Pomógł: 35 razy Dołączył: 12 Paź 2012 Posty: 456 Skąd: Radom
Wysłany: Czw Lip 02, 2015 10:27
Zwykły wałek nie pasuje w miejsce ssącego, bo zewnętrzne czopy wałków ssących mają średnicę 40mm, a nie 20 jak zwykłe. Po za tym dochodzi kwestia dorobienia płytek zastępujących mechanizm (uszczelnienie pozostałego po mechanizmie otworu) z miejscem pod uszczelniacz. Jak masz wolne parę tysięcy to możesz sprowadzić sobie z UK taki zestaw, ale bez strojenia to mocy nie przybędzie... Moim zdaniem lepiej zrobić porting głowicy, dobry policzony wydech i podstroić seryjny sterownik np. ecumasterem... ewentualnie ITB. 180-190 koni z VVC jest realne.
Ok teraz już rozumiem. No to że wystroić by było trzeba to wiem, zastanawiałem sie nad takim zestawem piper cams ale silnik siedzi w Polonezie i nie wiem czy by mi sie opłacała taka inwestycja założenie było zrobić zwykłe wałki i Turbo ale będzie trzeba zrobić narazie jak pisze Multec. Dzięki za pomoc
Ok teraz już rozumiem. No to że wystroić by było trzeba to wiem, zastanawiałem sie nad takim zestawem piper cams ale silnik siedzi w Polonezie i nie wiem czy by mi sie opłacała taka inwestycja założenie było zrobić zwykłe wałki i Turbo ale będzie trzeba zrobić narazie jak pisze Multec. Dzięki za pomoc
zwykłe wałki + turbo to zbyt mało mocy. Odprężone VVC + turbo to dopiero ma moc
PS: tamtego zielonego Polonez już pociąłeś czy nadal w nim siedzi ten silnik?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum