Forum Klubu ROVERki.pl :: [ R 400 ] Immobilizer, czy coś tu nie gra ?
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[ R 400 ] Immobilizer, czy coś tu nie gra ?
Autor Wiadomość
Dr.Stein 




Pomógł: 4 razy
Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 159
Skąd: Wrocław



  Wysłany: Sro Sty 21, 2015 23:40   [ R 400 ] Immobilizer, czy coś tu nie gra ?
Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.6 Rok produkcji: 1999

Witam, kupiłem roverka jakiś czas temu, to juz drugi w moim dorobku i coś jest nie tak, bynajmniej tak mnie sie wydaje.
O co chodzi, więc w poprzednim roverku nie miałem migającej czerwonej lampki pod zegarami na desce, a na drzwiach przy bolcach od zamykania drzwi wenątrz.
przy standardowej procedurze włączania immo:

-Po zamknięciu samochodu (pilotem lub kluczem).
-30 sekund po wyjęciu kluczyka z zamka zapłonu i po otwarciu drzwi kierowcy (nawet gdy alarm nie jest uzbrojony).
-Po 30 sekundach od momentu wyłączenia silnika, gdy samochód nie jest zamknięty (pod warunkiem, że żadne drzwi nie są otwarte).
to w poprzednim roverku gdy chciałem uruchomić silnik to po przekręceniu kluczyka rozlegał się dzwięk immo i musiałem wyłączać go guzikiem pilota, a w obecnej 400tce nie ma tego zjawiska.
Auto zamyka sie na pilota, alarm miga( dioda czerwona) ale auto odpale za każdym razem, nie ma czegoś takiego że piszczy alarm immo i musze go wyłaczać guzikiem pilota itd.

Czy to normalne ? raczej nie. jakieś sugestie?, poprzedni właściciel coś powyłaczał czy coś ? .........
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sro Sty 21, 2015 23:40   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7743
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Sro Sty 21, 2015 23:57   

Dr.Stein, Pasywne immo już było w 400 od chyba środka 1998 roku tak jak w 45 :P Zjawisko normalne :wink:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
pawlo88 



Dołączył: 16 Sty 2011
Posty: 19
Skąd: Piszczac



Wysłany: Czw Sty 22, 2015 14:58   

Witam

Mam tak samo w swoich dwóch Roverach. W pierwszym z końca 1997 roku muszę przyciskać guzik w pilocie jeśli immo się zablokuje. Natomiast w drugim z końca 1998 immo odblokowuje się samo po przekręceniu kluczyka.

Pozdrawiam
 
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7743
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Czw Sty 22, 2015 15:08   

pawlo88, Ty masz immo Lucasa. Kolega z problemem mam immo Pektrona i one rożne cuda robią i sa wrażliwe jak coś. :neutral:

Dr.Stein, Problem tez caly jest taki ze jak immo juz jednego pilota nie bedzie widzialo to bez kartki ktora jest jedynie przy nowych pilotach wydawana juz go nie zaprogramujesz i mozna do kosza wywalić. A jeden nowy pilot do Pectrona czyli jajko to koszty ok 400-500zl/pilota :neutral:

Zycze zeby awaryjyn pilot zadziala bo innaczej niezly zonk :shock: I czytalem tez o przypadkach ze Pectrony nie lubia byc dlugo bez pradu bo sie moga takie cuda dziać :neutral:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
Dr.Stein 




Pomógł: 4 razy
Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 159
Skąd: Wrocław



Wysłany: Czw Sty 22, 2015 15:58   

No właśnie problem polega na tym ze mam tylko 1 kluczyk i jeden pilot. A kod do immo zgubiłem.
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7743
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Czw Sty 22, 2015 16:16   

Dr.Stein, Kod immo można Autocom odczytać jak ktoś takie urządzenie ma.

Spróbuj jeszcze baterie wymienić w pilocie ale jak nie zaskoczy to gleba :neutral:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
Dr.Stein 




Pomógł: 4 razy
Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 159
Skąd: Wrocław



Wysłany: Czw Sty 22, 2015 18:54   

wiesz poki co jest ok bo zamykam pilotem i otwieram, a jak wymienię baterie i cos sie popierdzieli i nie bede mógł wyłaczyć immo bo nie znam kodu to bedzie lipa.
ostatnio odłączyłem akumulator i po podłączeniu przy zamykaniu guzika na pilocie 3 razy "zamykanie" zazbroił sie alarm i normalnie hula, tylko nie piszczy jak uruchamiam auto by go yłączyć by normalnie auto odpalic. obecnie otwieram na pilot, przekręcam stacyjke i odpalam bez jakijkolwiek zabawy z immo.

[ Dodano: Czw Sty 22, 2015 18:52 ]
wybaczcie za błędy, klawiatura też ma lata....

[ Dodano: Czw Sty 22, 2015 18:54 ]
a pilot mam jeden jak juz wspomniałem tylko ze Lucas 3txb key
 
 
Kacper9310 



Dołączył: 10 Cze 2015
Posty: 2



Wysłany: Sro Cze 10, 2015 12:40   

Witam,
pozwolę sobie odświeżyć temat ponieważ mam identyczną sytuację jak autor postu. Irytujące jest to, że muszę go zamykać i otwierać pilotem od środka bo immo jest włączone. Drugą sprawą jest brak migającej lampki od alarmu na desce natomiast w drzwiach zachowują się wzorowo tzn, migają z różną częstotliwością w zależności od działania.

Dodam że samochód to Rover 416 Si z 1996 roku.

Pozdrawiam
 
 
Adrian 
Moderator



Pomógł: 227 razy
Dołączył: 30 Gru 2007
Posty: 2726
Skąd: Ząbki

Rover 400

Wysłany: Sro Cze 10, 2015 12:55   

Kacper9310 napisał/a:
rytujące jest to, że muszę go zamykać i otwierać pilotem od środka bo immo jest włączone.
Nie musisz klikać przycisku zamykania. Wystarczy nacisnąć przycisk otwierania.
Kacper9310 napisał/a:
Drugą sprawą jest brak migającej lampki od alarmu na desce
W tym roczniku tak właśnie ma być.
 
 
 
Kacper9310 



Dołączył: 10 Cze 2015
Posty: 2



Wysłany: Sro Cze 10, 2015 13:15   

Sytuacja wygląda w ten sposób: otwieram samochód pilotem i po upłynięciu jakiegoś czasu gdy przekręcam kluczyk w stacyjce to nie mogę go odpalić ponieważ immobilizer jest włączony. Gdy odpalam samochód od razu po otwarciu go pilotem to nic się nie dzieje i wszystko gra. Jednak właśnie irytuje mnie to że po jakimś czasie z kluczykiem będącym w stacyjce nie moge go odpalić i muszę znowu "podziałać" pilotem.

Przez co może się tak dziać?
Jak pozbyć się odpalania silnika bez użycia pilota?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R45] Immobilizer +ECU
dawidsass Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 6 Pią Paź 17, 2014 15:08
Markzo
Brak nowych postów [R45] Immobilizer
tomaszo81 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 7 Sob Gru 08, 2007 21:41
Ciufa
Brak nowych postów [R45] 2005r - Immobilizer
Bartek88 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 9 Sro Cze 21, 2023 17:54
marcin.misek
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi [Rover45]immobilizer z pilotem.
damian45v6 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 3 Sob Lis 10, 2012 19:38
Adrian
Brak nowych postów [rover 420D] immobilizer
professor1234 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 4 Pią Sie 07, 2009 09:32
darek_wp



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink