Wysłany: Sro Sty 04, 2012 09:48 Problem z zamontowaniem radia
Witam,
mam problem mianowicie tak jak w temacie z zamontowaniem radia. Gdy kupiłem Rovera 200 radia w nim nie było ale jakoś się tym nie przejmowałem bo radio można dokupić i tak też zrobiłem. Radio już mam a teraz zostaje z problemem takim że kostka która znajduje się w miejscu radia nie pasuje. Radio ma wejście na kostki ISO. A kostka z Rovera wygląda tak jak na zdjęciu. Co to za kostka i jak zamontować radio. Proszę o pomoc i z góry dziękuje.
SPAMU¦
Wysłany: Sro Sty 04, 2012 09:48 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Jeszcze jedna jakby ktoś mógłby mi podpowiedzieć jak najprościej zlokalizować te kostki ISO. Bo szukałem tam za tą konsolą i tam ich nigdzie nie ma. Jakby ktoś mógł napisać gdzie przebiega kabel będę wdzięczny.
_________________ -DIAGNOSTYKA I NAPRAWA PIECY I STEROWNIKÓW WEBASTO !
-NAPRAWA SILNIKÓW WENTYLATORA CHŁODNICY W ROVER 75
Tomi [Usunięty]
Wysłany: Nie Sty 08, 2012 10:06
Od kiedy pamiętam (może z wyłączenie R75, bo w nich nie wymieniałem), w każdym (kanciak, okrągła 2-setka, 25-ka, ZR, 400, 600 czy ZS po lifcie) instalacja była zakończona standardowymi ISO. Jeśli była potrzebna przejściówka, to tylko z racji specyficznych gniazd w radiu a nie w samochodzie.
[ Dodano: Nie Sty 08, 2012 10:06 ]
Maxi90 napisał/a:
Witam,
mam problem mianowicie tak jak w temacie z zamontowaniem radia. Gdy kupiłem Rovera 200 radia w nim nie było ale jakoś się tym nie przejmowałem bo radio można dokupić i tak też zrobiłem. Radio już mam a teraz zostaje z problemem takim że kostka która znajduje się w miejscu radia nie pasuje. Radio ma wejście na kostki ISO. A kostka z Rovera wygląda tak jak na zdjęciu. Co to za kostka i jak zamontować radio. Proszę o pomoc i z góry dziękuje.
Może problem w tym, że jest to wersja 211 i z racji ubogości wyposażenia nie ma w nim instalacji radiowej?
witam, też miałem problem ze znalezieniem kostek iso ponieważ wpadły głęboko zdejmij konsolę i pogrzeb dokładnie a na pewno znajdziesz instalacja radiowa musi być i nie ma innej opcji
a na pewno znajdziesz instalacja radiowa musi być i nie ma innej opcji
Zwróć uwagę, że to wersja z silnikiem 1.1 8v. Znaczy najekonomiczniejsza (czytaj najtańsza). Skoro wersje 1.4 8v nie miały centralnego zamka, elektrycznych szyb, itd. To ja nie jestem pewny, że tańszej wersji może zabraknąć instalacji radiowej.
Może należy zacząć od tego, aby sprawdzić czy są głośniki w drzwiach.
Jeśli są głośniki i jest antena, to instalacji można się spodziewać...
nie wiedziałem że może być aż tak biednie żeby nie było instalacji radiowej toż to szok. Ale widać stelaż na radio jest wiec chyba kiedyś radio było ja i tak bym głębiej poszukał o ile są głośniki i antena tak jak Tomi powiedział
nie wiedziałem że może być aż tak biednie żeby nie było instalacji radiowej toż to szok. Ale widać stelaż na radio jest wiec chyba kiedyś radio było ja i tak bym głębiej poszukał o ile są głośniki i antena tak jak Tomi powiedział
Kieszeń może być od nowego (dopiero zakupionego) radia
w każdym (kanciak, okrągła 2-setka, 25-ka, ZR, 400, 600 czy ZS po lifcie) instalacja była zakończona standardowymi ISO. Jeśli była potrzebna przejściówka, to tylko z racji specyficznych gniazd w radiu a nie w samochodzie.
Ja kopowalem do R45 przelotke od Hondy Civic z tego co pamietam , nie bylo niestety ISO w instalacji z fabrycznym radiem.
Można też sprawdzić czy jest bezpiecznik radia. Może nie tyle bezpiecznik co gniazdo do niego z blaszkami w środku. Brak styków brak instalacji.
_________________ 0-100 km/h - 8,25 sec!
'Nie pałuj gdy silnik Twój zimny jest'
Tomi [Usunięty]
Wysłany: Pon Sty 09, 2012 21:36
keczu napisał/a:
Tomi napisał/a:
w każdym (kanciak, okrągła 2-setka, 25-ka, ZR, 400, 600 czy ZS po lifcie) instalacja była zakończona standardowymi ISO. Jeśli była potrzebna przejściówka, to tylko z racji specyficznych gniazd w radiu a nie w samochodzie.
Ja kopowalem do R45 przelotke od Hondy Civic z tego co pamietam , nie bylo niestety ISO w instalacji z fabrycznym radiem.
Ja w każdym aucie do tej pory po prostu wkładałem radio. Pamiętam, że chyba tylko w przypadku radyjek Grundiga (fajne i oryginalne rozwiązania miał Grundig w kwestii zdejmowanego panelu) musiałem przerabiać instalacje, bo nie było podtrzymania pamięci. Pozostałe były chyba zawsze Plug'n'Play.
JA mam wersje R200 z el.szybami, głośnikami, 2xpoduszkami, centralnym zamkiem, alarmem więc taka uboga to ona nie jest. Ja mam dopiero 18 lat no już prawie 19 i jest to mój pierwszy samochód
Mam pytanko jak wymienic malą navi na duzą w rover 75.nie pasoją mi kostki u mnie są iso,a w tej drogiej tylko jakies dwa wejscia na kostki.podobno jakis wzmacniac musze miec.niewiem
Mozecie podpowiedziec jak to przerobic.
areks81 chłopie masa roboty. Trzeba wymienić monitor, wiązkę pociągnąć do bagażnika, założyć w bagażniku tunery, radiowy i TV, do tego uruchomić to wszystko na T4 i nie jestem pewien czy przypadkiem nie trzeba wymienić napędu navi. Łatwiej kupić stacje multimedialną i założyć zamiast twojego radia a napędu navi się pozbyć
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
tak, stacja podłączona jest do istniejącej instalacji
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum