom z niebieska wtyczka i blue tooth oraz Oki chip. Jedyna wersja która wszystko obsługuje.
Wersja softu autocom czy 2013. 3 czy 2011.3 jest obojętne.
Jedyna przewaga ze to t300 się super nadaje to programowania pilotów do różnych marek. Do diagnostyki strasznie wolny jest w odczytu live data.
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum